07-12-2009, 11:17 AM
(07-12-2009, 10:56 AM)panos81 Έγραψε: Η Β2 καταργείται εντελώς καθώς απλά παραλληλίζει σχεδόν εξ' ολοκλήρου άλλες γραμμές.Για την Β2 είχα γράψει και στο παλιό φόρουμ. Προσωπικά την έχω βρει πολύ χρήσιμο για να κινηθώ από Παλιό Φάληρο προς Αθήνα. Η Α2 περνά από Αμφιθέας και υπάρχει μία περιοχή που δεν την καλύπτει.
Η Ε2 αντικαθιστά την Ε22. Διέρχεται μέσω Δέλτα Φαλήρου και Παραλιακής, και έχει και αυτή αφετηρία τον σταθμό Συγγρού-Φιξ. Οι ενδιάμεσες στάσεις είναι πολύ περιορισμένες μέχρι και την Βουλιαγμένη, από εκεί και κάτω κανονικά.
Καθεμία από τις γραμμές έχει συχνότητα ανά 15 λεπτά, δίδοντας λεωφορείο ανά 7-8 λεπτά τις ώρες αιχμής.
Για την επέκταση του κορμού μέχρι Βουλιαγμένη δεν βλέπω το νόημα στους χειμερινούς μήνες. Όπωτε έχω βρεθεί καθημερινή εκτός καλοκαιριού είναι πολύ ήσυχα τα πράγματα.
(07-12-2009, 10:56 AM)panos81 Έγραψε: Α3/Β3Η άποψη μου είναι ότι μετά την λειτουργία του μετρό πρέπει να υπάρχει μία γραμμή Αθήνα - Γλυφάδα. Οι βόλτες των Α3 και Β3 να καλυφθούν από τοπικά με αφετηρία το τέρμα του μετρό. Την επέκταση του κορμού της Βουλιαγμένης μέχρι την Βάρη με βρίσκει αρνητικό. Ο σκοπός είναι ο κόσμος να χρησιμοποιεί τα μέσα σταθερής τροχιάς, συνεπώς το 171 μπορεί να καλύψει αυτή την ανάγκη.
Με την λειτουργία της επέκτασης της Γραμμής 2 του Μετρό μέχρι τον ανατολικό αεροσταθμό του παλιού αεροδρομίου Ελληνικού, το Μετρό θα απορροφήσει μεγάλο μέρος της κίνησης των δύο γραμμών. Άρα προτείνω την μετατροπή και των δύο κορμών σε δύο τοπικές, Σταθμός Ελληνικού - Γλυφάδα (Ευρυάλη) και Σταθμός Ελληνικού - Γλυφάδα (Καραχάλιου), και την ύπαρξη ενός μόνο κορμού κατά μήκος της Λεωφ. Βουλιαγμένης:
3: Ακαδημία - Βάρη (κορμός)
Δεν χρειάζεται γραμμή περιορισμένων στάσεων (Ε) καθώς υπάρχει η γραμμή 2 του Μετρό. Η γραμμή συνεχίζει ευθεία την Λεωφ. Βουλιαγμένης και μετά αριστερά προς Βάρη μέσω της Λεωφ. Βάρης - Κορωπίου (σε αντίθεση με το 171 που διέρχεται από την Λεωφ. Καλύμνου).
(07-12-2009, 10:56 AM)panos81 Έγραψε: Α4/Β4Πλην του ενός κορμού της Βουλιαγμένης ή και πιθανά μία γραμμής όπως την 171 που καλύπτει όλο το μήκος της λεωφόρου πιστεύω ότι οι όλες οι άλλες οι γραμμές πρέπει να γίνουν τοπικές. Συνεπώς διαφωνώ γραμμές να πηγαίνουν παράληλα με το μετρό μέχρι τον σταθμό του Αγίου Δημητρίου. Η πρόταση μου είναι μεταφορά του 154 και των διαδόχων των Α4, Β4, 208 στο κοντινότερο σταθμό αφού στρίψουν στην Βουλιαγμένης.
Με την λειτουργία της επέκτασης της Γραμμής 2 του Μετρό μέχρι τον ανατολικό αεροσταθμό του παλιού αεροδρομίου Ελληνικού, το Μετρό θα απορροφήσει μεγάλο μέρος της κίνησης των δύο γραμμών. Επίσης, το Α4 έχει ένα σημαντικό μέρος κοινό με το Β1, που ως τοπικό 151 θα μπορεί να έχει αυξημένη συχνότητα, αλλά και με το 154 που ξεκίνησε ως Γ4 και μετά έγινε τροφοδοτικό.
Η σκέψη μου είναι να καταργηθεί το Α4, ενώ το Β4 να έχει παρόμοια προσαρμογή όπως το Γ4, και να μετατραπεί σε τοπική γραμμή με αφετηρία τον σταθμό Αγίου Δημητρίου, ή ως κυκλική μέχρι τον σταθμό Ηλιούπολης.
153: Σταθμός Αγίου Δημητρίου - Άνω Ελληνικό
Ενναλακτικά, με δεδομένο ότι το Β4 έχει κοινό τμήμα με το 101 (είναι ίδια ανατολικά της Λεωφ. Βουλιαγμένης), μπορεί το 101 να κοπεί μέχρι το Δυτικό Αεροδρόμιο κατά τα πρότυπα του Β1, και να έχει πυκνότερα δρομολόγια, οπότε το Β4 καταργείται και αυτό τελείως σαν αυτόνομη γραμμή. Έτσι υπάρχει μία γραμμή αντί δύο, αλλά με όμοια συχνότητα δρομολογίων.