08-12-2016, 07:30 PM
(08-12-2016, 05:48 PM)oselotos Έγραψε: Α1: Επέκταση ως την λίμνη Βουλιαγμένης.
Α2: Επέκταση ως την λίμνη Βουλιαγμένης. Αύξηση δρομολογίων.
Ποιό το σκεπτικό για την επέκταση των Α1 και Α2 ως τη λίμνη; Η περιοχή από τα Πηγαδάκια μέχρι τη λίμνη είναι "νεκρή" θα έλεγα, ειδικά κατά τη χειμερινή περίοδο. Σήμερα τα 117/115 και 122 καλύπτουν επαρκώς τη περιοχή.
Τώρα, τα δρομολόγια του Α2 δε χρειάζονται αύξηση. Ίσα ίσα. Από Βούλα μέχρι Καλαμάκι οι νταλίκες πάνε σχεδόν άδειες!
(08-12-2016, 05:48 PM)oselotos Έγραψε: Β1: Ως έχει. Ελαφρά μείωση των δρομολογίων, καθώς λίγοι χρησιμοποιούν αυτή τη γραμμή. Τα οχήματα προσφέρονται στο 142 για ενίσχυση.
Άμα μειωθούν κι άλλο τα δρομολόγιά του, κλάφτα Χαράλαμπε! Επίσης από που έβγαλες το συμπέρασμα οτι λίγοι χρησιμοποιούν τη γραμμή; Κάθε μέρα τη χρησιμοποιώ τα πρωινά, και από την 5η Αλίμου προς Πειραιά είμαι όρθιος! Τα βράδια ναι, ψιλοάδειο πάει. Αν κάτι πρέπει να γίνει με αυτή τη γραμμή είναι να κόψει τα οχτάρια από την Τερψιθέα και να μπει στα Σούρμενα (Ριζούντος/Τριπόλεως), καθώς η Κύπρου από το βουνό μέχρι την Αργυρουπόλεως είναι "νεκρή" περιοχή.
(08-12-2016, 05:48 PM)oselotos Έγραψε: Β2: Επέκταση ως τη Γλυφάδα, καθώς εκεί που κάνει τώρα τέρμα είναι προσφυγικό κέντρο. Μείωση των δρομολογίων
Αν η μεταφορά του τέρματος στη Γλυφάδα έχει προσωρινό χαρακτήρα, δεκτό, καθώς η περιοχή του πρώην αεροδρομίου είναι μια υγειονομική βόμβα. Ειδάλλως, η Γλυφάδα μια χαρά εξυπηρετείται από Α2/Α3. Τώρα, αν αραιώσεις τα δρομολόγια, εκεί να δεις τι έχει να γίνει! Σήμερα η κατάσταση έχει ως εξής: το Β2 αρχίζει και φορτώνει από 3η Καλαμακίου και όταν φτάνει στη στάση "Γέφυρα", στο Ν1 δε χωράς να μπεις. Γενικά το Β2 είναι μια γραμμή που θέλει 18μετρα λεωφορεία και απορώ γιατί το βγάζουν με 12μετρα και στέλνουν τις νταλίκες στα... Α3 και 164!
(08-12-2016, 05:48 PM)oselotos Έγραψε: Α3: Μείωση των δρομολογίων. Τα οχήματα θα δοθούν στο Α2
Το Α3 όπως είναι σήμερα είναι οκ. Απλά η δρομολόγηση πρέπει να γίνεται αποκλειστικά με 12μετρα οχήματα, καθώς τα 18μετρα είναι υπερβολή.