(22-03-2017, 02:29 PM)pvuccino Έγραψε: Τα τοπικά του Φιξ και του Αιγάλεω είναι άλλη περίπτωση. Εκεί ο κόσμος δεν έχει άλλη επιλογή, οπότε αναγκάζεται να πάρει το Μετρό. (ή κάποια από τις γραμμές που πάνε Κέντρο) Το ανάλογο στη συγκεκριμένη περιοχή θα ήταν να καταργηθεί εντελώς το 024 και να γίνει τοπικό το Γ10 στα Κάτω Πατήσια. Εκεί αυτό που θα γινόταν είναι ότι μια μεγάλη μερίδα κόσμου θα το έκοβε με τα πόδια μέχρι τη Δημοκρατίας και την Πλατεία Αγ.Αναργύρων για να πάρει τα Α10/Β12 ώστε να γλυτώσει τη διπλή μετεπιβίβαση, αλλά θα παρέμενε κι ένα κομμάτι κόσμου που ή δε θα μπορούσε (ηλικιωμένοι) ή που θα βαριοταν να περπατήσει έως εκεί και θα αναγκαζόταν να πάρει το τοπικό. Είναι σαν το 619. Το 619 είχε πολύ παραπάνω κίνηση ως ακτινική/κορμός απ' ό,τι σήμερα σαν τοπικό και υπάρχει λόγος. Το κομμάτι της γραμμής που είναι μόνο του (από Κομπαρσιτα και πάνω) είναι τόσο κοντά στις διαδρομές των 6/Β9, που ο κόσμος προτιμά να περπατήσει μέχρι εκεί ούτως ώστε να πάρει μία γραμμή που σε πάει κατευθείαν Κέντρο, παρά να περιμένει με τις ώρες το 619 και μετά να πρέπει να κάνει ΚΑΙ μετεπιβίβαση στο Μετρό. Και βλέπουμε όλοι τις πληρότητες του 619... Κάτι ανάλογο θα γίνει και στο Γ10 αν πάει Κάτω Πατήσια και στο τέλος μάλιστα θα το καταργήσουν λόγω μειωμένης επιβατικής κίνησης.Στο παράδειγμα που αναφέρεις, τρανταχτα παραδείγματα είναι το 719, το 747 και κυρίως το 605! Και μάντεψε όμως, είναι όλα τοπικά. Για την πληρότητα της επιβατικης κίνησης ευθύνονται αποκλειστικά τα δρομολογια φάντασμα (όταν το 719 επί Βάθης είχε 12λεπτά το 2009 και τώρα έχει μισάωρα) και όχι ο επανασχεδιασμος των συνδέσεων με στόχο την ταχύτερη μετάβαση σε ΜΣΤ!
Όσον αφορά το να πάνε οι γραμμές της Λιοσίων στα Κάτω Πατήσια τώρα: Αν μπορείς να έχεις 7λεπτο στην αιχμή για τα Α10/Β12 (3,5λεπτο συνδυαστικά) και φουλ δρομολόγηση με νταλίκες, τότε ΟΚ. Αλλά θέλω να μου πεις που θα τις βρεις τις νταλίκες στην παρούσα φάση. Η εξοικονόμηση οχημάτων από τις υπόλοιπες γραμμές της Λιοσίων είναι ή 12μετρα ή Midi. Εκτός κι αν μεταφερθούν κάποιες νταλίκες από το Ελληνικό στη Ράλλη, αλλά πιστεύω ότι αν ηταν δυνατό κάτι τέτοιο θα είχε ήδη γίνει, γιατί η ανάγκη της Ράλλη για νταλίκες υπάρχει εδώ και χρόνια. Όσο για το 720, δε χρειάζεται να ρωτήσω κανέναν, το έβλεπα μία χαρά και δεν πάταγε άνθρωπος. Μόνο εγώ το 'παιρνα καμια φορά για να πάω για καφέ στα Κάτω Πατήσια κι αυτό μόνο αν τύχαινε να περάσει πριν το 735. Αν θυμάσαι δε, είχε Vanhoolακια. (ούτε καν Midi!!!)
Για τις νταλίκες τώρα, βρίσκονται.. Ας συνεργαστεί η ΕΛΑΣ με τον ΟΑΣΑ στην ανάγκη και θα μπορούν να υπάρχουν και μικρά!
Εγώ που έχω γνωστούς στην Ανάκασα, όλοι προτιμούσαν το 720 ααααααν πέρναγε. Κανείς δεν πήγαινε στην επιστροφή φυσικά να περιμένει ένα φάντασμα!
