17-10-2018, 05:12 PM
(16-10-2018, 12:41 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Είναι τόσο άνετα βρε αδερφέ στην Πλατεία Λαυρίου, οπότε παρέα με τα τρόλεϊ του 6, τα διερχόμενα που κάνουν στάση, τα οχήματα της ΕΛ.ΑΣ. που σταθμεύουν στο σημείο, ας στείλουμε και μερικά λεωφορεία ακόμα! Για να μη σχολιάσω το ότι καθώς η γραμμή έχει διαλείμματα στη Στουρνάρη (στην Κηφισιά ο χώρος είναι ανεπαρκής) δεν είναι λίγες οι φορές που είναι σταθμευμένα και τρία ακόμα λεωφορεία στην αφετηρία, δυσκολεύοντας και τα οχήματα των Β12 και Γ12 να στρίψουν από την Πατησίων δεξιά στη Στουρνάρη. Τελικά, ναι! Ας το μεταφέρουμε στην Ομόνοια το πρόβλημα. Χίλιοι καλοί χωράνε στο Κέντρο.
Θεωρώ ότι μια τέτοιου είδους απάντηση, γεμάτη ειρωνεία, δεν είναι και το καλύτερο θέαμα στο φόρουμ, ειδικά δε όταν προέρχεται από σένα, που είσαι ένα απο τα μέλη που εχουν συνεισφέρει αρκετά εδώ μέσα. Αναθεώρησε το ύφος σου όταν απαντάς σε άλλο μέλος, οποιοδήποτε και αν είναι αυτό. Για την ώρα περιορίζομαι σε αυτή τη σύσταση.
(16-10-2018, 02:55 PM)ecoj Έγραψε: Το Α7 αν και τυπικά είναι κορμός που μεταφέρει επιβάτες στο κέντρο στη πράξη ο κύριος ρόλος του είναι η σύνδεση Κηφισίας και Αλεξάνδρας. Δηλαδή η λογική του είναι πιο κοντά στο Β5. Με δεδομένο ότι Στ. Λαρίσης δεν χωράει να κάνει τέρμα και διαλείμματα παρέα στο Β5 η καλύτερη λύση είναι να μείνει εκεί που είναι. Το σημείο δεν είναι τόσο ελεεινό όσο φαντάζεστε και το κύριο ζήτημα που είχε είναι οι επιθέσεις κουκουλοφόρων που έκαιγαν οχήματα! Αυτές μειώθηκαν λόγω της παρουσίας αστυνομίας σε μόνιμη βάση εκεί!
[...]
Το Β12 είναι μια χαρά ως έχει! Ενίσχυση ή νταλίκες θέλει λόγω υπερβολικά πολύ κόσμου που του αναλογεί! Αυτό που μπορούσε να τροποποιηθεί λίγο είναι το Γ12 είτε με κόψιμο στο Στ. Αττικής είτε στο Στ. Λαρίσης (κυκλικό είναι έτσι κι αλλιώς) χωρίς όμως να αφαιρεθούν οχήματα με κύριο στόχο μία μικρή βελτίωση στη συχνότητα αφού τα μεσημέρια έχει σοβαρό θέμα στοιβάγματος στο Ίλιον!
Το θέμα είναι ότι η σύνδεση Κηφισίας-Αλεξάνδρας επιτυγχάνεται ήδη, μερικώς, και από άλλες γραμμές (14, 18/19). Πιστεύω πως θα μπορούσε το Α7 να κατεβαίνει κέντρο από Βασ. Σοφίας-Παν/μίου και να κάνει τέρμα στον παράδρομο Ακαδημίας, δίπλα στο Α5. Προϋπόθεση βέβαια είναι να απομακρυνθεί το υπαίθριο πάρκινγκ του Δήμου Αθηναίων. Κατά συνέπεια, μπορεί άνετα να κοπεί το Ε14 (εξοικονόμηση οχημάτων), ενώ όποιος θέλει να συνεχίσει προς Αλεξάνδρας, μετεπιβιβάζεται σε 14 ή 18/19.
Το Β12, μετά από πρόσφατη "αυτοψία", πράγματι χρειάζεται πύκνωση ή αποκλειστικά νταλίκες, μιας και η γραμμή φτάνει γεμάτη κόσμο μεχρι τα Άνω Λιόσια. Ίσως καλό είναι να μην ανέβαινε μέχρι τα γύφτικα, αλλά να έκανε τέρμα είτε στον προαστιακό, είτε στον "Κορμό".