(07-12-2009, 02:22 AM)kounoupis Έγραψε: Θα προτεινα να επανελθει η Ε7 μιας και ειναι κλειστος ο σταθμος του αμαρουσιου και ετσι καποιος δεν μπορει να κανει μετεπιβιβαση στη νερατζιωτισσα στο Χ14 που σημειωτεον μεχρι τις 17.00 πηγαινει νερατζιωτισσα.
Αν και το θέμα της Ε7 ταιριάζει καλλίτερα στο θέμα των Γραμμών-Κορμών (θα πρότεινα κιόλας στους διαχειριστές του forum να φτιάξουν αντίστοιχο θέμα και για τις γραμμές Express), πιστεύω ότι η Ε7 θα έπρεπε να είναι εντελώς ανεξάρτητη από το θέμα της ανακατασκευής της γραμμής των Η.Σ.Α.Π. για 2 λόγους: (1ον) δεν εξυπηρετεί κανέναν σταθμό Η.Σ.Α.Π. μιας και η Λεωφ. Κηφισίας απέχει αρκετά από την σιδηροδρομική γραμμή, και (2ον) ούτως ή άλλως γραμμές περιορισμένων στάσεων κατά μήκος οδικών αξόνων που δεν διέρχεται παράλληλα κάποιο μέσο σταθερής τροχιάς, είναι χρήσιμες εφόσον λειτουργούν σωστά. Και για την Ε7, που την χρησιμοποιούσα αρκετά συχνά όπως και τις Ε14/Χ14, η βελτίωση έχει να κάνει αφενός με την πύκνωση δρομολογίων καθότι κάθε 30 λεπτά περίπου είναι μικρή συχνότητα και όταν δεν υπάρχει συγκεκριμένη ώρα διέλευσης, ο κόσμος θα προτιμήσει το απλό Α7/Β7 από το να περιμένει το Ε7 που δεν ξέρει πότε θα περάσει. Επίσης, αναγκαία είναι και η ρύθμιση των σηματοδοτών στον ανισόπεδο κόμβο του Φάρου Ψυχικού, όπου προκαλείται μεγάλη καθυστέρηση, το ίδιο και στην διασταύρωση της Λεωφ. Κηφισίας με την οδό Πεντέλης στο Μαρούσι. Όσον αφορά τους διαδοχικούς κόμβους Αγίου Θωμά και Ο.Τ.Ε. ("δαχτυλίδι"), αν διερχόταν από κάτω με στάση στους χώρους στάθμευσης μπροστά από τις εισόδους του σταθμού του Προαστιακού, ειδικά στην άνοδο, θα εξοικονομούσε έως και 10 λεπτά διαδρομής.