22-05-2016, 09:44 PM
(22-05-2016, 09:34 AM)TheTransporter Έγραψε: Κορμοί στα Νοτία προάστια (Α1, Β1, Α2, Β2, Α3)Θα απαντήσω στις διορθωμένες προτάσεις..
Γραμμή Α1: Πειραιάς - Βούλα:
1) Κατάργηση γραμμής.
2) Επαναλειτουργία γραμμών Ε1: Πειραιάς - Βάρκιζα (EXPREES) και Γ1: Πειραιάς - Βάρκιζα.
3) Η γραμμή Ε1 επεκτείνεται από την Βούλα μέχρι την Βάρκιζα (Ίδιο τέρμα με την 171 και Γ1).
4) Η γραμμή Ε1 έχει συχνότητα 8' (Δευ. - Παρ.) 12' (Σαβ.) και 15' (Κυρ. και Αργίες)
5) Η γραμμή Γ1 έχει συχνότητα 8' (Δευ. - Παρ.) 15' (Σαβ.) και 20' (Κυρ. και Αργίες)
6) Η γραμμές Ε1 και Γ1 έχουν τον ίδιο στόλο με την Α1 (Που καταργήθηκε).
Γραμμή Β1: Πειραιάς - Άνω Γλυφάδα:
1) Η Β1 κόβεται σε 2 τμήματα:
Tμήμα 1) Η Γραμμή Γ1 (Τμήμα διαδρομής Πειραιάς - Εδεμ)
Τμήμα 2) Η Γραμμή 101: Άλιμος - Τερψιθέα
2) Η 101 πηγαίνει μέσω της σημερινής Β1.
Γραμμή Α2: Ακαδημία - Βούλα (Μέσω Λ. Αμφιθέας):
1) Επαναλειτουργία γραμμής Ε2: Ακαδημία - Βούλα (Μέσω Παραλιακής) (EXPREES)
Γραμμή Β2: Ακαδημία - Αγ. Κοσμάς (Μέσω Παραλιακής):
1) Επέκταση Β2 προς Γλυφάδα μέσω Λ. Ποσειδώνος και Διαδόχου Πάυλου
2) Μετονομασία γραμμής Β2 σε: Β2: Ακαδημία - Γλυφάδα (Μέσω Παραλιακής)
Γραμμή Α3: Ακαδημία - Γλυφάδα (Μέσω Λ. Βουλιαγμένης):
Καμία Αλλαγή
Γραμμές 040 και 049:
1) Μετονομασία γραμμής 040 σε: Α4: Ακαδημία - Πειραιάς (Μέσω Θησέως)
2) Επέκταση Α4 προς Σίνα (Ίδια Αφετηρία με γραμμές Α2, Β2 και Α3)
3) Μετονομασία γραμμής 049 σε: Β4: Ομόνοια - Πειραιάς (Μέσω Πειραιώς)
4) Νέα λεωφορειακή γραμμή 131: Στ. Συγγρού-Φιξ - Πειραιάς (Μέσω Παραλιακής)
Αυτά ήταν οι προτιμήσεις μου για τον Νότιο Τομέα. Αργότερα θα κάνω και για άλλους τομείς.
Για το Α1
-> Πόσα οχήματα θα χρειάζονται οι Γ1 - Ε1 με 8λεπτα η καθεμία? Τουλάχιστον 30! Θέλεις να μου πεις που θα τα βρούμε? Γιατί τα 10 αμάξια του Α1 δεν φτάνουν ούτε για την μια!
-> Τι επιβατική κίνηση έχει τους χειμερινούς μήνες το κομμάτι Γλυφάδα-Βάρκιζα (πλην των υπάρχοντων 117 και 122) ?
-> Η γραμμή σου Ε1, αν λειτουργεί και Σ/Κ πρέπει να ονομάζεται Χ1.
-> Υποτίθεται πως το Express είναι το Τραμ. (Καλώς ή) Κακώς υπάρχει το Τραμ για την υποτιθέμενη express διαδρομή, οπότε το μόνο που θα καταφέρεις είναι να ταλαιπωρήσεις το επιβατικό κοινό μοιράζοντας το στο Τραμ (με τις συχνότητες που έχει) και και και...
Ατοπο!
Για το Β1
-> Αρα λες να αφήσει το κομμάτι των Σουρμένων το 101 και να πιάνει την Κύπρου έως τον Στ.Αλιμο. Δεκτό, εν μέρει..
Από Τερψιθέα υπάρχει το 124 για Ελληνικό, το 165 για Αλιμο και το 164 για Ηλιούπολη. Χρειάζεται και άλλη γραμμή?
-> Το κομμάτι που πρέπει να ενισχυθεί είναι της Θεομήτορος - Κυθηρίων - Αρχ.Θεάτρου που καλύπτεται εν μέρει από το σημερινό 101 και μόνο.
