17-12-2016, 04:30 PM
(17-12-2016, 03:19 PM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: 619: Σήμερα είναι όλο στα Λιοσια: Τις καθημερινες κυκλοφορούν 2 οχήματα με 30 λεπτα συχνότητα στην αιχμή και 40 λεπτα τις ωρες μη αιχμης.Αρχικά, μιλάμε για δυο εντελώς διαφορετικές γραμμές. Το μεν 619 είναι καθαρά μια τοπική γραμμή γειτονιάς, το δε 444 ένα απομεινάρι διαδημοτικής, με ενισχυτικό χαρακτήρα κυρίως.
Τα Σάββατα κυκλοφορούν 3 οχήματα (2 μόνιμα και 1 απο 7:30 - 11:15 και από 17:25 έως 22:15) με συχνότητα ανα 25/30 λεπτά.
Τις Κυριακές κυκλοφορείς 1 όχημα με 2 8ωρες βάρδιες και συχνότητα ανά 50/55 λεπτά.
444: Σημερα βγαίνει ολο από Ανθουσα εκτός από 1 όχημα το Σάββατο που είναι στα Λιοσια :
Τις καθημερινές έχει 3 οχηματα με συχνότητα ανά 30 λεπτα.
Τα Σαββατα εχει 3 οχήματα με συχνότητα ανά 25/30 λεπτά.
Τις Κυριακές έχει 2 οχηματα με συχνότητα ανά 40 λεπτα.
Η δική μου πρόταση. Ένωση των διαδρομών τους και δημιουργία νέας γραμμής με ονομα 619 ΣΤ.ΕΙΡΗΝΗ - ΣΤ. ΆΝΩ ΠΑΤΗΣΊΩΝ - ΜΕΤΑΜΌΡΦΩΣΗ.
Η διαδρομή: Από Μεταμορφωση έως Δεκελείας όπως παει τώρα το 619 έπειτα Χαλκίδος - Αγίας Λαύρας - Γαλατσίου συνέχεια έως Ειρηνη όπως παει τώρα το 444.
Επσιτροφη: από Ειρήνη έως Γαλατσίου όπως παει τωρα το 444 επειτα Πατησιων - Χαλκίδος και συνέχεια όπως παει τωρα το 619.
Τις καθημερινές και τα Σαββατα το κάθε όχημα θα φευγει απο Μεταμόρφωση ανα 150 λεπτα. Θα έχει 5 οχηματα με συχνότητα (150:5) ανά 30 λεπτα. Θα βγαίνει 3 οχήματα από Λιόσια και 2 απο Ανθουσα τις καθημερινές και ολο ανθούσα τα Σάββατα.
Τις Κυριακές το κάθε όχημα θα φευγει απο Μεταμόρφωση ανα 120 λεπτα. Θα έχει 3 οχηματα με συχνότητα (120:3) ανά 40 λεπτα. Τα 2 θα ειναι απο Λιοσια και το ενα απο Ανθουσα.
Τα κέρδη από αυτήν την συγχώνευση:
-Κερδεζουμε 1 οχημα και 2 οδηγους ανα βδομαδα και θα έχουμε και καλύτερη συχνότητα.
-Θα μπορεί ο κόσμος από Φιλαδέλφεια να ανέβει με μια συγκοινωνία στο Γαλατσι
-Θα σταματήσουν τα οχήματα να κάνουν ασκοπους κύκλους γύρω από τον Σταθμό των Ανω Πατησιων.
Γ9: Να σταματήσει η περνάει από τα στενα της Ν.Χαλκηδόνας, να συνεχίζει ευθεια στην Δεκέλειας όταν έρχεται από Μενίδι. Ειδικά αν καταργηθεί το 6 όπως πρότεινα σε άλλη ενότητα χρειάζεται υπωχρωτικα να περνάει από Δεκελείας.
Που σημαίνει πως, γραμμή γειτονιάς ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να έχει συχνότητα από 20 λεπτά και πάνω, διότι απλά δεν θα το περιμένει κανείς και θα πηγαίνει άδειο.
Αυτό που θέλεις να πεις για τον χρόνο διαδρομής λέγεται κύκλος, 150' (75' ανά κατεύθυνση) και βάλε και τις ώρες διαλλειμάτων, κατσαρές που θα έχει και και..
Παρόλο που πιο Α/Σ θα την δρομολογεί είναι ένα θέμα, δεν υπάρχει λόγος να το μοιράζονται. Θα μπορούσε ο Βοτανικός με Midi άνετα, αλλά είναι κάτι που προκύπτει από την διαθεσιμότητα των Α/Σ..
Τα πλεονεκτήματα που προβάλεις δεν ευσταθούν.
- 1 όχημα ανά βδομάδα?! Καλύτερη συχνότητα??
- Τότε να φτιάξουμε και μια γραμμή από Χαλάνδρι για Λυκόβρυση, να πηγαίνουν με μια συγκοινωνία και καλύτερα να επανιδρυθεί το 518 (Πειραιάς - Δροσιά) για να είναι όλοι καλυμμένοι!!
- Το 444 δεν κάνει κανέναν άσκοπο κύκλο, το δε 619 σιγά την επιβάρυνση.. Midi θέλει και από την Μαβίλη όπως το 605.
Το δε κομμάτι της Ν.Τρυπιά στην Ν.Φιλαδέλφεια, είναι για τα Midi του 619 και να επανεξεταστεί και η δυνατότητα ανόδου από μέσα από την Φιλαδέλεια, όπως ανέβαινε πριν δεκαετίες.. Το δε Γ9 τοπικό στα Ανω Πατήσια και είναι μια χαρά!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''