(22-03-2017, 04:15 PM)ecoj Έγραψε: Η αλήθεια είναι ότι ο κόσμος προτιμάει γραμμές που ξέρει ότι κάποια στιγμή θα περάσουν. Αν μια γραμμή περνάει όποτε το θυμηθεί (άσχετα που αφήνει) όπως το 619 ο κόσμος αρχίζει να αναζητά εναλλακτικές και έτσι η επιβατική κίνηση μειώνεται συνεχώς. Αυτό θα γίνει και με το νέο 755!Σωστά, με μόνη διαφορά πως το 755 είναι μόνο του σε όλη την Φιλαδέλφειας (άρα δεν υπάρχει εναλλακτική) και ότι είναι σε μια περιοχή με μεγάλη ανάγκη της συγκοινωνίας, απ'οτι η Μεταμόρφωση (από βιοτικο επίπεδο κατοίκων/εργαζομένων). Δύσκολα θα χάσει μεγάλο μέρος του κόσμου του το 755 πιστεύω..
Τώρα το 024 με την αλλαγή δεν ξέρω τη συχνότητα θα έχει αλλά δεν νομίζω τα αμαξοστάσιο Άνω Λιοσίων να στέλνει πάνω από ένα όχημα. Άρα θα περνάει όποτε το θυμηθεί και έτσι δεν έχει καμία πιθανότητα επιτυχίας. Βέβαια δεν διαφωνώ ιδιαίτερα με την αλλαγή διότι και το υπάρχον 024 ένα όχημα στη πράξη έχει και τραγική συχνότητα οπότε κανένας νοήμων άνθρωπος δεν κάθεται να το περιμένει. Οι λιγοστοί επιβάτες του είναι μάλλον άτομα που το παίρνουν πάνω στη Λιοσίων.
Για τις γραμμές που πρέπει να πάνε στο Στ. Κάτω Πατησίων δεν διαφωνώ γενικά αλλά το Α11/Β11 δεν θα έπρεπε να πάει. Πρέπει να πάνε οι δευτερεύουσες γραμμές (πχ 711, 719) αλλά όχι οι πολύ βασικές που σηκώνουν τον κύριο όγκο κόσμου στη Λιοσίων που είναι αρκετά μεγάλος. Γιατί δεν πρόκειται να βρεθούν νταλίκες για να βγει όλο το Β12 το οποίο έτσι κι αλλιώς δεν νομίζω να ξαναπάει στη Ράλλη. Και το Α10/Β10 που έχει ήδη νταλίκες ειδικά από το απόγευμα και μετά οι περισσότεροι επιβάτες δεν θέλουν να πάνε από τη μέση της φισούνας και πίσω. Επίσης αν το Α11/Β11 φτάνει μέχρι Στ. Κάτω Πατήσια τότε όγκος κόσμου του θα κατευθυνθεί προς το 700 που πάει έτσι κι αλλιώς στην κόκκινη γραμμή που θέλει ο περισσότερος κόσμος να φτάσει. Και το 700 δεν μπορεί να υποστηρίξει με την υπάρχον συχνότητα άλλο κόσμο.
Φαντάσματα η ΟΣΥ έχει αρκετά ακόμα και σήμερα και κάποια από αυτά δεν βλέπω να έχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης (πχ 057).
Όπως επίσης υπάρχουν και γραμμές που έχουν ικανοποιητικό κόσμο μόνο σε συγκεκριμένα κομμάτια και στην υπόλοιπη διαδρομή τους πάνε άδεια. Παράδειγμα τα 025/026/027 που έχουν κόσμο από Ιπποκράτους μέχρι Σύνταγμα και μετά συνεχίζουν άδεια σε μόνιμη βάση.
Οποίο Α/Σ και να το έχει (στον Βοτανικό θα καταλήξει σίγουρα πάντως) θα βγάζει ένα όχημα με 40'-50' τον κύκλο! Και η κατάληξη μοιραία..
Το Α11 (μόνο του, έως την Αγία Τριάδα) είναι μια πυκνή τοπική γραμμή. Δεν έχει καμία δουλειά να κατεβαίνει στην Πλατεία Βάθη. Είναι ακριβώς το ίδιο με το Α14, το Α17 και το απομειναρι Α13!
Δεν έχει τόσο κόσμο η Λιοσίων στο κομμάτι Αττική - Τρεις Γέφυρες (5 στάσεις) που να μην σηκώνεται με 2 κορμούς! Το Α11 χάνεται και πρέπει να γίνει τοπικό γι να γίνει Νέα Ζωή Νο2, όταν ήδη με τα 10λεπτα κάτι απογεύματα δεν μπαίνεις καν..
Το 711 δεν έχει λόγο ύπαρξης, όταν το νέο 878 θα έχει 15'-20' σε συνδυασμό με τον κορμό Β12 και τα νέα ( δρομολόγια του Προαστιακου. Κι αν έμενε, θα έπρεπε να αναλάβει το κομμάτι του 735 στο Καματερό και το τελευταίο να περιοριστεί στο επικίνδυνο κομμάτι. Αλλά αφού βρέθηκε αυτή η λύση για το Ζεφυρι, το 711 είναι εντελώς περιττό!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''