14-12-2016, 01:02 PM
(13-12-2016, 08:38 PM)oselotos Έγραψε: ΣΥΝΟΠΤΙΚΆ τα παραπάνωΧμ.. Για να δούμε.. Η αρχική μου απορία είναι για πόσες από τις παραπάνω απόψεις έχει κάποιος ολοκληρωμένη εικόνα, ή απλά βλέπει ένα λεωφορείο άδειο ή από τον χάρτη και βγάζει πορίσματα..
Α1/Β1/Α2: Ως έχουν
Β2: Κόψιμο στο Συγγρού-Φίξ με το όνομα 138.
Α3: Ως έχει, απλά βάζουμε 12μετρα.
Α5: Ως έχει.
Β5: ΕΚΤΟΣ Τσάκου
Α7: Ως έχει, με ελαφρά αύξηση δρομολογίων(Οχήματα από το Β5 που του μένουν 2 μετά την κατάργησή του Τσάκου.
Α8: Ως έχει.
Β9: Ως έχει, απλά θα μπορούσε να μη φτάνει τόσο ψηλά.
Α10/Β10/Α11/Β12: Ως έχουν
Β11: Πίσω στο παλιό τέρμα Μετεώρων.
Γ10/Γ12: Τοπικοποίση από σταθμό Αττικής (718/720)
Α13: Τοπικοποίση από σταθμό Ανθούπουλης (745)
Α15/Α16/Γ16: Ως έχουν.
Β15: Ένωση με το Ε15, δημιουργία μίας προκομμένης γραμμής
Β18/Γ18: Μεταφορά αφετηρίας στην Εδουάρδω Λω
Αύριο θα προχωρήσω σε κάθε τομέα ξεχωριστά.
Α1 : Με την έλευση του ΤΡΑΜ (δυστυχώς) κάτι θα πρέπει να γίνει.. Μια μορφή Ε1 μάλλον είναι το καλύτερο σενάριο.
Β1 : Διάβασα κάπου για αραίωση και γέλαγα μόνος μου. Οταν το 2012 που ήμουν Ξαβέρη είχε να φύγει 2,5 ώρες και ήδη κάτω από 35λεπτα, δεν παίζει να έρθει. Παρωδία κορμός. Νομίζω πως είναι εντελώς περιττό, η Ανω Γλυφάδα έχει πρόσβαση σε 3 σταθμούς Μετρό και Παραλιακή, την στιγμή που αλλού υποφέρουν.
Α2 : Σαφώς, ως έχει.
Β2 : Αυτό που είπε ο Διονύσης.. Βέβαια, θα μπορούσε να γυρνάει και στο Φιξ, γιατί όχι..?
Α3 : Εντελώς αντιφατική, αλλά ειδικά από το απόγευμα και μετά..
Α5 : Τέλειο? Δεν θα το έλεγα, αγαπημένο ναι (αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση). Κατάργηση , επικάλυψη της Μεσογείων από το Β5 και το νέο 815 (Ταύρος - Στ.Εθν.Αμυνας)
Β5 : Εκτός από την ιστορία του, το Β5 είναι άλλη μια γραμμή ανομοιόμορφη ως προς το επιβατικό της κοινό. Η πρώτη ομάδα μπαίνει από την Λάρισα έως την Αλεξάνδρας, η δεύτερη από την Αλεξάνδρας έως τους Αμπελόκηπους, η τρίτη στην Μεσογείων και η τέταρτη από το Νομισματοκοπείο έως τον Τσακό. Μοιάζει αρκετά με τον Κορμό Χαλανδρίου (18/19) σ'αυτό και με το Β9. Αφού ο πιο αδύναμος κρίκος είναι το 18, μένει ως Β5 Στ.Λαρίσης - Ανθούσα.
Α7 : Επαναφορά της αφετηρίας στην οδό Κάνιγγος από Ιπποκράτους (για να καλύψει το κενό του νέου 815, που τελικά θα καλύψει το Α5 από Βασ.Σοφίας). Και χωράει.. Εδω χωράει από Καποδιστρίου, αριστερά Κάνιγγος.
Α8 : Μα για να έρχεται στην ώρα του και όχι 2 μαζί κάτι πρέπει να κάνουμε.. Οταν έχεις μια γραμμή 30 χιλιομέτρων με 10λεπτα και σε κορεσμένες συγκοινωνιακά αρτηρίες, τι περιμένεις?!
