Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017
#60
(22-03-2017, 02:29 PM)pvuccino Έγραψε: Τα τοπικά του Φιξ και του Αιγάλεω είναι άλλη περίπτωση. Εκεί ο κόσμος δεν έχει άλλη επιλογή, οπότε αναγκάζεται να πάρει το Μετρό. (ή κάποια από τις γραμμές που πάνε Κέντρο) Το ανάλογο στη συγκεκριμένη περιοχή θα ήταν να καταργηθεί εντελώς το 024 και να γίνει τοπικό το Γ10 στα Κάτω Πατήσια. Εκεί αυτό που θα γινόταν είναι ότι μια μεγάλη μερίδα κόσμου θα το έκοβε με τα πόδια μέχρι τη Δημοκρατίας και την Πλατεία Αγ.Αναργύρων για να πάρει τα Α10/Β12 ώστε να γλυτώσει τη διπλή μετεπιβίβαση, αλλά θα παρέμενε κι ένα κομμάτι κόσμου που ή δε θα μπορούσε (ηλικιωμένοι) ή που θα βαριοταν να περπατήσει έως εκεί και θα αναγκαζόταν να πάρει το τοπικό. Είναι σαν το 619. Το 619 είχε πολύ παραπάνω κίνηση ως ακτινική/κορμός απ' ό,τι σήμερα σαν τοπικό και υπάρχει λόγος. Το κομμάτι της γραμμής που είναι μόνο του (από Κομπαρσιτα​ και πάνω) είναι τόσο κοντά στις διαδρομές των 6/Β9, που ο κόσμος προτιμά να περπατήσει μέχρι εκεί ούτως ώστε να πάρει μία γραμμή που σε πάει κατευθείαν Κέντρο, παρά να περιμένει με τις ώρες το 619 και μετά να πρέπει να κάνει ΚΑΙ μετεπιβίβαση στο Μετρό. Και βλέπουμε όλοι τις πληρότητες του 619... Κάτι ανάλογο θα γίνει και στο Γ10 αν πάει Κάτω Πατήσια και στο τέλος μάλιστα θα το καταργήσουν λόγω μειωμένης επιβατικής κίνησης.
Όσον αφορά το να πάνε οι γραμμές της Λιοσίων στα Κάτω Πατήσια τώρα: Αν μπορείς να έχεις 7λεπτο στην αιχμή για τα Α10/Β12 (3,5λεπτο συνδυαστικά) και φουλ δρομολόγηση με νταλίκες, τότε ΟΚ. Αλλά θέλω να μου πεις που θα τις βρεις τις νταλίκες στην παρούσα φάση. Η εξοικονόμηση οχημάτων από τις υπόλοιπες γραμμές της Λιοσίων είναι ή 12μετρα ή Midi. Εκτός κι αν μεταφερθούν κάποιες νταλίκες από το Ελληνικό στη Ράλλη, αλλά πιστεύω ότι αν ηταν δυνατό κάτι τέτοιο θα είχε ήδη γίνει, γιατί η ανάγκη της Ράλλη για νταλίκες υπάρχει εδώ και χρόνια. Όσο για το 720, δε χρειάζεται να ρωτήσω κανέναν, το έβλεπα μία χαρά και δεν πάταγε άνθρωπος. Μόνο εγώ το 'παιρνα καμια φορά για να πάω για καφέ στα Κάτω Πατήσια κι αυτό μόνο αν τύχαινε να περάσει πριν το 735. Αν θυμάσαι δε, είχε Vanhoolακια. (ούτε καν Midi!!!)
Στο παράδειγμα που αναφέρεις, τρανταχτα παραδείγματα είναι το 719, το 747 και κυρίως το 605! Και μάντεψε όμως, είναι όλα τοπικά. Για την πληρότητα της επιβατικης κίνησης ευθύνονται αποκλειστικά τα δρομολογια φάντασμα (όταν το 719 επί Βάθης είχε 12λεπτά το 2009 και τώρα έχει μισάωρα) και όχι ο επανασχεδιασμος των συνδέσεων με στόχο την ταχύτερη μετάβαση σε ΜΣΤ!
Για τις νταλίκες τώρα, βρίσκονται.. Ας συνεργαστεί η ΕΛΑΣ με τον ΟΑΣΑ στην ανάγκη και θα μπορούν να υπάρχουν και μικρά!
Εγώ που έχω γνωστούς στην Ανάκασα, όλοι προτιμούσαν το 720 ααααααν πέρναγε. Κανείς δεν πήγαινε στην επιστροφή φυσικά να περιμένει ένα φάντασμα!

(22-03-2017, 04:15 PM)ecoj Έγραψε: Η αλήθεια είναι ότι ο κόσμος προτιμάει γραμμές που ξέρει ότι κάποια στιγμή θα περάσουν. Αν μια γραμμή περνάει όποτε το θυμηθεί (άσχετα που αφήνει) όπως το 619 ο κόσμος αρχίζει να αναζητά εναλλακτικές και έτσι η επιβατική κίνηση μειώνεται συνεχώς. Αυτό θα γίνει και με το νέο 755!

