16-10-2018, 10:37 AM
(16-10-2018, 04:52 AM)mercedes1988 Έγραψε: Τελικά δεν υπάρχει κάποια λύση, οπότε η αφετηρία του Α7 ας μείνει εκεί που είναι.
Τα Α7 είναι από τις ιδιόρυθμες γραμμές κορμούς, που στο κέντρο της Αθήνας έχει τη νοοτροπία πολλών παλιών ακτινικών γραμμών (βλ. 601, 603, Ε7 κ.α) που από αλλού εισέρχονται και από αλλού εξέρχονται από το κέντρο. Κατά τη γνώμη μου δεν προσφέρει κάτι αυτή τη στιγμή να κατεβαίνει την Αλεξάνδρας (αφήνοντας κενό στην Ιπποκράτους) και να ανεβαίνει τη Χαρ. Τρικούπη. Οι προτεινόμενες λύσεις από μένα είναι οι εξής 2:
1) κάθοδος από Αλεξάνδρας - Ιπποκράτους - Πανεπιστημίου - Ομόνοια - 3ης Σεπτεμβρίου, αφετηρία Μάρνη (στις σημερινές αφετηρίες Α8/Β12). Επιστροφή προς Κηφισιά από Μάρνη - Πατησίων - Χαλκοκονδύλη - Ακαδημίας - Χαρ. Τρικούπη
Τα Α8 και Β12 πάνε για αφετηρία στη Στουρνάρη στη σημερινή αφετηρία του Α7.
Ουσιαστικά παρέχεται καλύτερη συγκοινωνία από Αμπελόκηπους - Αλεξάνδρας προς κέντρο και αποσυμφωρίζονται τα τοπικά Ιπποκράτους και το 230 που δεν μπορούν να πάρουν μεγαλύτερο λεωφορείο. Η κάθοδος της Αλεξάνδρας μέχρι σε Β5, 14, 18, 19.
2) κάθοδος από Αλεξάνδρας - Πατησίων - Βασ. Ηρακλείου (αφετηρία μαζί με τρόλεϊ 18/19) Ανοδος από Βασ. Ηρακλείου - Μπουμπουλίνας - Αλεξάνδρας.
Αυτό το σενάριο έχει καλή εφαρμοφή μεσοπρόθεσμα με την προοπτική κατασκευής εναερίου από τα Σίδερα Χαλανδρίου μέχρι την Κηφισιά και μετατροπής του Α7 σε τρόλεϊ. Πρακτικά με την αγορά 50 νέων αρθρωτών τρόλεϊ μετατρέπεται το Α7 και 550 σε τρόλεϊ, αποκτάει όλο το 3 και το 6 αρθρωτά και βελτιώνεται η κανονικότητα των αναχωρήσεων στην Κηφισιάς καθώς 550 και 10 θα έχουν κοινό τέρμα, ίδιο τύπο οχήματος και εναλλάξ αναχωρήσεις.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608