Αξιολόγηση Θέματος:
  • 31 Ψήφοι - 2.97 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
(16-12-2016, 12:31 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Πολύ ενδιαφέρουσες οι προτάσεις των κορμών που είδα παραπάνω. Στα περισσότερα βέβαια συμφωνώ με τον Δημήτρη, ωστόσο έχω να διατυπώσω κάποιες ενστάσεις/παρατηρήσεις:

Όσον αφορά τον κόσμο του Β1 τώρα: έχει κόσμο, όχι για νταλίκα και για 15', αλλά μια σταθερή πελατεία την έχει. Συγκεκριμένα, οι ομάδες που το παίρνουν είναι οι εξής:
α) αυτοί που κάνουν τοπικό Γλυφάδας (πχ από Άγιο Τρύφωνα για Τερψιθέα)
β) κάτοικοι Γλυφάδας, Ελληνικού, Αργυρούπολης, Άλιμου που εργάζονται στον Πειραιά
γ) φοιτητές που πάνε στο ΠαΠει (ειδικά τα πρωινά είναι πολλοί...)
δ) κάποιοι νοματαίοι που περιμένουν στην Αλίμου για να κατέβουν παραλία (κυρίως από τα Jumbo μπαίνουν)
ε) κόσμος που περιμένει στη παραλία το Α1 που δε πέρασε...

Τι πρέπει να γίνει με τη γραμμή αυτή τώρα κατά τη γνώμη μου; Πρώτον, να μετονομαστεί άμεσα σε "160 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ", γιατί κορμός ΔΕΝ είναι. Δεύτερον, να χωθεί στα Σούρμενα ώστε να διευρυνθεί το range εξυπηρέτησης και φυσικά να αντικαταστήσει το 101, το οποίο πρέπει να περιοριστεί στον Άλιμο. Τρίτον, να μην κάνει κύκλους στην Τερψιθέα, καθώς ήδη υπάρχουν τα 128 και 205. Τέταρτον, να έχει δρομολόγια ανά 30-40 λεπτά όλη τη μέρα, τίποτε λιγότερο, τίποτε περισσότερο.
Φοιτητές που πάνε στο ΠαΠει και εργαζόμενοι στον Πειραιά, υπάρχουν άπειροι σε όλες τις συνοικίες της Αθήνας! Αυτό τι σημαίνει? Πως πρέπει κάθε ακτινική γραμμή να καταλήγει σε Αθήνα/Πειραιά? Από πολλές συνοικίες υπάρχει ανάγκη σύνδεσης με πολλά αιτήματα.. (μην ξεχνάμε κάτι Χ12, 165, κτλ)
Το ότι εμείς είμαστε εξοικειωμένοι με την λειτουργία της Τηλεματικής, δεν σημαίνει πως ξέρει και ο μέσος επιβάτης.
Δεν υπάρχει καμία σοβαρή ακτινική γραμμή με δρομολόγια ανά 30-40 λεπτά. Δεν θα το περιμένει κανείς, όπως ΑΚΡΙΒΩΣ γίνεται σήμερα άλλωστε. Απλά δεν υπάρχει εναλλακτική επιλογή και έχουν μείνει να ταλαιπωρούνται όσοι δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς και 6 λεωφορεία επίσης!
Τι διαφορά έχει ο κάτοικος της Ηλιούπολης ή του Ελληνικού (που δεν έχουν το Β1 για σύνδεση με Πειραιά) με τις περιοχές από τις οποίες διέρχεται? Οταν ανέβαινε από την Γρ.Λαμπράκη στην Γλυφάδα, πως πήγαιναν όλοι αυτοί στον Πειραιά?

(16-12-2016, 12:31 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Πράγματι, η γωνία Ιπποκράτους-Σόλωνος είναι περίεργη. Εδώ το 021 ώρες ώρες τα βρίσκει σκούρα! Tongue Τα παρκαρισμένα της Ιπποκράτους (στην αριστερή μεριά όπως κατεβαίνουμε) φτάνουν μέχρι το φανάρι της Σόλωνος, οπότε η νταλίκα δε θα μπορεί να "ανοιχτεί" για να πάρει τη στροφή, με αποτέλεσμα να καβαλήσει το πεζοδρόμιο της γωνίας του Λιβάνη. Και λαστιχένια κολωνάκια να βάλουν, που λέει ο λόγος, δε θα τα σεβαστεί κανείς. Γιατί όπως και να το κάνουμε, ζούμε στην Καλκούτα. Η μόνη διαφορά είναι πως λείπουν απ' τους δρόμους οι αγελάδες!

