13-12-2016, 08:38 PM
ΣΥΝΟΠΤΙΚΆ τα παραπάνω
Α1/Β1/Α2: Ως έχουν
Β2: Κόψιμο στο Συγγρού-Φίξ με το όνομα 138.
Α3: Ως έχει, απλά βάζουμε 12μετρα.
Α5: Ως έχει.
Β5: ΕΚΤΟΣ Τσάκου
Α7: Ως έχει, με ελαφρά αύξηση δρομολογίων(Οχήματα από το Β5 που του μένουν 2 μετά την κατάργησή του Τσάκου.
Α8: Ως έχει.
Β9: Ως έχει, απλά θα μπορούσε να μη φτάνει τόσο ψηλά.
Α10/Β10/Α11/Β12: Ως έχουν
Β11: Πίσω στο παλιό τέρμα Μετεώρων.
Γ10/Γ12: Τοπικοποίση από σταθμό Αττικής (718/720)
Α13: Τοπικοποίση από σταθμό Ανθούπουλης (745)
Α15/Α16/Γ16: Ως έχουν.
Β15: Ένωση με το Ε15, δημιουργία μίας προκομμένης γραμμής
Β18/Γ18: Μεταφορά αφετηρίας στην Εδουάρδω Λω
Αύριο θα προχωρήσω σε κάθε τομέα ξεχωριστά.
Α1/Β1/Α2: Ως έχουν
Β2: Κόψιμο στο Συγγρού-Φίξ με το όνομα 138.
Α3: Ως έχει, απλά βάζουμε 12μετρα.
Α5: Ως έχει.
Β5: ΕΚΤΟΣ Τσάκου
Α7: Ως έχει, με ελαφρά αύξηση δρομολογίων(Οχήματα από το Β5 που του μένουν 2 μετά την κατάργησή του Τσάκου.
Α8: Ως έχει.
Β9: Ως έχει, απλά θα μπορούσε να μη φτάνει τόσο ψηλά.
Α10/Β10/Α11/Β12: Ως έχουν
Β11: Πίσω στο παλιό τέρμα Μετεώρων.
Γ10/Γ12: Τοπικοποίση από σταθμό Αττικής (718/720)
Α13: Τοπικοποίση από σταθμό Ανθούπουλης (745)
Α15/Α16/Γ16: Ως έχουν.
Β15: Ένωση με το Ε15, δημιουργία μίας προκομμένης γραμμής
Β18/Γ18: Μεταφορά αφετηρίας στην Εδουάρδω Λω
Αύριο θα προχωρήσω σε κάθε τομέα ξεχωριστά.