Τέρμα μαζί με το Β9 (στο μέλλον θα μπορούσαν να γίνουν τρόλεϋ 28/29 αντίστοιχα) στην οδό Χαλκίδος στην Λυκόβρυση. Ιδρυση νέας γραμμής ''614 ΟΑΚΑ - Στ.Ηρακλείου'' αρκεί να καθιστεί δυνατή η διέλευση 12μετρων από τον Στ.Ηρακλείου, αλλιώς προσωρινά Ν.Ιωνία (όπως γυρνάει το 604) και αν δεν χρειάζεται καθόλου μετά στην Ηρακλείου, έως το Π.Ηράκλειο (αριστερά Δωδεκανήσου)
Β9 : Η ίδια περίπτωση με το Β5, εντελώς διαφορετικές επιβατικές ομάδες. Η πρώτη από την Αχαρνών έως τα Κ.Πατήσια, η δεύτερη από τα Κ.Πατήσια-Ν.Φιλαδέλφεια έως την Μεταμόρφωση, η τρίτη από Μεταμόρφωση-Λυκόβρυση εως Στ.Κηφισιάς και η τέταρτη από Στ.Κηφισιάς έως Ν.Κηφισιά.
Τέρμα μαζί με το Α8 στην οδό Χαλκίδος στην Λυκόβρυση. Ολη η διαδρομή του Β9 καλύπτεται από 543, με επέκταση έως την Ερμού για την μετάβαση στον Στ.Κηφισιάς.
Α10 : Ενοποίηση σε μια γραμμή κορμό Α10 Πλ.Βάθη - Αχαρναί με αφετηρία στην οδό Φαβιέρου (Αφετηρία Πετρούπολης). Το κομμάτι της Αριστοτέλους στην άνοδο, κάλυψη από 721 (μαζί με το 740)
Α11 : Η ακτινική γραμμή Α/Β11 (διότι δεν είναι κορμός σε κάτι), τοπική ως ''705 Αγ.Τριάδα Πετρούπολης - Στ.Κάτω Πατήσια'' (στην επιστροφή, φυσικά από Μανιακίου)
Β12 : Μόνο τα Σ/Κ ενίσχυση?! Δεν υπάρχει δρομολόγιο του Β12 που να μην γίνεται χαμός μέσα (και φυσικά, μιλάω από τους Αγίους και πάνω, που δεν το βλέπει κανείς..) Νταλίκες ΧΤΕΣ ξανά στο Β12!
Γ10-Γ12 : Ως 720 και 716 (να χρησιμοποιούμε σωστά τα παλιά νούμερα), τοπικά στα Κ.Πατήσια. Δεν χρειάζεται η Αττική και το πήξιμο της Λιοσίων.
Α13 : Υπάρχει και η εναλλακτική του Αγ.Αντωνίου για το 707, για να μην είναι μόνο το 12 από την Ανθούπολη και κάτω και γιατί αποτελεί τοπικό κέντρο και ήδη κατεβαίνουν μέχρι εκεί.
Α/Γ16 : Πάμε πάλι στα αγαπημένα.. Με την μεταφορά των Τ-ΘΡΙ στον Στ.Αγ.Μαρίνα, έχουμε "Α16 Στ.Λαρίσης - Δαφνί (Μέσω Ιεράς Οδού)'' και ''Α15 Στ.Λαρίσης - Δαφνί (Μέσω Λεωφ.Αθηνών)'' για την κάλυψη των κεντρικών αρτηριών.
Α/Β/Ε15 : Αρχικά το Β/Ε15 δεν πρόκειται να γίνει ''προκομμένη'' γραμμή αν το B15 απορροφήσει-συγχωνεύσει (;; το Ε15 (των 25 λεπτων κύκλο το πολύ) , τα οποία έχουν 3 κοινά οχήματα (το Καρτ.3 κάνει μόνο 1 Ε) ΠΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ ΜΟΝΙΜΑ εδώ και μερικά χρόνια. Το νέο Α15 θα σηκώνει την Καβάλας και μπορεί να διατηρηθεί το Ε15 για τις ώρες των ΤΕΙ.
Β/Γ18 : Το ''ως έχει'' είναι η εύκολη λύση. Δεν νομίζω πως τα Β/Γ18 λειτουργούν σαν Κορμοί στο 818, οι Περαματιώτες ανέκαθεν έχουν σχέσεις με τον Πειραιά. Απλά πρέπει να πάω να δω τι θα γίνει με την μετάβαση Πέραμα-Αμφιάλη (ο τοπικός χαρακτήρας είναι ο σημαντικότερος) και αφού υπάρχει το 21 να σηκώσει τον κόσμο με νταλίκες, θα μπορούσε να μείνει μόνο το Γ18 ως τοπικό μέχρι το Αιγάλεω.
Βέβαια, με την έλευση του Μετρό στα Δυτικά Προάστια και στις συνοικίες του Πειραιά το 2020, θα αλλάξουν τελείως τα δεδομένα, οπότε ίσως και να μην έχει νόημα να το συζητάμε καν. Σίγουρα όμως μια επιβάρυνση εως την Εδουάρδω Λω, δεν θα είχε κανένα θετικό αποτέλεσμα για το Β/Γ18, καθώς κανείς δεν πάει από την Αθήνα στο Πέραμα (θα το πάρουν από το Γκάζι στην ανάγκη), τα οχήματα θα έπηζαν και θα αραίωναν κι άλλο τα δρομολόγια (ήδη το Γ18 που είναι και μόνο του για συνδέσεις έχει 30λεπτα..)
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''