15-03-2017, 06:21 PM
(15-03-2017, 03:53 PM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: Έχει ανακοινωθεί ότι θα καταργηθεί το Γ9; Δεν πιστεύω να κάνουν καμία τέτοια βλακεία. Το Γ9 είναι από τις πιο επιτυχημένες γραμμές που υπάρχουν. Είναι πάντα γεμάτο και τις περισσότερες φορές δεν πέφτει ούτε καρφίτσα. Όπως λοιπόν δείχνουν και τα νούμερα των επιβατών που κουβαλάει είναι άκρως επιτυχημένο. Τι θέλουν να το καταστρέψουν; Γιατί να το βελτιώσουν και άλλο δεν γίνεται ή μαλλον γίνεται μόνο αν στην κατεύθυνση προς κέντρο περάσει από Δεκελείας και σταματήσει να περνάει από τα στενα της Χαλκηδονας.
Κατ' αρχάς η στατιστική είναι η επιστήμη για να λες τα μεγαλύτερα ψέματα. Μπορώ να σου αποδείξω ότι το 022 είναι η πιο πετυχημένη γραμμή Midi γιατί πάει πάντα γεμάτο προς Κυψέλη, ενώ στην πραγματικότητα όλοι οι επιβάτες του 022 είναι επιβάτες που θα έπαιρναν τα τρόλεϊ 2/4 αλλά πέρασε πρώτο το 022. Το Γ9 ιστορικά είναι μια ακτινική γραμμή που βαφτίστηκε κορμός, αλλά το μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής του ΔΕΝ διέρχεται από κεντρικές λεωφόρους, ΔΕΝ έχει συχνότητες κορμού (παρά μόνο κάτι εξάρσεις το πρωί) και ΔΕΝ δρομολογείται από 18μ λεωφορεία. Κοινώς δεν πληρεί καμία από τις 3 προϋποθέσεις του κορμού. Επίσης το Γ9 ενώνει ένα τοπικό κέντρο που λέγεται Μενίδι με τη Ν. Φιλαδέλφεια (2ο τοπικό κέντρο) και αυτά με την Αθήνα. Όμως και τα 2 τοπικά κέντρα έχουν εναλλακτικές συνδέσεις προς Αθήνα (Α/Β10 και 6/Β9). Άρα ουσιαστικά οι πραγματικοί επιβάτες του Γ9 είναι οι κάτοικοι των Κάτω Αχαρνών (μετά τον Κόκκινο Μύλο) που δεν έχουν τρόλεϊ για Αθήνα, αλλά έχουν Προαστιακό (κάποια στιγμή μετά το καλοκαίρι θα γίνει εξαιρετική εναλλακτική για κέντρο) και οι κάτοικοι των στενών της Ν. Φιλαδέλφειας που δεν θέλουν να περπατήσουν μέχρι τη Λ. Δεκελείας για να πάρουν άλλο λεωφορείο (στη 1 κατεύθυνση μόνο). Αυτό το λεωφορείο πρέπει να συνεχίσει να πηγαίνει κέντρο; Με αυτή τη λογική θα απαιτήσουν και οι δήμοι των Ν. Προαστίων να ξαναγίνουν ακτινικές οι γραμμές των ΝΠ που καταλήγουν στο μετρό (βλ. φιάσκο 165 που έφτανε Αθήνα με 3-5 επιβάτες)
Πάμε τώρα στο τι μέλλει γενέσθαι με την Αχαρνών. Κατ' αρχάς το μεγαλύτερο κομμάτι από Κάτω Πατήσια προς Αθήνα είναι εύκολα προσβάσιμο από τον ηλεκτρικό (σταθμοί Βικτώρια - Αγ. Νικόλαος σε απόσταση 3' και Αττική λίγο πιο μακριά). Επίσης το Γ9 σε άφηνε κέντρο - απόκεντρο στη Χαλκοκονδύλη, οπότε για να πάει κάποιος στο "οικονομικό" κέντρο έπρεπε ή να κάνει μετεπιβίβαση ή να περπατήσει. Τώρα αναγκαστικά θα μπει στο δίκτυο του μετρό (ηλεκτρικό Κ. Πατησίων) και οι μετεπιβιβάσεις προς κέντρο είναι ευκολότερες. Τώρα αν αναφερόμαστε στους 5 άτυχους που μένουν στο κομμάτι που εξυπηρετείται αποκλειστικά από το Γ9 και αποβιβάζονται στον Αγ. Παντελεήμονα, δεν γίνεται να δρομολογηθεί ολόκληρο λεωφορείο γι' αυτούς.
Off Topic:
Καλό θα ήταν να μικρύνει και η διαδρομή του Β9 για να επανέλθει η αξιοπιστία του. Όπως είχα προτείνει και στο αντίστοιχο θέμα το 2014 θεωρώ υπερβολή τον κορμό να φτάνει μέχρι Ν. Κηφισιά. Αυτό που θεωρώ συγκοινωνιακά σωστό είναι η διαίρεσή του σε 2 γραμμές "Αθήνα - Μεταμόρφωση ως Α9" και "Προαστιακός Μεταμόρφωσης - Στ. Κηφισιάς" ως τοπικό ενώ το κομμάτι της Ν. Κηφισιάς μπορεί να δοθεί με μικρές τροποποιήσεις και βελτίωση συχνότητας στα 522/523.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608