22-06-2018, 08:33 PM
Παιδιά ειμαι καινούργιος οπότε μην με φάτε ?.
1)Σχετικά με της συγκοινωνίες που ενώνουν κιφησια με τα βόρεια προάστια εχετε καμία ιδέα. Κατά την γνώμη μου η επαναλειτουργία της γραμμής 538 είναι σημαντικό έστω και με λίγα δρομολόγια σε ώρες αιχμής και ώρες που τα λεοφορεια έχουν ανταποκρίσεις με αναμονή 45 λεπτά η με κίνδυνο την ζωή σου στο νάρκισσο.
2) Εκτός αυτού μια τύπου εξπρές που να συνδέει τον νάρκισσο με τον ΗΣΑΠ με στάσης στα πιο κομβικά σημεία ( έξοδος για εθνική, Ερυθραία,Καστρί).
3) Η κατάργηση κάποιον δρομολογίων που κυριολεκτικά είναι άδεια μέχρι τον ναρικισσο μπορεί να προσφέρει κάποια οχήματα για αυτόν τον σκοπό.
4) Ό συγχρονισμός είναι αισχρός κυρίως μετάξι τον γραμμών 509 507 στην κοινή τους διαδρομή είναι πάντα το ένα πίσω από το άλλο και μετά κάνουν τρενάκι με το 536 και κάμοια φωρα το 503 , 535 η 560. Δεν μπορούν να τα προγραμματίσουν να φτάνουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα στην κοινή τους διαδρομή καθώς το ένα είναι τίγκα και τα άλλα έχουν 6 άτομα ?
1)Σχετικά με της συγκοινωνίες που ενώνουν κιφησια με τα βόρεια προάστια εχετε καμία ιδέα. Κατά την γνώμη μου η επαναλειτουργία της γραμμής 538 είναι σημαντικό έστω και με λίγα δρομολόγια σε ώρες αιχμής και ώρες που τα λεοφορεια έχουν ανταποκρίσεις με αναμονή 45 λεπτά η με κίνδυνο την ζωή σου στο νάρκισσο.
2) Εκτός αυτού μια τύπου εξπρές που να συνδέει τον νάρκισσο με τον ΗΣΑΠ με στάσης στα πιο κομβικά σημεία ( έξοδος για εθνική, Ερυθραία,Καστρί).
3) Η κατάργηση κάποιον δρομολογίων που κυριολεκτικά είναι άδεια μέχρι τον ναρικισσο μπορεί να προσφέρει κάποια οχήματα για αυτόν τον σκοπό.
4) Ό συγχρονισμός είναι αισχρός κυρίως μετάξι τον γραμμών 509 507 στην κοινή τους διαδρομή είναι πάντα το ένα πίσω από το άλλο και μετά κάνουν τρενάκι με το 536 και κάμοια φωρα το 503 , 535 η 560. Δεν μπορούν να τα προγραμματίσουν να φτάνουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα στην κοινή τους διαδρομή καθώς το ένα είναι τίγκα και τα άλλα έχουν 6 άτομα ?