Η πρόταση του Citaro, τώρα, είναι πολύ καλή, αλλά θα τρώει πολύ χρόνο από τα οχήματα. Πιστεύω, πως μια άλλη λύση είναι να έρθει το Α7 στην Ακαδημίας, στην θέση το Α5 (το οποίο και εγώ πιστεύω πως πρέπει να πάρει πόδι και να μείνει μόνο το Β5, εκτός Τσακού φυσικά). Το πολύπαθο τμήμα Αμπελόκηποι-Ιπποκράτους/Χ.Τρικούπη το αναλαμβάνουν αφενός ένα αναβαθμισμένο/τροποποιημένο 230 με 12μετρα και αφετέρου ένα "πειραγμένο" 813. Τώρα, πως θα κατέβει το "νέο" Α7 μέχρι Ακαδημίας; Είτε μέσω Β. Σοφίας-Πανεπιστημίου-Ρ. Φεραίου-Ακαδημίας, είτε μέσω Β. Σοφίας-Σέκερη-Σόλωνος-Ιπποκράτους-Ακαδημίας. Έτσι, εύκολα κόβεται το βύσμα Ε14 (το έχω άχτι, σχωρέστε με), του οποίου το ατού είναι ότι από Κηφισίας σε κατεβάζει Κολωνάκι/Σύνταγμα και όχι στην Αλεξάνδρας και το Εξαρχιστάν. Η σύνδεση Κηφισίας-Αλεξάνδρας υφίσταται ήδη με το 14 και μπορεί να βελτιωθεί με τη πύκνωση του 19 με το παράλληλο κόψιμο του 18.
Συγγνώμη, τι συζητάμε? Για μια στροφή από δρόμο 2 λωρίδων σε έναν άλλο 2 λωρίδων? Δεν τίθεται θέμα, έχουν ξεβολευτεί οι ΙΧηδες από χειρότερα σημεία.. Θα το μάθουν, όπως μαθαίνουν αμέσως να παρκάρουν όταν δεν περνάει πια λεωφορείο ή όταν αντί για μεγάλα στρίβουν μικρά (α και μια που το θυμήθηκα τώρα, τα 601/3 έτσι έστριβαν και χώραγαν. Που η στροφή με 12μετρο είναι δυσκολότερη από 18μετρο..) Θέληση θέλει απλά. Και τελειώνει το θέμα εκεί!

Επίσης, ο λόγος που πρέπει να κατεβαίνει από Ιπποκράτους για Κάνιγγος (πέραν ότι είναι η παραδοσιακή αφετηρία της Κηφισιάς) είναι για ανεβαίνει από Χαρ.Τρικούπη, διότι το νέο 815, θα πάει από Βασ.Σοφίας για να κοπεί το Α5.
Αν βάλεις το Α7 από Βασ.Σοφίας για να κόψεις το Ε14 (που κόβεται και έτσι..) , θα πρέπει να πάει το 815 από Χαρ.Τρικούπη και να μείνει το Α5 και να έχεις το μπαλάκι κορμού στην Μεσογείων, λίγο να κόψουμε γιατί είναι και το Β, λίγο γιατί είναι και το Α, και όπως γίνεται παντου, για μια ταυτόσημη διαδρομή.

(16-12-2016, 12:31 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Το Γ18 είναι πιο "χαλαρό" σε επιβατική κίνηση από το Β18. Και λογικό, καθώς το πρώτο εξυπηρετεί λίγο Νίκαια, λίγο Κορυδαλλό και τις τοπικές μετακινήσεις μεταξύ Περάματος και Γρ. Λαμπράκη, ενώ το δεύτερο καλύπτει μαζί με το 21 την καρδιά της Νίκαιας. Παράλληλα, δε πρέπει να ξεχνάμε ότι τα λεωφορεία του Κορυδαλλού και της Νεάπολης για Αθήνα (Α17 και 851 αντίστοιχα) κόπηκαν, με αποτέλεσμα το Γ18 να έχει μείνει το μοναδικό λεωφορείο των περιοχών αυτών για Αθήνα non-stop.

Κατά τη γνώμη μου, το τρίο Στούτζες Β18, Γ18 και 21 πρέπει για την ώρα να μείνει ως έχει. Επανεξέταση θέλει το 2020, όταν και άμα ανοίξει η επέκταση της γραμμής 3.
Το Γ18 πιο χαλαρό?!?
Και στην Νικαία επικρατεί το παράδειγμα της Μεσογείων. Πάντως, όταν λείπουν, κολλάνε κτλ, Γ γίνεται, γιατί για το Β υπάρχει το 21!
Το θέμα είναι πως ούτε κορμός είναι, ούτε ενώνει το Πέραμα με την Αθήνα, ούτε οι συχνότητες 25 λεπτών στην καλύτερη (λόγω ΠΟΙΑΣ συνδιασμένης δρομολόγησης?!) είναι ανεκτές. Και όταν εντοπίζεις κάτι που λειτουργεί λάθος, ή που θα μπορούσε να λειτουργεί καλύτερα, το εξετάζεις.. Απλά ακόμη δεν έχω πάει να δω για να πω ακριβώς.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 14-11-2009, 12:38 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 14-11-2009, 06:52 PM
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 14-11-2009, 06:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 20-11-2009, 03:07 PM
RE: - από abc - 20-11-2009, 04:40 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 20-11-2009, 07:04 PM
RE: - από Mercedes O405N2 - 20-11-2009, 08:45 PM
RE: - από Citaro - 22-11-2009, 11:59 AM
RE: - από Mercedes O405N2 - 22-11-2009, 03:31 PM
RE: - από abc - 20-11-2009, 09:00 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 29-11-2009, 05:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από panos81 - 07-12-2009, 10:56 AM
RE: - από Giannis - 07-12-2009, 03:10 PM
RE: - από N1Ellinikou - 07-12-2009, 05:30 PM
RE: - από panos81 - 07-12-2009, 09:49 PM
RE: - από Citaro - 11-12-2009, 01:15 AM
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express - από MrVanHool - 16-12-2016, 03:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από panos81 - 07-12-2009, 09:52 AM
[Χωρίς Θέμα] - από N1Ellinikou - 11-12-2009, 03:56 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.927 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 408.157 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.705 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.924 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.767 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.917 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.902 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.909 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.442 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.598 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 15 Επισκέπτης (ες)