17-12-2016, 03:19 PM
Ξεκιναω τις προτάσεις απο την περιοχη μου:
619: Σήμερα είναι όλο στα Λιοσια: Τις καθημερινες κυκλοφορούν 2 οχήματα με 30 λεπτα συχνότητα στην αιχμή και 40 λεπτα τις ωρες μη αιχμης.
Τα Σάββατα κυκλοφορούν 3 οχήματα (2 μόνιμα και 1 απο 7:30 - 11:15 και από 17:25 έως 22:15) με συχνότητα ανα 25/30 λεπτά.
Τις Κυριακές κυκλοφορείς 1 όχημα με 2 8ωρες βάρδιες και συχνότητα ανά 50/55 λεπτά.
444: Σημερα βγαίνει ολο από Ανθουσα εκτός από 1 όχημα το Σάββατο που είναι στα Λιοσια :
Τις καθημερινές έχει 3 οχηματα με συχνότητα ανά 30 λεπτα.
Τα Σαββατα εχει 3 οχήματα με συχνότητα ανά 25/30 λεπτά.
Τις Κυριακές έχει 2 οχηματα με συχνότητα ανά 40 λεπτα.
Η δική μου πρόταση. Ένωση των διαδρομών τους και δημιουργία νέας γραμμής με ονομα 619 ΣΤ.ΕΙΡΗΝΗ - ΣΤ. ΆΝΩ ΠΑΤΗΣΊΩΝ - ΜΕΤΑΜΌΡΦΩΣΗ.
Η διαδρομή: Από Μεταμορφωση έως Δεκελείας όπως παει τώρα το 619 έπειτα Χαλκίδος - Αγίας Λαύρας - Γαλατσίου συνέχεια έως Ειρηνη όπως παει τώρα το 444.
Επσιτροφη: από Ειρήνη έως Γαλατσίου όπως παει τωρα το 444 επειτα Πατησιων - Χαλκίδος και συνέχεια όπως παει τωρα το 619.
Τις καθημερινές και τα Σαββατα το κάθε όχημα θα φευγει απο Μεταμόρφωση ανα 150 λεπτα. Θα έχει 5 οχηματα με συχνότητα (150:5) ανά 30 λεπτα. Θα βγαίνει 3 οχήματα από Λιόσια και 2 απο Ανθουσα τις καθημερινές και ολο ανθούσα τα Σάββατα.
Τις Κυριακές το κάθε όχημα θα φευγει απο Μεταμόρφωση ανα 120 λεπτα. Θα έχει 3 οχηματα με συχνότητα (120:3) ανά 40 λεπτα. Τα 2 θα ειναι απο Λιοσια και το ενα απο Ανθουσα.
Τα κέρδη από αυτήν την συγχώνευση:
-Κερδεζουμε 1 οχημα και 2 οδηγους ανα βδομαδα και θα έχουμε και καλύτερη συχνότητα.
-Θα μπορεί ο κόσμος από Φιλαδέλφεια να ανέβει με μια συγκοινωνία στο Γαλατσι
-Θα σταματήσουν τα οχήματα να κάνουν ασκοπους κύκλους γύρω από τον Σταθμό των Ανω Πατησιων.
421: Η διαδρομή του να παραμείνει όπως είναι. Μονο να αυξηθεί λίγο η συχνότητα δεν γίνεται τις καθημερινές να έχεις δρομολογια απο την Αφετηρια: 19:45 - 20:10 - 20:50 - 21:30.
Γ9: Να σταματήσει η περνάει από τα στενα της Ν.Χαλκηδόνας, να συνεχίζει ευθεια στην Δεκέλειας όταν έρχεται από Μενίδι. Ειδικά αν καταργηθεί το 6 όπως πρότεινα σε άλλη ενότητα χρειάζεται υπωχρωτικα να περνάει από Δεκελείας.
619: Σήμερα είναι όλο στα Λιοσια: Τις καθημερινες κυκλοφορούν 2 οχήματα με 30 λεπτα συχνότητα στην αιχμή και 40 λεπτα τις ωρες μη αιχμης.
Τα Σάββατα κυκλοφορούν 3 οχήματα (2 μόνιμα και 1 απο 7:30 - 11:15 και από 17:25 έως 22:15) με συχνότητα ανα 25/30 λεπτά.
Τις Κυριακές κυκλοφορείς 1 όχημα με 2 8ωρες βάρδιες και συχνότητα ανά 50/55 λεπτά.
444: Σημερα βγαίνει ολο από Ανθουσα εκτός από 1 όχημα το Σάββατο που είναι στα Λιοσια :
Τις καθημερινές έχει 3 οχηματα με συχνότητα ανά 30 λεπτα.
Τα Σαββατα εχει 3 οχήματα με συχνότητα ανά 25/30 λεπτά.
Τις Κυριακές έχει 2 οχηματα με συχνότητα ανά 40 λεπτα.
Η δική μου πρόταση. Ένωση των διαδρομών τους και δημιουργία νέας γραμμής με ονομα 619 ΣΤ.ΕΙΡΗΝΗ - ΣΤ. ΆΝΩ ΠΑΤΗΣΊΩΝ - ΜΕΤΑΜΌΡΦΩΣΗ.
Η διαδρομή: Από Μεταμορφωση έως Δεκελείας όπως παει τώρα το 619 έπειτα Χαλκίδος - Αγίας Λαύρας - Γαλατσίου συνέχεια έως Ειρηνη όπως παει τώρα το 444.
Επσιτροφη: από Ειρήνη έως Γαλατσίου όπως παει τωρα το 444 επειτα Πατησιων - Χαλκίδος και συνέχεια όπως παει τωρα το 619.
Τις καθημερινές και τα Σαββατα το κάθε όχημα θα φευγει απο Μεταμόρφωση ανα 150 λεπτα. Θα έχει 5 οχηματα με συχνότητα (150:5) ανά 30 λεπτα. Θα βγαίνει 3 οχήματα από Λιόσια και 2 απο Ανθουσα τις καθημερινές και ολο ανθούσα τα Σάββατα.
Τις Κυριακές το κάθε όχημα θα φευγει απο Μεταμόρφωση ανα 120 λεπτα. Θα έχει 3 οχηματα με συχνότητα (120:3) ανά 40 λεπτα. Τα 2 θα ειναι απο Λιοσια και το ενα απο Ανθουσα.
Τα κέρδη από αυτήν την συγχώνευση:
-Κερδεζουμε 1 οχημα και 2 οδηγους ανα βδομαδα και θα έχουμε και καλύτερη συχνότητα.
-Θα μπορεί ο κόσμος από Φιλαδέλφεια να ανέβει με μια συγκοινωνία στο Γαλατσι
-Θα σταματήσουν τα οχήματα να κάνουν ασκοπους κύκλους γύρω από τον Σταθμό των Ανω Πατησιων.
421: Η διαδρομή του να παραμείνει όπως είναι. Μονο να αυξηθεί λίγο η συχνότητα δεν γίνεται τις καθημερινές να έχεις δρομολογια απο την Αφετηρια: 19:45 - 20:10 - 20:50 - 21:30.
Γ9: Να σταματήσει η περνάει από τα στενα της Ν.Χαλκηδόνας, να συνεχίζει ευθεια στην Δεκέλειας όταν έρχεται από Μενίδι. Ειδικά αν καταργηθεί το 6 όπως πρότεινα σε άλλη ενότητα χρειάζεται υπωχρωτικα να περνάει από Δεκελείας.