16-08-2018, 05:30 PM
(16-08-2018, 02:07 PM)Larioupol Έγραψε: Όπως είναι γνωστό, Ο Σταθμός Δάφνης για τα λεωφορεία έχει πολλά προβλήματα...για να αντιμετωπιστούν αυτά πρέπει να συμβούν αρκετές σημαντικές αλλαγές. Αυτές που προτείνω ειναι:
Πλέον μετά τις κυκλικοποιήσεις των 131/206/237 μπορώ να πω ότι έχουν επιλυθεί σημαντικά τα προβλήματα χωρητικότητας στη Δάφνη. Μόνο στη λωρίδα των ταξί ίσως κάποιες ώρες δημιουργούνται θέματα αλλά κάτι καλύτερο δεν μπορεί να γίνει. Ακόμα και αν το 218 πήγαινε στην Παπαναστασίου και τα 112/219/816 απεμπλέκονταν (με οποιοδήποτε τρόπο) από το διαμορφωμένο χώρο η μεσαία λωρίδα δεν μπορεί να λειτουργήσει ως κάθοδος καθώς δεν έχει χώρους το πεζοδρόμιο ανάμεσα σε μεσαία και σταθμό για να έχουμε διπλά στέγαστρα. Αντίθετα, το πεζοδρόμιο ανάμεσα σε μεσαία και ταξί είναι αρκετά πιο φαρδύ και επιτρέπει την ύπαρξη διπλών στεγάστρων.
(16-08-2018, 04:53 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Συμφωνώ απόλυτα, με μία διαφωνία ως προς τη διάταξη των δύο λωρίδων με φορά προς την Παπαναστασίου. Πιστεύω ότι εξυπηρετεί καλύτερα να είναι οι ακραίες γι' αυτή τη χρήση. Η μεσαία έχει μεγαλύτερο πλάτος για να υπάρχει δυνατότητα ανεμπόδιστης διέλευσης οχημάτων εκτάκτου ανάγκης (ΕΚΑΒ, ΕΛΑΣ κλπ) και βέβαια θα συμβάλει στο να μην τυχαίνει να έχουμε ταυτόχρονη άφιξη αρκετών λεωφορείων (ουκ ολίγες φορές έχει τύχει να συμπέσουν αφίξεις 206, 237, 218, Δημ. Συγκοινωνίας Ηλ/πόλης) και να μπλοκάρει η κυκλοφορία επί της Παπαναστασίου από την ουρά που σχηματίζονταν.
Η "ακραία" που είναι είναι δίπλα στις κυλιόμενες του Μετρό είναι αδύνατον να αντιστραφεί η ροή της καθώς δεν μπορούν να χωροθετηθούν στάσεις για αναμονή επιβατών. Η πλειοψηφία της είναι γεμάτη παρτέρια και το υπόλοιπο χρησιμεύει για τη διέλευση πεζών οι οποίοι είναι ουκ ολίγοι ειδικά μετά την άφιξη συρμών ή ακόμα και γεμάτων λεωφορείων..