Τώρα το 024 με την αλλαγή δεν ξέρω τη συχνότητα θα έχει αλλά δεν νομίζω τα αμαξοστάσιο Άνω Λιοσίων να στέλνει πάνω από ένα όχημα. Άρα θα περνάει όποτε το θυμηθεί και έτσι δεν έχει καμία πιθανότητα επιτυχίας. Βέβαια δεν διαφωνώ ιδιαίτερα με την αλλαγή διότι και το υπάρχον 024 ένα όχημα στη πράξη έχει και τραγική συχνότητα οπότε κανένας νοήμων άνθρωπος δεν κάθεται να το περιμένει. Οι λιγοστοί επιβάτες του είναι μάλλον άτομα που το παίρνουν πάνω στη Λιοσίων.

Για τις γραμμές που πρέπει να πάνε στο Στ. Κάτω Πατησίων δεν διαφωνώ γενικά αλλά το Α11/Β11 δεν θα έπρεπε να πάει. Πρέπει να πάνε οι δευτερεύουσες γραμμές (πχ 711, 719) αλλά όχι οι πολύ βασικές που σηκώνουν τον κύριο όγκο κόσμου στη Λιοσίων που είναι αρκετά μεγάλος. Γιατί δεν πρόκειται να βρεθούν νταλίκες για να βγει όλο το Β12 το οποίο έτσι κι αλλιώς δεν νομίζω να ξαναπάει στη Ράλλη. Και το Α10/Β10 που έχει ήδη νταλίκες ειδικά από το απόγευμα και μετά οι περισσότεροι επιβάτες δεν θέλουν να πάνε από τη μέση της φισούνας και πίσω. Επίσης αν το Α11/Β11 φτάνει μέχρι Στ. Κάτω Πατήσια τότε όγκος κόσμου του θα κατευθυνθεί προς το 700 που πάει έτσι κι αλλιώς στην κόκκινη γραμμή που θέλει ο περισσότερος κόσμος να φτάσει. Και το 700 δεν μπορεί να υποστηρίξει με την υπάρχον συχνότητα άλλο κόσμο.

Φαντάσματα η ΟΣΥ έχει αρκετά ακόμα και σήμερα και κάποια από αυτά δεν βλέπω να έχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης (πχ 057).
Όπως επίσης υπάρχουν και γραμμές που έχουν ικανοποιητικό κόσμο μόνο σε συγκεκριμένα κομμάτια και στην υπόλοιπη διαδρομή τους πάνε άδεια. Παράδειγμα τα 025/026/027 που έχουν κόσμο από Ιπποκράτους μέχρι Σύνταγμα και μετά συνεχίζουν άδεια σε μόνιμη βάση.
Σωστά, με μόνη διαφορά πως το 755 είναι μόνο του σε όλη την Φιλαδέλφειας (άρα δεν υπάρχει εναλλακτική) και ότι είναι σε μια περιοχή με μεγάλη ανάγκη της συγκοινωνίας, απ'οτι η Μεταμόρφωση (από βιοτικο επίπεδο κατοίκων/εργαζομένων). Δύσκολα θα χάσει μεγάλο μέρος του κόσμου του το 755 πιστεύω..

Οποίο Α/Σ και να το έχει (στον Βοτανικό θα καταλήξει σίγουρα πάντως) θα βγάζει ένα όχημα με 40'-50' τον κύκλο! Και η κατάληξη μοιραία..

Το Α11 (μόνο του, έως την Αγία Τριάδα) είναι μια πυκνή τοπική γραμμή. Δεν έχει καμία δουλειά να κατεβαίνει στην Πλατεία Βάθη. Είναι ακριβώς το ίδιο με το Α14, το Α17 και το απομειναρι Α13!
Δεν έχει τόσο κόσμο η Λιοσίων στο κομμάτι Αττική - Τρεις Γέφυρες (5 στάσεις) που να μην σηκώνεται με 2 κορμούς! Το Α11 χάνεται και πρέπει να γίνει τοπικό γι να γίνει Νέα Ζωή Νο2, όταν ήδη με τα 10λεπτα κάτι απογεύματα δεν μπαίνεις καν..
Το 711 δεν έχει λόγο ύπαρξης, όταν το νέο 878 θα έχει 15'-20' σε συνδυασμό με τον κορμό Β12 και τα νέα (Wink δρομολόγια του Προαστιακου. Κι αν έμενε, θα έπρεπε να αναλάβει το κομμάτι του 735 στο Καματερό και το τελευταίο να περιοριστεί στο επικίνδυνο κομμάτι. Αλλά αφού βρέθηκε αυτή η λύση για το Ζεφυρι, το 711 είναι εντελώς περιττό!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 - από MrVanHool - 23-03-2017, 02:18 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 122 28.271 23-11-2024, 01:32 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 25.006 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 54.475 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 55.939 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 101.009 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 94.606 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 77.396 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 128.200 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.832 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2015 georgio 110 158.871 30-12-2015, 01:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)