18-12-2016, 05:13 PM
Το 619 θα μπορούσε να αναλάβει το κομμάτι του Γ9 στην Νέα Φιλαδέλφεια. Στην πράξη όμως το 619 δεν μπορεί να πάρει midi γιατί στις 14 το μεσημέρι που το χρησιμοποιώ λειτουργεί σαν σχολικό λεωφορείο και είναι γεμάτο από παιδιά κάτω των 18 που δεν χωράνε σε midi. Οπότε καλύτερα όπως είναι στα Λιόσια.
Η διαδρομή του θα μπορούσε να είναι από Τρωαδος - Δεκελείας - Τρυπια - Αντιστάσεως - Μιαούλη - Μακρυγιάννη - Αχαρνών - Τζουντα - Σαρανταπόρου - Πατησίων - Χαλικιδος - Δεκελείας και συνέχεια κανονικά. Μια άλλη λύση για να μην σταματήσει να ανεβαίνει την Χαλκίδος θα μπορούσε να είναι Τρωαδος - Δεκελείας - Τρυπια - Αντιστάσεως - Μιαούλη - Μακρυγιάννη - Αχαρνών - Αγ. Αναργύρων - Χαλκιδος - Αγ. Λαύρας - Ηρακλείου - Λασκαρατου - Πατησίων - Χαλικιδος - Δεκελείας και συνέχεια κανονικά.
Το δε Γ9 θα συνεχίζει από Πίνδου ευθεία στην Δεκελειας μέχρι να μπει στην Αχαρνών και να συνεχίσει κανονικά το δροομολογιο. Η διαδρομη του απο την αφετηρια είναι μια χαρά δεν χρειάζεται καμία απολύτως αλλαγή. Βέβαια θεωρώ αυτονόητο να μην κοπεί στα Άνω Πατήσια γιατί θα έχει την τύχη των υπολοίπων τοπικών.
Μία άλλη πρόταση που θα έκανα χωρίς όμως να την έχω εξετασει ιδιαιτερα θα ήταν να υπήρχε ένα λεωφορείο που να έκανε την ίδια διαδρομή με το 036 αλλά αντί να κάνει τον κύκλο στην Πλατεια Κυψέλης για να γυρίσει να πηγαίνει στα Άνω Πατήσια Δηλαδή μόλις κατεβαίνει την Πρωτοπαπαδακη να συνεχίζει από Γαλατσίου όπως το 444, να κάνει τον κύκλο Γαλατσίου - Πατησίων - Αγίας Λαύρας - Πατησων και μετά να ανεβαίνει την Πρωτοπαπαδακη ως το Ψυχικό όπως το 036.
Το σκέφτηκα με αφορμή αρκετό κόσμο που έρχεται από το Ψυχικό που θέλει να κατέβει στην Γαλατσίου είτε στον Σταθμό Άνω Πατησίων και αναγκάζεται να κατέβει με το 036 στην Αγιάς Γλυκερίας, να περπατησει ως την Γαλατσιου και να περιμένει το 444 η το 608.
Κάτι αλλο που με προβληματίζει στο 036 είναι ότι το κομμάτι από Πανόρμου ως Κατεχάκη έχει πολύ χαμηλή επιβατική κίνηση σε σημείο που αν στο κομμάτι Κατεχάκη - Πανόρμου δεν μάζευε 5 άτομα παραπάνω από αυτά που έχει στην επιστροφή στο συγκεκριμένο κομμάτι θα το έκοβα στο Γηροκομείο μαζί με το 14.
