Νια όντως ισχύει ότι το 755 θα έχει ένα σεβαστό κομμάτι μόνο του στο οποίο δεν υπάρχει κάποια αξιόλογη εναλλακτική κοντά και άρα σίγουρα κάποια επιβατική κίνηση είναι εξασφαλισμένη. Απλά πιθανόν θα χάσει κόσμο στο κοινό κομμάτι με το 6!
Αν πάντως καταλήξει στο Βοτανικό θα έχει τιμή να πάρει μιντι!
Γενικά η Λιοσίων αν και μόνο 5 στάσεις έχει πολύ κόσμο. Ένας λόγος που δεν φαίνεται είναι ακριβώς ότι περνάνε συνέχεια λεωφορεία πάνω στη Λιοσίων και οι στάσεις δεν προλαβαίνουν να γεμίσουν. Μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν και τα ΚΤΕΛ εκεί. Βέβαια αν υπάρχουν δύο γραμμές στο 7λεπτο πιθανόν να μην υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα αλλά και πάλι οι δύο γραμμές αυτές θα έχουν τις λαοθάλασσες από Αγίους Αναργύρους που θα τα προτιμούν (επειδή αφήνουν στη κόκκινη γραμμή) σε σχέση με αυτά που θα πηγαίνουν Κάτω Πατήσια. Όταν θα φτάνουν Λιοσίων θα είναι ήδη τίγκα με ότι αυτό συνεπάγεται. Και μάλιστα τα Α10/Β10 και το Β12 έχουν ήδη πάρα πολύ κόσμο από Αχαρνές και Άνω Λιόσια αντίστοιχα
Το 822 είναι από τις πιο πετυχημένες τροφοδοτικές γραμμές που υπάρχουν με πολύ καλή λειτουργία και πολύ κόσμο. Βέβαια δεν συγκρίνεται με τα Α11/Β11 σε καμία περίπτωση. Το Α11/Β11 έχει αρκετά παραπάνω κόσμο. Για να καταλάβει κανείς τι κόσμο έχει το Α11/Β11 δεν φτάνει αν το δει στο σταθμό Αττικής! Φορτώνει κόσμο από Αττική αλλά μετά ακολουθεί άλλο ένα πακέτο κόσμου στους Αγίους και άλλο ένα πακέτο κόσμου στο Ίλιον. Όταν βγει στη Πετρουπόλεως φαίνεται ο όγκος κόσμου που έχει και εκεί συνήθως είναι τίγκα.
Αν πάντως καταλήξει στο Βοτανικό θα έχει τιμή να πάρει μιντι!
Γενικά η Λιοσίων αν και μόνο 5 στάσεις έχει πολύ κόσμο. Ένας λόγος που δεν φαίνεται είναι ακριβώς ότι περνάνε συνέχεια λεωφορεία πάνω στη Λιοσίων και οι στάσεις δεν προλαβαίνουν να γεμίσουν. Μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν και τα ΚΤΕΛ εκεί. Βέβαια αν υπάρχουν δύο γραμμές στο 7λεπτο πιθανόν να μην υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα αλλά και πάλι οι δύο γραμμές αυτές θα έχουν τις λαοθάλασσες από Αγίους Αναργύρους που θα τα προτιμούν (επειδή αφήνουν στη κόκκινη γραμμή) σε σχέση με αυτά που θα πηγαίνουν Κάτω Πατήσια. Όταν θα φτάνουν Λιοσίων θα είναι ήδη τίγκα με ότι αυτό συνεπάγεται. Και μάλιστα τα Α10/Β10 και το Β12 έχουν ήδη πάρα πολύ κόσμο από Αχαρνές και Άνω Λιόσια αντίστοιχα
Το 822 είναι από τις πιο πετυχημένες τροφοδοτικές γραμμές που υπάρχουν με πολύ καλή λειτουργία και πολύ κόσμο. Βέβαια δεν συγκρίνεται με τα Α11/Β11 σε καμία περίπτωση. Το Α11/Β11 έχει αρκετά παραπάνω κόσμο. Για να καταλάβει κανείς τι κόσμο έχει το Α11/Β11 δεν φτάνει αν το δει στο σταθμό Αττικής! Φορτώνει κόσμο από Αττική αλλά μετά ακολουθεί άλλο ένα πακέτο κόσμου στους Αγίους και άλλο ένα πακέτο κόσμου στο Ίλιον. Όταν βγει στη Πετρουπόλεως φαίνεται ο όγκος κόσμου που έχει και εκεί συνήθως είναι τίγκα.