22-05-2016, 03:57 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 22-05-2016, 04:16 PM από N1Ellinikou.)
(22-05-2016, 12:00 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: 8' συχνότητα για γραμμή που θα καταλήγει στη Βάρκιζα, είναι από τα καλύτερα ανέκδοτα που έχω ακούσει!
[...]
Δεν ξέρω αν πιο αστείο πρέπει να φανεί το να φτάσει το Α2 στο Χέρωμα ή το ότι θα περισσέψουν και οχήματα για να γίνει και το Ε2.
Κατ' αρχάς, συνιστώ ψυχραιμία. Σε έναν δημόσιο διάλογο η κάθε άποψη που γράφεται πρέπει να γίνεται σεβαστή, δίχως χαρακτηρισμούς και έντονο ύφος.
TheTransporter, καλωσήλθες στην κοινότητά μας. Ας σχολιάσω τα παρακάτω:
(22-05-2016, 09:34 AM)TheTransporter Έγραψε: Γραμμή Α1: Πειραιάς - Βούλα:
1) Κατάργηση γραμμής.
2) Επαναλειτουργία γραμμών Ε1: Πειραιάς - Βάρκιζα (EXPREES) και Γ1: Πειραιάς - Βάρκιζα.
3) Η γραμμή Ε1 επεκτείνεται από την Βούλα μέχρι την Βάρκιζα (Ίδιο τέρμα με την 171 και Γ1).
4) Η γραμμή Ε1 έχει συχνότητα 8' (Δευ. - Παρ.) 12' (Σαβ.) και 15' (Κυρ. και Αργίες)
5) Η γραμμή Γ1 έχει συχνότητα 8' (Δευ. - Παρ.) 15' (Σαβ.) και 20' (Κυρ. και Αργίες)
6) Η γραμμές Ε1 και Γ1 έχουν τον ίδιο στόλο με την Α1 (Που καταργήθηκε).
Διαφωνώ ως προς τη κατάργηση του Α1, καθώς πρέπει να εξυπηρετούνται όλες οι στάσεις στην παραλιακή από κάποιο λεωφορείο.
Συμφωνώ στο να υπάρχει μια εξπρές γραμμή από τον Πειραιά μέχρι τη Βάρκιζα, με την προϋπόθεση όμως ότι θα λειτουργεί κατά τους θερινούς μήνες, όπου και η κίνηση προς τις παραλίες είναι αυξημένη.
(22-05-2016, 09:34 AM)TheTransporter Έγραψε: Γραμμή Β1: Πειραιάς - Άνω Γλυφάδα:
1) Το Β1 κόβεται σε 2 τμήματα:
Τμήμα 1) Γραμμή Γ1 (Τμήμα διαδρομής Πειραιάς - Γλυφάδα)
Τμήμα 2) Γραμμή 128: Γλυφάδα - Τερψιθέα (Κυκλική)
2) Η διαδρομή της γραμμής 128 τροποποιείται: Αλ. Παναγούλη - Διαδόχου Παύλου - Λ. Ποσειδώνος - Γρ. Λαμπράκη - Λ. Βουλιαγμένης - Ανδρέα Παπανδρέου - Δημ. Γούναρη - Βορείου Ηπείρου - Λευκωσίας - Αιγύπτου - Κριμαίας - Ελεύθερου Ανθρώπου - Λεωφ. Κωνσταντίνου Αθάνατου - Πριγκιποννήσων - Θήρας - Λεωφ. Κωνσταντίνου Αθάνατου - Ελεύθερου Ανθρώπου - Ήβης - Λευκωσίας - Μικράς Ασίας - Δημ. Γούναρη - Ανδρέα Παπανδρέου - Λ. Βουλιαγμένης - Γρ. Λαμπράκη - Λ. Ποσειδώνος - Κων/νου Καραμανλή - Αλ. Παναγούη
Θεωρώ πως το 128 πρέπει να μείνει ως έχει. Μπορεί η σημερινή διαδρομή να θυμίζει μακαρόνι, ωστόσο εξυπηρετεί "λίγο απ' όλα" στη Γλυφάδα, ενώ η επιβατική της κίνηση είναι παραπάνω από ικανοποιητική.
Για το Β1, συμφωνώ με τον marios.ilioupoli, ότι δηλαδή μπορεί να γίνει τοπική στο Καλαμάκι ή στον Άγιο Κοσμά, όταν και εφόσον ανοίξει η επέκταση του τραμ προς Πειραιά.
(22-05-2016, 09:34 AM)TheTransporter Έγραψε: Γραμμή Β2: Ακαδημία - Αγ. Κοσμάς (Μέσω Παραλιακής):
1) Επέκταση Β2 προς Γλυφάδα μέσω Λ. Ποσειδώνος και Διαδόχου Πάυλου
2) Μετονομασία γραμμής Β2 σε: Β2: Ακαδημία - Γλυφάδα (Μέσω Παραλιακής)
Σε αυτό συμφωνώ απόλυτα. Σήμερα στο Β2, πολλοί κατεβαίνουν στο Καλαμάκι αναγκαστικά και περιμένουν Α1 ή Α2 για να συνεχίσουν. Κατά τη γνώμη μου, εάν φτάσει το Β2 Γλυφάδα, πρώτον, διευκολύνεται η σύνδεση Γλυφάδας-παραλίας-Αθήνας και δεύτερον, θα μπορούν να γίνονται ανταποκρίσεις στα τοπικά Γλυφάδας.
(22-05-2016, 09:34 AM)TheTransporter Έγραψε: Γραμμές 040 και 049:
1) Μετονομασία γραμμής 040 σε: Α4: Ακαδημία - Πειραιάς (Μέσω Παραλιακής)
2) Επέκταση Α4 προς Σίνα (Ίδια Αφετηρία με γραμμές Α2, Β2 και Α3)
3) Η γραμμή Α4 πάει μέσω Λ. Συγγρού (Όλο το μήκος) και Λ. Ποσειδώνος και μετά όπως έχει.
4) Μετονομασία γραμμής 049 σε: Β4: Ομόνοια - Πειραιάς (Μέσω Πειραιώς)
Θεωρώ πως η αφετηρία του 040 στον Σύνταγμα είναι οκ. Τώρα, όπως σωστά ανέφερε παραπάνω ο marios.ilioupoli, το να βγει το 040 από Καλλιθέα θα είναι υποβάθμιση, καθώς ήδη η όλη ύπαρξη της γραμμής οφείλεται στη Καλλιθέα. Εάν κάποιος αποσκοπεί στη γρήγορη σύνδεση Αθήνας-Πειραιά, υπάρχει η γραμμή 1 του μετρό, αλλά και το 049, το οποίο σε φυσιολογικές συνθήκες σε πάει Πειραιά σε 20 με 30 λεπτά.