Το 622 τον μαζεύει τον κόσμο του αλλά εγώ θα πρότεινα στην διαδρομή από το Τερμα να μην περνάει από Πλατεία Κυψέλης αλλα να ακολουθεί την διαδρομή Πρωτοπαπαδακη - Γαλατσίου - Πατησίων - Ακαδημίας κλπ. Η τωρινή του διαδρομή είναι ίδια με το 036 και ο κόσμος παιρνει οποίο περάσει πρώτο. Αν όμως περνουσε απο Γαλατσίου και Πατησίων σίγουρα ολο και κάποιον παραπάνω θα έπαιρνε ειδικά στην Πατησίων που έχει ανάγκη μετα απο τόσες γραμμές που κόπηκαν Π.χ. 605, Β8, Γ8, 13
Η διαδρομή του θα μπορούσε να είναι από Τρωαδος - Δεκελείας - Τρυπια - Αντιστάσεως - Μιαούλη - Μακρυγιάννη - Αχαρνών - Τζουντα - Σαρανταπόρου - Πατησίων - Χαλικιδος - Δεκελείας και συνέχεια κανονικά. Μια άλλη λύση για να μην σταματήσει να ανεβαίνει την Χαλκίδος θα μπορούσε να είναι Τρωαδος - Δεκελείας - Τρυπια - Αντιστάσεως - Μιαούλη - Μακρυγιάννη - Αχαρνών - Αγ. Αναργύρων - Χαλκιδος - Αγ. Λαύρας - Ηρακλείου - Λασκαρατου - Πατησίων - Χαλικιδος - Δεκελείας και συνέχεια κανονικά.
Το δε Γ9 θα συνεχίζει από Πίνδου ευθεία στην Δεκελειας μέχρι να μπει στην Αχαρνών και να συνεχίσει κανονικά το δροομολογιο. Η διαδρομη του απο την αφετηρια είναι μια χαρά δεν χρειάζεται καμία απολύτως αλλαγή. Βέβαια θεωρώ αυτονόητο να μην κοπεί στα Άνω Πατήσια γιατί θα έχει την τύχη των υπολοίπων τοπικών.
Μία άλλη πρόταση που θα έκανα χωρίς όμως να την έχω εξετασει ιδιαιτερα θα ήταν να υπήρχε ένα λεωφορείο που να έκανε την ίδια διαδρομή με το 036 αλλά αντί να κάνει τον κύκλο στην Πλατεια Κυψέλης για να γυρίσει να πηγαίνει στα Άνω Πατήσια Δηλαδή μόλις κατεβαίνει την Πρωτοπαπαδακη να συνεχίζει από Γαλατσίου όπως το 444, να κάνει τον κύκλο Γαλατσίου - Πατησίων - Αγίας Λαύρας - Πατησων και μετά να ανεβαίνει την Πρωτοπαπαδακη ως το Ψυχικό όπως το 036.
Το σκέφτηκα με αφορμή αρκετό κόσμο που έρχεται από το Ψυχικό που θέλει να κατέβει στην Γαλατσίου είτε στον Σταθμό Άνω Πατησίων και αναγκάζεται να κατέβει με το 036 στην Αγιάς Γλυκερίας, να περπατησει ως την Γαλατσιου και να περιμένει το 444 η το 608.
Κάτι αλλο που με προβληματίζει στο 036 είναι ότι το κομμάτι από Πανόρμου ως Κατεχάκη έχει πολύ χαμηλή επιβατική κίνηση σε σημείο που αν στο κομμάτι Κατεχάκη - Πανόρμου δεν μάζευε 5 άτομα παραπάνω από αυτά που έχει στην επιστροφή στο συγκεκριμένο κομμάτι θα το έκοβα στο Γηροκομείο μαζί με το 14.
Το 622 τον μαζεύει τον κόσμο του αλλά εγώ θα πρότεινα στην διαδρομή από το Τερμα να μην περνάει από Πλατεία Κυψέλης αλλα να ακολουθεί την διαδρομή Πρωτοπαπαδακη - Γαλατσίου - Πατησίων - Ακαδημίας κλπ. Η τωρινή του διαδρομή είναι ίδια με το 036 και ο κόσμος παιρνει οποίο περάσει πρώτο. Αν όμως περνουσε απο Γαλατσίου και Πατησίων σίγουρα ολο και κάποιον παραπάνω θα έπαιρνε ειδικά στην Πατησίων που έχει ανάγκη μετα απο τόσες γραμμές που κόπηκαν Π.χ. 605, Β8, Γ8, 13