Αξιολόγηση Θέματος:
  • 13 Ψήφοι - 3.23 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6
#27
(17-12-2016, 03:19 PM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: 619: Σήμερα είναι όλο στα Λιοσια: Τις καθημερινες κυκλοφορούν 2 οχήματα με 30 λεπτα συχνότητα στην αιχμή και 40 λεπτα τις ωρες μη αιχμης.
Τα Σάββατα κυκλοφορούν 3 οχήματα (2 μόνιμα και 1 απο 7:30 - 11:15 και από 17:25 έως 22:15) με συχνότητα ανα 25/30 λεπτά.
Τις Κυριακές κυκλοφορείς 1 όχημα με 2 8ωρες βάρδιες και συχνότητα ανά 50/55 λεπτά.
444: Σημερα βγαίνει ολο από Ανθουσα εκτός από 1 όχημα το Σάββατο που είναι στα Λιοσια :
Τις καθημερινές έχει 3 οχηματα με συχνότητα ανά 30 λεπτα.
Τα Σαββατα εχει 3 οχήματα με συχνότητα ανά 25/30 λεπτά.
Τις Κυριακές έχει 2 οχηματα με συχνότητα ανά 40 λεπτα.
Η δική μου πρόταση. Ένωση των διαδρομών τους και δημιουργία νέας γραμμής με ονομα 619 ΣΤ.ΕΙΡΗΝΗ - ΣΤ. ΆΝΩ ΠΑΤΗΣΊΩΝ - ΜΕΤΑΜΌΡΦΩΣΗ.
Η διαδρομή: Από Μεταμορφωση έως Δεκελείας όπως παει τώρα το 619 έπειτα Χαλκίδος - Αγίας Λαύρας - Γαλατσίου συνέχεια έως Ειρηνη όπως παει τώρα το 444.
Επσιτροφη: από Ειρήνη έως Γαλατσίου όπως παει τωρα το 444 επειτα Πατησιων - Χαλκίδος και συνέχεια όπως παει τωρα το 619.
Τις καθημερινές και τα Σαββατα το κάθε όχημα θα φευγει απο Μεταμόρφωση ανα 150 λεπτα. Θα έχει 5 οχηματα με συχνότητα (150:5) ανά 30 λεπτα. Θα βγαίνει 3 οχήματα από Λιόσια και 2 απο Ανθουσα τις καθημερινές και ολο ανθούσα τα Σάββατα.
Τις Κυριακές το κάθε όχημα θα φευγει απο Μεταμόρφωση ανα 120 λεπτα. Θα έχει 3 οχηματα με συχνότητα (120:3) ανά 40 λεπτα. Τα 2 θα ειναι απο Λιοσια και το ενα απο Ανθουσα.
Τα κέρδη από αυτήν την συγχώνευση:
-Κερδεζουμε 1 οχημα και 2 οδηγους ανα βδομαδα και θα έχουμε και καλύτερη συχνότητα.
-Θα μπορεί ο κόσμος από Φιλαδέλφεια να ανέβει με μια συγκοινωνία στο Γαλατσι
-Θα σταματήσουν τα οχήματα να κάνουν ασκοπους κύκλους γύρω από τον Σταθμό των Ανω Πατησιων.

Γ9: Να σταματήσει η περνάει από τα στενα της Ν.Χαλκηδόνας, να συνεχίζει ευθεια στην Δεκέλειας όταν έρχεται από Μενίδι. Ειδικά αν καταργηθεί το 6 όπως πρότεινα σε άλλη ενότητα χρειάζεται υπωχρωτικα να περνάει από Δεκελείας.
Αρχικά, μιλάμε για δυο εντελώς διαφορετικές γραμμές. Το μεν 619 είναι καθαρά μια τοπική γραμμή γειτονιάς, το δε 444 ένα απομεινάρι διαδημοτικής, με ενισχυτικό χαρακτήρα κυρίως.
Που σημαίνει πως, γραμμή γειτονιάς ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να έχει συχνότητα από 20 λεπτά και πάνω, διότι απλά δεν θα το περιμένει κανείς και θα πηγαίνει άδειο.
Αυτό που θέλεις να πεις για τον χρόνο διαδρομής λέγεται κύκλος, 150' (75' ανά κατεύθυνση) και βάλε και τις ώρες διαλλειμάτων, κατσαρές που θα έχει και και..
Παρόλο που πιο Α/Σ θα την δρομολογεί είναι ένα θέμα, δεν υπάρχει λόγος να το μοιράζονται. Θα μπορούσε ο Βοτανικός με Midi άνετα, αλλά είναι κάτι που προκύπτει από την διαθεσιμότητα των Α/Σ..
Τα πλεονεκτήματα που προβάλεις δεν ευσταθούν.
- 1 όχημα ανά βδομάδα?! Καλύτερη συχνότητα??
- Τότε να φτιάξουμε και μια γραμμή από Χαλάνδρι για Λυκόβρυση, να πηγαίνουν με μια συγκοινωνία και καλύτερα να επανιδρυθεί το 518 (Πειραιάς - Δροσιά) για να είναι όλοι καλυμμένοι!!
- Το 444 δεν κάνει κανέναν άσκοπο κύκλο, το δε 619 σιγά την επιβάρυνση.. Midi θέλει και από την Μαβίλη όπως το 605.

Το δε κομμάτι της Ν.Τρυπιά στην Ν.Φιλαδέλφεια, είναι για τα Midi του 619 και να επανεξεταστεί και η δυνατότητα ανόδου από μέσα από την Φιλαδέλεια, όπως ανέβαινε πριν δεκαετίες.. Το δε Γ9 τοπικό στα Ανω Πατήσια και είναι μια χαρά!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 26-02-2010, 06:48 PM
RE: - από Citaro - 14-12-2010, 04:26 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Giannis - 25-02-2010, 04:59 PM
RE: - από Citaro - 25-02-2010, 08:18 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Giannis - 22-03-2010, 11:38 AM
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 26-03-2010, 08:21 PM
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 - από MrVanHool - 17-12-2016, 04:30 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.922 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 408.100 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.693 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.922 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 689.581 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.762 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.910 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.900 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.905 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.591 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 23 Επισκέπτης (ες)