26-02-2017, 04:19 AM
(26-02-2017, 01:57 AM)giegor Έγραψε: Προφανώς οι του δημοτικού συμβουλίου δεν χρησιμοποιούν τα MMMή δε ξέρουν πως η Μάτση λειτουργεί πιο πολύ ως πεζόδρομος-πάρκινγκ των κατοίκων και δε είναι εύκολο να περάσει από εκεί λεωφορείο με ζικ-ζακ. Αν δεν υπήρχε αυτό το θέμα το 101 θα ήταν πρώτη επιλογή καθώς θα έφτανε γρήγορα μετρό.
Για το 109 θα μπορούσαν (εφόσον καίγονται να εξυπηρετηθεί η "πυκνοκατοικημενη" Αλίμου) να το πάνε στ. αργυρούπολη να λυθει και το προβλημα με τη συχνοτητα του 142. Ή κάτι αντίστοιχο θα μπορούσε να γίνει με το Β2, να πηγαίνει δλδ τέρμα στ. αργυρούπολη και να είχε και κάποιο νόημα πέρα από την εξυπηρέτηση των προσφύγων.
Παραθέτω την είδηση παρακάτω:
"Στο Δημοτικό Συμβούλιο της 24ης Φεβρουαρίου, ο Δήμαρχος Ανδρέας Κονδύλης ενημέρωσε για την συνάντηση που είχε στις 17 Φεβρουαρίου με τον Πρόεδρο του ΟΑΣΑ Τ. Ταστάνη, προκειμένου για την βελτίωση της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης των πολιτών στην πόλη μας και ιδιαίτερα για την τροποποίηση των δρομολογίων των λεωφορειακών γραμμών 101 και 109.
Συγκεκριμένα, πρότεινε στη γραμμή 101 (Άλιμος – Ελληνικό), αφενός να πυκνώσουν τα δρομολόγια και αφετέρου να τροποποιηθεί η διαδρομή που ακολουθεί το λεωφορείο, μέσω των οδών Ήρωος Μάτση και Εθνικής Αντιστάσεως, έτσι ώστε να εξυπηρετούνται συντομότερα οι επιβάτες που έχουν προορισμό τον σταθμό του metro «Άλιμος».
Επίσης, πρότεινε τροποποίηση της γραμμής 109 (Άνω Καλαμάκι – Στ. Αγ. Δημήτριος), έτσι ώστε να καλύπτεται μεγαλύτερο μήκος της Λεωφόρου Αλίμου και να εξυπηρετούνται – με την τροποποίηση αυτή – αφενός μεγαλύτερο πλήθος κατοίκων και αφετέρου κάτοικοι και από τις δύο πλευρές της λεωφόρου.
Κατόπιν τούτων, αναμένονται η σύμφωνη γνώμη και οι ενέργειες του ΟΑΣΑ."
πηγή: alimosonline
Το 101, πριν κοπεί το τμήμα της διαδρομής από Καλαμάκι μέχρι Πειραιά, διέρχονταν από Ήρωος Μάτση και Αρχαίου Θεάτρου, άρα προφανώς από την πρώτη μπορεί να περάσει και τώρα. Το θέμα είναι τι απήχηση θα έχει στο επιβατικό κοινό της περιοχής, καθώς και οι κύκλοι που κάνει στο Λόφο Κυθηρίων έχουν σχεδόν μηδενική επιβατική κίνηση.
Όσο για το 109, το "να καλύπτεται μεγαλύτερο μήκος της Λεωφόρου Αλίμου" το μόνο που μου έρχεται αυτή τη στιγμή στο μυαλό σαν διαδρομή είναι το να πηγαίνει από Κυθηρίων, όμως κι εδώ είναι ερώτημα το τι έχει να προσφέρει σε επιβατική κίνηση η περιοχή.
Απορώ πάντως γιατί δε γίνεται καμία αναφορά σε προσπάθεια να ενισχυθεί με δεύτερο όχημα το 142, αντί να "πειραχτεί" το 109 ή να ενισχυθεί το 101, που αν κοπεί το κομμάτι τη διαδρομής από Μετρό Αλίμου έως Σούρμενα (καλύπτεται στο μεγαλύτερο μέρος του από το 201) θα βελτιωθεί αισθητά η συχνότητα.