Για το Α2
-> Οπότε αφού δεν θα πάνε στο Χέρωμα οι νταλίκες της Α2, την Ε2 ομοίως με τι οχήματα θα την δρομολογήσεις? Β/Ε12? Και γιατί όχι Βάρκιζα και αυτή και έως την Βούλα? Σε τι διαφέρει από την Ε1?
Για το Β2
-> Το Β2 είναι μια δύσκολη περίπτωση. Σίγουρα όμως η επιλογή της Γλυφάδας δεν είναι η καλύτερη λύση. Μερικές προτινώμενες αλλαγές είναι:
1) Κατάργηση (επικάλυψη από Α2 - 550 - Τραμ) , 2) Μεταφορά της Αφετηρίας στο Α/Σ Ελληνικού (όπως και ισχύει ήδη για αρκετά δρομολόγια) και αναστροφή στον Στ.Συγγρού-Φιξ και 3) Κάλυψη όλης της αρτηρίας της Λεωφ.Αλίμου με Αφετηρία είτε πλησίον του Στ.Αργυρούπολη, είτε ξανά το Α/Σ Ελληνικού με διέλευση από τον Στ.Αργυρούπολη προς Αφετηρία και από ΑΜ ΕΛΛ όπως το 155 με διέλευση πλησίον του Στ.Αλιμου για Συγγρού-Φιξ (με κατάργηση του 142 και του 155)
-> Για το Α3 συμφωνούμε.
Για τα 040-049
-> Ας ξανασυζητήσουμε κάτι.. Κορμός, βάση της αναδιάρθρωσης του 1995 (που έκτοτε δεν άλλαξε ποτέ η βάση αριθμοδότησης) ονομάζεται μια γραμμή που προσφέρει μετεπιβίβαση σε γραμμές τοπικού δικτύου. Πχ, το Α5 στα Τοπικά Μεσογείων, στο 301 κτλ, το Α7 στα Τ-ΖΗΡ και Τ-ΚΗΦ κτλ. Το Α11 δεν είναι κορμός, ούτε το 608, ούτε τα 040-049. Είναι γραμμές με μεγάλη επιβατική κίνηση απλά.
-> Για ποιο λόγο να επιβαρύνεις με το 040 μέχρι την Ακαδημία? Για Καλλιθέα, κατεβαίνω στην Κλαυθμώνος και παίρνω τα τρόλεϋ. Μας περισσέυουν οχήματα?
-> Το νούμερο που προτείνεις για το Φιξ-Πειραιάς, χρησιμοποιείται από την γραμμή ''131 Στ.Δάφνης - Αμαξοστάσιο Αγ.Δημητρίου'' .
-> Σε τι χρησιμεύει η νέα γραμμή 131? Και μην αρχίσεις τα ''απευθείας σύνδεση..'' που έγραφαν και παλαιότερα, γιατί μπορώ να σου αναφέρω ΑΠΕΙΡΑ παραδείγματα που δεν έχουν απευθείας σύνδεση και θα μπορούσαν..
Συμφωνώ απόλυτα για την Ε2Θ! Τους θερινούς μήνες και με την οικονομική κρίση που κλείνει όλο και περισσότερους στο λεκανοπέδιο, το Α2 δεν μπορεί με τίποτα να σηκώσει τον κόσμο. Το κακό είναι όμως ότι πρέπει να είμαστε ρεαλιστές και να βρούμε κάπου αυτά τα 10 λεωφορεία που θα χρειάζεται το Ε2Θ έστω! Και εδώ λείπουν βάρδιες από παντού, είναι ποτέ δυνατόν, χωρίς κάποιο αντιστάθμισμα να γίνει?
Και μετά πρέπει να δούμε και για το Ε5Θ από Νομισματοκοπείο που γίνεται πόλεμος τα καλοκαίρια και για το Γ1! Αλλά έχουμε οδηγούς για όλα αυτά?
Φιλική συμβουλή. Πριν προτείνεις κάτι, βγες, περπάτα το, αναλογίσου τις μετακινήσεις των κατοίκων που πάνε στις δουλειές τους, δες από κοντά τι τάση επιβατικής κίνησης υπάρχει στις περιοχές και σκέψου να βρεις την καλύτερη και ρεαλιστικότερη λύση, βάση υπάρχουσας κατάστασης που θα φέρει τον επιβάτη κοντά στην συγκοινωνία. Και εγώ το λάτρευα το Γ1 (το είχα λιώσει με το ΑΜ ΡΑΛ για μπάνια), αλλά δεν ήταν συγκοινωνία αυτό το πράγμα, αλλά εκδρομή αναψυχής!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''