Αξιολόγηση Θέματος:
  • 31 Ψήφοι - 2.97 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
#26
(07-12-2009, 10:56 AM)panos81 Έγραψε: Η Β2 καταργείται εντελώς καθώς απλά παραλληλίζει σχεδόν εξ' ολοκλήρου άλλες γραμμές.
Η Ε2 αντικαθιστά την Ε22. Διέρχεται μέσω Δέλτα Φαλήρου και Παραλιακής, και έχει και αυτή αφετηρία τον σταθμό Συγγρού-Φιξ. Οι ενδιάμεσες στάσεις είναι πολύ περιορισμένες μέχρι και την Βουλιαγμένη, από εκεί και κάτω κανονικά.
Καθεμία από τις γραμμές έχει συχνότητα ανά 15 λεπτά, δίδοντας λεωφορείο ανά 7-8 λεπτά τις ώρες αιχμής.
Για την Β2 είχα γράψει και στο παλιό φόρουμ. Προσωπικά την έχω βρει πολύ χρήσιμο για να κινηθώ από Παλιό Φάληρο προς Αθήνα. Η Α2 περνά από Αμφιθέας και υπάρχει μία περιοχή που δεν την καλύπτει.

Για την επέκταση του κορμού μέχρι Βουλιαγμένη δεν βλέπω το νόημα στους χειμερινούς μήνες. Όπωτε έχω βρεθεί καθημερινή εκτός καλοκαιριού είναι πολύ ήσυχα τα πράγματα.

(07-12-2009, 10:56 AM)panos81 Έγραψε: Α3/Β3
Με την λειτουργία της επέκτασης της Γραμμής 2 του Μετρό μέχρι τον ανατολικό αεροσταθμό του παλιού αεροδρομίου Ελληνικού, το Μετρό θα απορροφήσει μεγάλο μέρος της κίνησης των δύο γραμμών. Άρα προτείνω την μετατροπή και των δύο κορμών σε δύο τοπικές, Σταθμός Ελληνικού - Γλυφάδα (Ευρυάλη) και Σταθμός Ελληνικού - Γλυφάδα (Καραχάλιου), και την ύπαρξη ενός μόνο κορμού κατά μήκος της Λεωφ. Βουλιαγμένης:
3: Ακαδημία - Βάρη (κορμός)
Δεν χρειάζεται γραμμή περιορισμένων στάσεων (Ε) καθώς υπάρχει η γραμμή 2 του Μετρό. Η γραμμή συνεχίζει ευθεία την Λεωφ. Βουλιαγμένης και μετά αριστερά προς Βάρη μέσω της Λεωφ. Βάρης - Κορωπίου (σε αντίθεση με το 171 που διέρχεται από την Λεωφ. Καλύμνου).
Η άποψη μου είναι ότι μετά την λειτουργία του μετρό πρέπει να υπάρχει μία γραμμή Αθήνα - Γλυφάδα. Οι βόλτες των Α3 και Β3 να καλυφθούν από τοπικά με αφετηρία το τέρμα του μετρό. Την επέκταση του κορμού της Βουλιαγμένης μέχρι την Βάρη με βρίσκει αρνητικό. Ο σκοπός είναι ο κόσμος να χρησιμοποιεί τα μέσα σταθερής τροχιάς, συνεπώς το 171 μπορεί να καλύψει αυτή την ανάγκη.

(07-12-2009, 10:56 AM)panos81 Έγραψε: Α4/Β4
Με την λειτουργία της επέκτασης της Γραμμής 2 του Μετρό μέχρι τον ανατολικό αεροσταθμό του παλιού αεροδρομίου Ελληνικού, το Μετρό θα απορροφήσει μεγάλο μέρος της κίνησης των δύο γραμμών. Επίσης, το Α4 έχει ένα σημαντικό μέρος κοινό με το Β1, που ως τοπικό 151 θα μπορεί να έχει αυξημένη συχνότητα, αλλά και με το 154 που ξεκίνησε ως Γ4 και μετά έγινε τροφοδοτικό.
Η σκέψη μου είναι να καταργηθεί το Α4, ενώ το Β4 να έχει παρόμοια προσαρμογή όπως το Γ4, και να μετατραπεί σε τοπική γραμμή με αφετηρία τον σταθμό Αγίου Δημητρίου, ή ως κυκλική μέχρι τον σταθμό Ηλιούπολης.
153: Σταθμός Αγίου Δημητρίου - Άνω Ελληνικό
Ενναλακτικά, με δεδομένο ότι το Β4 έχει κοινό τμήμα με το 101 (είναι ίδια ανατολικά της Λεωφ. Βουλιαγμένης), μπορεί το 101 να κοπεί μέχρι το Δυτικό Αεροδρόμιο κατά τα πρότυπα του Β1, και να έχει πυκνότερα δρομολόγια, οπότε το Β4 καταργείται και αυτό τελείως σαν αυτόνομη γραμμή. Έτσι υπάρχει μία γραμμή αντί δύο, αλλά με όμοια συχνότητα δρομολογίων.
Πλην του ενός κορμού της Βουλιαγμένης ή και πιθανά μία γραμμής όπως την 171 που καλύπτει όλο το μήκος της λεωφόρου πιστεύω ότι οι όλες οι άλλες οι γραμμές πρέπει να γίνουν τοπικές. Συνεπώς διαφωνώ γραμμές να πηγαίνουν παράληλα με το μετρό μέχρι τον σταθμό του Αγίου Δημητρίου. Η πρόταση μου είναι μεταφορά του 154 και των διαδόχων των Α4, Β4, 208 στο κοντινότερο σταθμό αφού στρίψουν στην Βουλιαγμένης.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 14-11-2009, 12:38 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 14-11-2009, 06:52 PM
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 14-11-2009, 06:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 20-11-2009, 03:07 PM
RE: - από abc - 20-11-2009, 04:40 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 20-11-2009, 07:04 PM
RE: - από Mercedes O405N2 - 20-11-2009, 08:45 PM
RE: - από Citaro - 22-11-2009, 11:59 AM
RE: - από Mercedes O405N2 - 22-11-2009, 03:31 PM
RE: - από abc - 20-11-2009, 09:00 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 29-11-2009, 05:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από panos81 - 07-12-2009, 10:56 AM
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Κορμοί - από abc - 07-12-2009, 11:17 AM
RE: - από Giannis - 07-12-2009, 03:10 PM
RE: - από N1Ellinikou - 07-12-2009, 05:30 PM
RE: - από panos81 - 07-12-2009, 09:49 PM
RE: - από Citaro - 11-12-2009, 01:15 AM
[Χωρίς Θέμα] - από panos81 - 07-12-2009, 09:52 AM
[Χωρίς Θέμα] - από N1Ellinikou - 11-12-2009, 03:56 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 173 256.477 9 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 297 452.616 25-11-2025, 12:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Crabman
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 47 79.439 08-05-2025, 01:40 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Crabman
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 82 104.664 11-04-2025, 02:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MrVanHool
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 173 218.241 19-02-2025, 01:12 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 67 112.188 28-01-2025, 02:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 463.767 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 86.486 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 197.667 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 76.714 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)