04-05-2017, 09:37 PM
(04-05-2017, 08:41 PM)georgio Έγραψε: Εγω διαφωνω... Πρωτον το Α5 δεν παιρνρι πλεον 18μετρα παρα μονο σε καμια απεργια. Δευτερον αφήνουμε τη Σολωνος με 1 λιγοτερο λεωφορειο. Τριτον γεμίζουμε ακόμα παραπάνω την ήδη τιγκαρισμενη Βασιλισης Σοφιας και Παν/μιου που καποιες ωρες αναρωτιέσαι γιατι δεν κατεβηκες Ευαγγελισμο για να πας Ακαδημία!
To Α5 έχει μείνει στη Σόλωνος από την εποχή προ μετρό που διέρχοταν από εκεί μαζί με το 408 (που δεν μπορούσε να προσεγγίσει την αφετηρία του από Πανεπιστημίου) για να κατεβαίνουν πακέτο οι γραμμές της Μεσογείων - Βασ. Σοφίας. Επίσης τότε είχαμε στην Πανεπιστημίου 50(!) γραμμές λεωφορείων και 12 τρόλεϊ, οπότε έπρεπε λίγο να σπάσουν και να πάνε μερικές από Σόλωνος. Σήμερα η διαδρομή του Α5 από Σόλωνος εξυπηρετεί μόνο όσους πηγαίνουν στη Νομική (η στάση Κανάρη στατιστικά έχει 1-2 αποβιβάσεις ανά όχημα), αν και πολλοί κατεβαίνουν στη Νομική για να μην περιμένουν 2-3' που θέλει το Α5 να κάνει τον κύκλο Σόλωνος - Ιπποκράτους - Ακαδημίας.
Με τη νέα διαδρομή δίνει καλύτερη πρόσβαση στο κέντρο (ειδικά για όσους επιβιβάζονται στο τμήμα Κατεχάκη - Μ. Μουσικής, οι άλλοι έχουν μετρό), πραγματοποιεί στάση στην Κριεζώτου (που κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να σταματούν περισσότερες γραμμές) και υπό νορμάλ συνθήκες χρειάζεται τον ίδιο χρόνο μέχρι αφετηρία.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608