14-07-2017, 03:48 PM
(14-07-2017, 03:12 PM)MycenaeanKing Έγραψε: Αν η Λούτσα, τα Σπάτα και το Κορωπί πληρώσουν και αυτά ακριβότερο εισιτήριο, γιατί ούτε από εκεί γίνεται να πηγαίνεις με 1,40 στην Αθήνα, τότε ναι να πληρώσει και η Ραφήνα. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τέτοιο μένος εναντίον της Ραφήνας, όχι εδώ αλλά γενικότερα, επειδή απέκτησε αστική συγκοινωνία.
Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο, όπως και για τη Δυτική Αττική (μην ακούω απόψεις ότι η Ελευσίνα και ο Ασπρόπυργος είναι "φτωχογειτονιές" γιατί και μέσα στο Λεκανοπέδιο πεινάει πολύ περισσότερο ο κόσμος). Ό,τι περνάει τα όρια που σχηματίζονται από τα βουνά του Αιγάλεω, της Πάρνηθας, της Πεντέλης και του Υμηττού θα πρέπει να έχει σαφώς ακριβότερη τιμή εισιτηρίου (κάποτε και στο Ε22 υπήρχε διαφορετική τιμολογιακή πολιτική στο Βάρκιζα-Σαρωνίδα).
Όσο για το "μένος εναντίον της Ραφήνας", αν ήμασταν σε καλές εποχές, οι συγκοινωνιακές εταιρείες σέβονταν τον εαυτό τους και είχαν αξιοπρεπή στόλο, οι επιβάτες σέβονταν την παροχή που τους δίνει το κράτος, καταβάλλοντας το αντίτιμο που τους αναλογεί και γενικά κυλούσαν όλα όπως πρέπει, τότε ας πάει και μέχρι το Δήλεσι το αστικό. Όταν όμως ο υπάρχον στόλος της ΟΣΥ αδυνατεί να καλύψει επαρκώς ακόμα και τις ανάγκες του ήμισυ του Λεκανοπεδίου και οι οδηγοί ξεμένουν στα αμαξοστάσια γιατί δεν έχουν λεωφορεία να βγάλουν, το να επεκτείνουμε γραμμές χωρίς λόγο δε βοηθά σε τίποτα, με σημαντικές γραμμές να ξεμένουν με τα μισά οχήματα από αυτά που προβλέπονται στο θερινό πρόγραμμα και τους επιβάτες να ξεροσταλιάζουν στη στάση ή να ψάχνουν απεγνωσμένα στο OASA Telematics να δουν που βρίσκεται λεωφορείο και σε πόση ώρα θα έρθει.