11-07-2017, 11:35 AM
(10-07-2017, 05:18 PM)MycenaeanKing Έγραψε: Ναι όντως απ' ο,τι είδα τερματίζει στο Νέο Βουτζά. Πάντως στην ουσία δεν εξυπηρετεί καθόλου τη Ραφήνα, μιας και παραμένει στη λεωφόρο Μαραθώνος και δεν κατεβαίνει στο λιμάνι. Επίσης η απόσταση Νέος Βουτζάς-Ραφήνα είναι η ίδια με το Πικέρμι-Ραφήνα, άρα ουσιαστικά δεν αλλάζει κάτι. Πιστεύω ότι τελικά δεν θα προχωρήσει η επέκταση, κυρίως λόγω έντονων αντιδράσεων από την πλευρά του ΚΤΕΛ το οποίο χάνει μεγάλο κομμάτι της πίτας της Ραφήνας και σίγουρα δεν θα κάτσει με σταυρωμένα τα χέρια...
H προσωπική μου άποψη είναι πως το ΚΤΕΛ δεν πρόκειται να ασχοληθεί με το θέμα, καθώς δεν πρόκειται να χάσει σχεδόν καθόλου πελατεία. Άντε στην αρχή να δοκιμάσει κάποιος να πάρει δοκιμαστικά το 314, με δρομολόγια τουλάχιστον ανά 30', και να χρειαστεί να κάνει καμιά ωρα να πάει μέχρι την Πλακεντία (γιατί το 314 έχει τα μισά δρομολόγια να κάνουν βόλτα στο Πανόραμα και όλα τα δρομολόγια να κάνουν κύκλο στο Γέρακα). Πιστεύω πως μετακινείται για λόγους εργασίας (άρα βιάζεται) θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί το ΚΤΕΛ. Τώρα για τους χρήστες του λιμανιού της Ραφήνας, πιστεύω πως σχεδόν όλοι όσοι θέλουν να προλάβουν το πλοίο δεν θα τζογάρουν να πάνε με 314 και Δημοτική Ραφήνας μέχρι το λιμάνι, αντί να δώσουν 2,6€ και να πάνε απευθείας από το μετρό ή το κέντρο της Αθήνας.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608