11-12-2016, 09:12 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 11-12-2016, 09:30 PM από NEOPLAN N4007.)
(11-12-2016, 08:30 PM)oselotos Έγραψε: Καλησπέρα. Συνεχίζω με τους κορμούς της βόρειας Αττικής.
Α7: Η πιο αγαπημένη διαδρομή από όλους τους κορμούς. Χρειάζεται όμως μια ελαφρά αύξηση δρομολογίων. όσες φορές το έχω χρησιμοποιήσει ανεβαίνει τη μισή Κηφισίας τιγκαρισμένο.
Α8: Πολύ καλή διαδρομή. Την αφήνω ως έχει.
Β9: Πολύ καλή γραμμή. Θα ήταν προτιμότερο για μένα πριν το τέρμα να στρίβει δεξιά στη Χαρ. Τρικούπη και να σταματάει πάνω σε αυτήν ή να προχωράει και να κάνει τέρμα έξω από τις Αδάμες( με αυτό οι Αδάμες θα έχουν μια πιο αξιόπιστη σύνδεση με κέντρο νέας Κηφισιάς, καθώς το 522 δεν είναι από τα καλύτερα λεωφορεία)
Γ9: Τοπική από τα Άνω Πατήσια με το όνομα 618
Α10/Β10: Δύο λεωφορεία που λειτουργούν σαν ένα. Ε λοιπόν κόψτε το ένα, να μείνει το Α10 με τα δρομολόγια κάθε δέκα λεπτά όλη μέρα και κάθε τέταρτο τα βράδια.
Το Α7 συμφωνω ότι θέλει πιο συχνά δρομολόγια αλλα δεν νομίζω ότι η οσυ είναι σε θέση να αυξήσει την συχνότητα εκτός και αν κόψει από κάπου αλλού.
Το Α8 πολυ καλή διαδρομή. Μονο καλό θα ηταν να τηρούνται τα δρομολόγια που έχει. Γιατί τώρα τις καθημερινές περιμενεις 30 λεπτα και έρχονται 2 μαζί.
Στο Β9 τα δρομολόγια κατά βάση δεν τηρούντα. Εχει πολυ καλη επιβατικη κίνηση ειδικα στο τμήμα Χαλκοκονδύλη - Στ. Μεταμόρφωση γεμειζει ασφυκτικά τις ώρες αιχμής. Μου έχει τύχει άπειρες φορές να μην χωράω σε Ν2. Θα πρωτεινα τα δρομολόγια να εκτελούνταν ανά 10' ενα ως Α9 και ένα ως Β9. Αλλά θα έχουμε παλι τα ιδια όπως παλια κάθε 20' θα ερχονται και τα 2 μαζί οπότε ας αφήσουμε τις νταλίκες να πηγαίνουν αδειες Κηφισιά δεν πειράζει.
Το Γ9 είναι μια χαρά στο κέντρο εξυπηρετεί πολύ κόσμο. Δεν χρειάζεται να πάει Ανω Πατήσια. Θα το άφηνα ως έχει και δεν θα ήθελα με τίποτα να κοπεί και να αντικατασταθεί από ένα τοπικό με χαλια ωραρια και χαλια συχνότητα (βλ. Β8 - 619).
Στα Α/Β10 επικρατει χάος με τον κόσμο. Θα προτιμούσα βέβαια να παραμείνει στις υπάρχουσες γραμμές ενα απο τα 2 με καλή συχνότητα αλλα με τόσο κόσμο που έχουν δεν φαίνεται να είναι και αποτυχημένο το σύστημα με τις 2 ίδιες γραμμές που διαφέρουν ελάχιστα στο Μενίδι.
(11-12-2016, 08:53 PM)mercedes1988 Έγραψε: Β18/Γ18.Να μεταφερθεί η αφετηρία τους στην Εδουάρδου Λω εκεί που έκανε τέρμα το 608 πριν το 2005.Πρέπει να φύγουν απ΄τη Μενάνδρου.
Γ10/Γ12.Μέχρι Μετρό Αττικής.
Α13.Μέχρι Σταθμό Λαρίσης για να μην πηγαίνει στη Ζήνωνος.
Το Α13, τα Β/Γ18 αλλά και το 051 πρέπει επείγοντος να φύγουν από τις αφετηρίες τους στο κέντρο.
Το Α13 καλά θα ειναι να παει σταθμό Λαρίσης αλλα δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον διαθέσιμο χώρο που να χωράει. Είναι είδη εκεί αρκετά. π.χ. Α/Β10, Α/Β15, Β5 και άμα υπήρχαν χώροι θα έπρεπε και κάτι γραμμές σαν 719 να αποκτησουν αφετηρία και Τερμα.
Τα Β/Γ18 μια χαρά θα ηταν στην Εδουάρδου Λω.
Στα Γ10/2 Δεν έχω μπει ποτέ και δεν ξέρω τι κίνηση έχουν αλλα θα πρότεινα το μόνο που να αλλάξει να είναι να πάψουν να είναι κυκλικά και εφόσον βρεθεί χώρος να αποκτήσουν αφετηρία και τερμα.