(15-12-2016, 12:21 AM)Citaro Έγραψε: α. Αποκλείεται να μείνει έστω και απολειφάδι του Α1/Ε1 όταν μπει σε λειτουργία το τράμ. Όχι πως δεν θα τό 'θελα, ακόμα θυμάμαι με νοσταλγία τα Ν1 του Ε1 που έκαναν Βούλα - Πειραιά μισή ώρα πετάδην από τη μεσαία λωρίδα της Ποσειδώνος. Μια τέτοια γραμμή όμως θα "σαμποτάρει" το τράμ και έτσι θα χάσει κάθε άλλοθι το έργο. Συνεπώς, θα το φαμε ...A1 : Δεν νομίζω πως θα το σαμποτάρει.. Θα το συμπληρώνει θα έλεγα. Και να δεις που θα μείνει και ως έχει λογικά!
Για τον ίδιο λόγο θεωρώ βέβαιο οτι το Β1 θα ξαναγίνει 160. Το αν θα μαζεύει κόσμο;; Προφανώς και όχι. Μήπως μαζεύει κόσμο το 101;; Τί τους νοιάζει, όχημα να κόψουν κι όλα καλά.
β. Το Β5 που λές, θα πρέπει να πάει πακέτο με το 815 που προτείνεις. Θα βγαίνει κάθε 10'-15' το 815;; Αν ναι, καλώς να ορίσει το Β5 που λές.
γ. Η συζήτηση για το Α11 θα είχε τελειώσει αν ο ΟΣΕ κατάφερνε μετά από 15 χρόνια να δρομολογήσει προαστιακό. Σταθμάρα έξω από τους Αγίους, σε 4' από Σταθμό Λαρίσης, κι εμείς ψάχνουμε αν θα πάει από Πατήσια (μισή ώρα μαζί με τη μετεπιβίβαση) ή από Βάθη (20' και άλλα τόσα περπάτημα μέχρι κέντρο Αθήνας)
δ. Για το Α15 και γενικά για τους κορμούς, συμφωνούμε ότι δεν πρέπει να μπαίνουν στις γειτονιές. Αλλά εδώ ανοίγει πάλι κουβέντα τύπου Τσακού και Β5. Εν μέσω οικονομικής κρίσης, ο ΟΑΣΑ χτυπάει μ' έναν σμπάρο δυό τριγώνια. Αν βγεί το Α15 από το Δάσος πρέπει να ανεβεί κάτι άλλο. Και αφού το άλλο δεν θα πηγαίνει Αθήνα, θα φωνάζουν οι κάτοικοι (και εδώ που τα λέμε δεν θα χουν άδικο, η γραμμή είναι από τις γρήγορες γενικά)
ε. οι Ελευσίνες θέλουν , όπως είπα, κοίταγμα με επιφύλαξη. Αν έρθουν Αγ. Μαρίνα όλα τα τοπικά, θα έχουμε πιθανώς παραπάνω συχνότητα απ' ότι χρειάζεται.
Β1 : Μα εμείς προτείνουμε κάτι που θα εξυπηρετεί κόσμο! Το 101 με δρομολόγια ανά 35' καθημερινές, ποιος θα το περιμένει μέσα στις γειτονιές? Το δε κομμάτι από την Γερουλάνου και πάνω καλύπτεται επαρκώς από τα υπόλοιπα (και το Τέρμα της Θράκης είναι 5' από το Ελληνικό)
Το 160 λοιπόν δεν νομίζω πως αξίζει 15λεπτων, αλλά αν το βάλεις αραιότερο, θα πηγαίνει άδειο.. Δεν έχει νόημα, καλύτερα να ενισχύσεις το 142. Να δημιουργήσεις αξιόπιστες μετεπιβιβάσεις.
Β5 : Μα προφανώς το νέο 815 θα έχει ανά 12-15 λεπτά. Πάνω από 20λεπτο δεν μιλάμε για σοβαρή διακεντρική γραμμή.
Α11 : Εννοείται πως οι Αγιοι Ανάργυροι θα ήταν ακόμη πιο εύκολο, όμως το κέντρο από τα Κάτω Πατήσια είναι 7' όχι 30'!! Ενώ η Αττική είναι εντελώς περιττή, για όλα.
Α15 : Καταλαβαίνω αυτό που λες, όμως δεν πετυχαίνεις με ένα σμπάρο δυο τριγώνια! Για να μπαίνει ο κορμός στην συνοικία, διαλύεις το ΤΡΕΝΟ της κεντρικής αρτηρίας. Αντί το Α15 να έχει ανά 10, βαράει 20λεπτα, γιατί πάει στο Δάσος.. Αντί το Β9 να έχει 8-10λεπτα έχει 20λεπτα για πάει Κηφισια και περνάει και ένα 6 και και...
Το Δάσος θα έχει το 803 με 5 αμάξια ανά 15-20 λεπτά για Αγία Μαρίνα που είναι δίπλα (θα έπρεπε να είχε σύνδεση από όταν άνοιξε) και το 731 επίσης.
Α/Γ16 : Οι συνδιασμένες αναχωρήσεις του νέου Κορμού Ελευσίνας (817-Χ/63) είναι ανά 10 λεπτά, όπως και του Ασπροπύργου τις ώρες αιχμής και 12-15 τις υπόλοιπες. Αξιοπρεπής και σοβαρή γραμμή με μετεπιβιβάσεις που πείθουν τον επιβάτη να περιμένει το λεωφορείο, όχι να το εγκαταλείπει. Και 23 λεωφορεία για τους Κορμούς και 6 για όσα μείνουν κάτω, δεν νομίζω πως συγκρίνονται με την σημερινή αξιοποίηση των 39 οχημάτων, ούτε με αυτό που πρότεινες για το Α16 (ανά 15' φαντάζομαι θα θέλει τουλάχιστον 16 λεωφορεία) και Γ16-866 (ακόμη και 10λεπτο συνδιασμένο/ που για Τοπικό Μετρό είναι πολύ, θέλει τουλάχιστον 18 λεωφορεία) συν τα 19 που υπάρχουν κάτω.. Για τα Τ.ΘΡΙ την φτιάχνω καιρό την δρομολόγηση...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''