16-08-2018, 04:53 PM
(16-08-2018, 02:07 PM)Larioupol Έγραψε: Όπως είναι γνωστό, Ο Σταθμός Δάφνης για τα λεωφορεία έχει πολλά προβλήματα...για να αντιμετωπιστούν αυτά πρέπει να συμβούν αρκετές σημαντικές αλλαγές. Αυτές που προτείνω ειναι:
1. Η μεσαία λωρίδα να είναι με κατευθύνση προς Αλέξανδρου Παπαναστασίου αντί για Αγιου Δημητριου
3. Η λεωφορειακή γραμμή 218 να κάνει τέρμα εκεί που κάνουν οι γραμμές 217/229
4. Έτσι, θα γίνει ανακατανομή των λεωφορείων 212,Χ97 (αριστερή λωριδα, τρέχον τέρμα 218), 217/229 (κεντρική λωρίδα)
5. Θα είναι δυνατόν να γίνει αφετηρία για τη γραμμή 131 στην μεσαία λωρίδα
6. Υπάρχει δυνατότητα να γίνει Αφετηρία στην Αριστερή Λωρίδα για τα 206,237
Συμφωνώ απόλυτα, με μία διαφωνία ως προς τη διάταξη των δύο λωρίδων με φορά προς την Παπαναστασίου. Πιστεύω ότι εξυπηρετεί καλύτερα να είναι οι ακραίες γι' αυτή τη χρήση. Η μεσαία έχει μεγαλύτερο πλάτος για να υπάρχει δυνατότητα ανεμπόδιστης διέλευσης οχημάτων εκτάκτου ανάγκης (ΕΚΑΒ, ΕΛΑΣ κλπ) και βέβαια θα συμβάλει στο να μην τυχαίνει να έχουμε ταυτόχρονη άφιξη αρκετών λεωφορείων (ουκ ολίγες φορές έχει τύχει να συμπέσουν αφίξεις 206, 237, 218, Δημ. Συγκοινωνίας Ηλ/πόλης) και να μπλοκάρει η κυκλοφορία επί της Παπαναστασίου από την ουρά που σχηματίζονταν.
(16-08-2018, 02:07 PM)Larioupol Έγραψε: 7. Η λεωφορειακή γραμμή 112 μπορεί να κάνει το ίδιο με τις γραμμές 219,816 , όμως σκέφτομαι μια τροποποίηση για να εξυπηρετηθεί άμεσα ο Άγιος Δημήτριος με το Εμπορικό Κέντρο Athens Metro Mall, χωρίς μετεπιβιβαση, καθώς και θα κάνει λίγο μικρότερη απόσταση:
112: Άγιος Δημήτριος - Στ. Άγιος Δημήτριος (Κυκλική)
Πιστεύω πως η διαδρομή αυτή ειναι ιδανική καθώς
1. Αποσυμφοριζεται ο Στ. Δάφνης
2. Τμήμα χαμηλής κίνησης Παναγιτσα-Αντιοπης κόβεται
3. Από τις περιοχές του Αγίου Δημητρίου θα μπορουν να πάνε απευθείας με μια λεωφορειακή γραμμή στο εμπορικό κέντρο και δεν θα χάσουν την μετεπιβιβαση σε Μετρό (σκεφτόμουν να γίνει έπειτα ενοποίηση με 155, αλλά προσπάθεια του προηγούμενου με το 216 ήταν αποτυχημένη)
Η πρόταση αυτή συμβάλει μεν στην αποσυμφόρηση του σταθμού μετεπιβίβασης στη Δάφνη, όμως χάνεται η σύνδεση του εσωτερικού του Δήμου Αγίου Δημητρίου με το Δημαρχείο της πόλης (βρίσκεται επί της Αγ. Δημητρίου, πλησίον της στάσης "Αστέρας").
Όσο για τη σκέψη για ενοποίηση με το 155, δε νομίζω ότι θα βοηθήσει σε κάτι. Το 112 σαν γραμμή έχει υψηλή -για δεδομένα τοπικής γραμμής- επιβατική κίνηση όλες τις ημέρες και ώρες λειτουργίας του και δεν υπάρχουν περιθώρια αραίωσης. Οποιαδήποτε επέκταση της διαδρομής απλά θα σημάνει ταλαιπωρία για τους πολλούς και εξυπηρέτηση λίγων (έως ελάχιστων). Η περίπτωση του 216 τότε ήταν τελείως διαφορετική, αφού είχαμε δύο γραμμές με σχετικά χαμηλή επιβατική κίνηση τις οποίες κάποιος φωστήρας σκέφτηκε ότι θα ήταν έξυπνο να τις συνενώσει. Φυσικά απέτυχε παταγωδώς η σκέψη, αφού μιλάμε για περιοχές που δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους.
(16-08-2018, 02:07 PM)Larioupol Έγραψε: 2. Οι γραμμές 219,816 να γίνουν κυκλικες και να κάνουν στάση επί της Αγιου Δημητρίου (πρώην στάση Καλογηρων)
Θεωρώ ότι πιο εύκολα μπορούν να μετακινηθούν οι αφετηρίες των 219/816 στον σταθμό του Αγίου Δημητρίου, σε σχέση με το 112. Και από τη στιγμή που έχουν σχεδόν εκμηδενιστεί οι παραβιάσεις της απαγόρευσης στάσης/στάθμευσης επί της οδού Ελ. Βενιζέλου (δίπλα από το εμπορικό), υπάρχουν περιθώρια για άνετη διέλευση λεωφορείου από την οδό αυτή.