05-05-2017, 12:07 AM
(04-05-2017, 09:58 PM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: Να ρωτήσω κάτι λίγο άσχετο; Για ποιόν λόγο τα Α2, Α3, 220/1, 235 - και στο μέλλον και το Α5- δεν σταματάνε στην στάση Ακαδημία πάνω στην Πανεπιστημίου;
Έτσι θα ειχαμε ανταποκρίσεις από Α3, 220/1, 235, Α2 σε 3, 608, 054, 622/815, 5, 11, 732 και σε πολλά άλλα ακόμα χωρίς να χρειάζεται να περπατήσεις ούτε ένα μέτρο.
Τώρα, σε αφήνουν στην Ρήγα Φεραίου και περπατάς κάποια μέτρα μέχρι να πας στην στάση "Ακαδημίας" πάνω στην Πανεπιστημίου. Και δεν είναι λίγες φορές που ενώ περπατάς 3 λεπτά από Ρήγα Φεραίου που σε άφησε το Α3, περνάει το 3 ενώ δεν έχεις φτάσει ακομα στην σταση και μετά περιμένεις κανένα μισάωρο.
Επίσης το Β2 κάνει αυτήν την στάση πάνω στην Πανεπιστημίου. Τόσα δύσκολο είναι να κάνουν το ίδιο τουλάχιστον τα Α2/3.
Δε θα ήταν καλή ιδέα να ξεφορτώνουν τα οχήματα στην Πανεπιστημίου, καθώς θα επιβάρυναν ακόμα περισσότερο τον ήδη κορεσμένο αυτόν άξονα. Φαντάσου να ξεφορτώνουν 220 και Α2 στη Πανεπιστημίου και να περιμένει από πίσω το 3 να πιάσει στάση! Και εάν συνυπολογίσεις τα ταξί τα οποία έχουν καταλάβει ήδη τη πρώτη λωρίδα, το πράγμα περιπλέκεται. Οπότε καλύτερα που ξεφορτώνουν στην Ρήγα Φεραίου, άλλωστε δίπλα είναι οι λοιπές στάσεις (1 λεπτό περπάτημα το πολύ).
Τώρα όσον αφορά το Β2, αυτό δεν αποβιβάζει στην Πανεπιστημίου λόγω πρόβλεψης για μετεπιβιβάσεις. Απλά ξεχάστηκε εκεί. Παλαιότερα, θυμάμαι, ήταν κυκλικό με αποβίβαση/επιβίβαση σε δική του στάση επί της Πανεπιστημίου στο ύψος της οδού Ομήρου. Ύστερα καταργήθηκε η στάση αυτή και ιδρύθηκε η υφιστάμενη στάση στην Πανεπιστημίου, στο ύψος της Ακαδημίας Αθηνών. Μετά πρόσθεσαν και στάση επιβίβασης στην οδό Ακαδημίας. Όταν πήρε πόδι το Ε22 από την Σίνα, το Β2 απέκτησε αφετηρία εκεί, οπότε κατήργησαν την στάση επιβίβασης στην Ακαδημίας, αφήνοντας μόνο την υφιστάμενη στην Πανεπιστημίου ως στάση αποβίβασης. Μελλοντικά θα πρέπει να μαζέψουν το Β2 από εκεί και να το κάνουν να αποβιβάζει και αυτό στην Ρ. Φεραίου, μαζί με το Α2.