15-03-2017, 04:44 PM
(15-03-2017, 04:18 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ο ΟΑΣΑ τα τελευταία τουλάχιστον 7 χρόνια έχει υιοθετήσει τη λογική ότι κορμός για την αστική συγκοινωνία της Αθήνας είναι πλέον τα μέσα σταθερής τροχιάς και συγκεκριμένα οι γραμμές του Μετρό. Για το λόγο αυτό, έχει αρχίσει από το 2010 περιορισμός αρκετών γραμμών σε τροφοδοτικές σταθμών των ΜΣΤ, όπως και θα συμβεί -λογικά από την 1η Απρίλη- και με το Γ9.
Αν σκεφτούμε το πόσα έχουν αλλάξει από το 2010 έως σήμερα, με την ίδια λογική και οι γραμμές του Κορυδαλλού (806/807), για παράδειγμα, θα κατέβαιναν γεμάτες μέχρι Κέντρο, όπως και αρκετές σε όλη την Αθήνα (αν ανατρέξεις στις ανακοινώσεις του ΟΑΣΑ τον Δεκέμβρη του 2010 θα δεις ποιες γραμμές κόπηκαν τότε σε τροφοδοτικές).
Η Αχαρνών καλύπτεται επαρκώς από τα Β9 και 6, οπότε το Γ9 μπορεί να διατηρηθεί πλέον ως τροφοδοτική του Σταθμού των Κάτω Πατησίων.
Το ξέρω ότι ο ΟΑΣΑ τα τελευταία χρόνια ακολουθεί αυτήν την λογική, όμως πιστεύω ότι είναι τελείως λάθος όλο αυτό. Τα μέσα σταθερής τροχιάς δεν έχουν αυξήσει την συχνότητα τους από την εποχή που υπήρχαν οι τριπλασιες γραμμές από ότι υπάρχουν σήμερα. Πώς λοιπόν θα μπορέσουν να απορροφήσουν όλον τον κόσμο που κουβαλάνε έως τώρα οι κορμοί;
Επειδή όμως τα λεωφορεία που περνάνε από την Νέα Φιλαδέλφεια τα ξέρω παρα πολυ καλά, γνωρίζω ότι δεν μπορεί να λειτουργήσει η Αχαρνών χωρίς το Γ9. Ειδικά το πρωί το Β9 έρχεται ανά 20 λεπτα με Ν2, το 6 έρχεται ανα 15 λεπτα και το Γ9 έρχεται ανα 10 λεπτα και γεμίζει πάντα ασφυκτικά. Πως λοιπόν θα εξυπηρετουνται 100 άτομα ανά δέκα λεπτά που ως σήμερα χρησιμοποιούσαν το Γ9;