10-12-2016, 03:10 PM
(09-12-2016, 06:10 PM)Citaro Έγραψε: Αν κοπεί το Β5 από τον Τσακό και πάει από Μεσογείων, θα γλιτώσει, ας πούμε 2 οχήματα και θα περνάει από τη Μεσογείων που ΔΕΝ χρειάζεται άλλο λεωφορείο (περνάνε ήδη Α5, 304/5, 308)
Μα η θέση μιας γραμμής κορμού είναι σε έναν κεντρικό οδικό άξονα και όχι στα στενάκια, όπως συμβαίνει όχι μόνο με το Β5, αλλά και με άλλες.
(09-12-2016, 06:10 PM)Citaro Έγραψε: Με αυτά τα 2 οχήματα μπορείς να φτιάξεις κάτι εφάμιλλο; Δηλαδή μια γραμμή που θα δουλεύει 05:00 - 00:30 όλες τις μέρες, με δρομολόγια 10-15' τις καθημερινές και 20-30' τα ΣΚ;; Η απάντηση είναι σαφής και είναι ΟΧΙ.
Πόση πια επιβατική κίνηση έχει αυτός ο Τσακός που χρειάζεται νέα γραμμή με συχνότητα 10-15' και δε μπορεί να αρκεστεί σε συγκοινωνία μέχρι τα μεσάνυχτα; Και το Α4 όταν κόπηκε, το 164 που ήρθε στη θέση του έχει τελευταίο από Στ. Αγ. Δημητρίου στις 24:00, όταν το τελευταίο δρομολόγιο του Α4 έφτανε στο ίδιο σημείο στις 24:15 συνήθως. Κι όμως δεν έχει ακουστεί κανένα απολύτως παράπονο σε σχέση με τη δρομολόγηση.
Αν στους κατοίκους του Τσακού δεν αρκούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες των 406-407 και δεν τους αρέσει η πρόταση που δόθηκε πριν μήνες προς διαβούλευση από τον ΟΑΣΑ, τότε να καταθέσουν ολοκληρωμένη αντιπρόταση για το πως θα ζήσουν ΧΩΡΙΣ το Β5.