Αξιολόγηση Θέματος:
  • 31 Ψήφοι - 2.97 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
(07-01-2016, 02:43 PM)ecoj Έγραψε: Ναι ωραία τα λέμε τώρα αλλά τότε υπήρχε άλλη λογική στην συγκοινωνία και πολλοί οδηγοί οπότε υπήρχε άνεση να βγαίνουν τόσες γραμμές προς κέντρο παράλληλα με το μετρό. Επίσης ο κόσμος χρειάστηκε ένα διάστημα να συνηθίσει το μετρό. Οπότε είναι εύκολο να λέμε τώρα ότι έπρεπε να είχαν κοπεί κατευθείαν αλλά μάλλον δεν είναι τόσο απλό. Στη διατήρηση παλιών ακτινικών γραμμών για καιρό παράλληλα με το μετρό (σε αρκετές περιοχές) είχε διατελέσει και η εμμονή των δημάρχων να τις κρατάνε. Ακόμα πολλές αλλαγές μπλοκάρουν λόγω αντιδράσεων σε δήμους (πχ Β5)

Τώρα ξαναλέω ότι κόψιμο του Α13 χωρίς ενίσχυση του 12 με 18μετρα δεν γίνεται. Δεν μιλάμε για το Περιστέρι αλλά για το Κολωνό που έχει κόσμο και δεν έχει μετρό. Όποιος δεν το πιστεύει ας κόψει μια βόλτα. Γιατί από το χάρτη εύκολα κόβεις γραμμές αλλά από κοντά είναι αλλιώς.

Άλλωστε ο λόγος που κόβονται τώρα γραμμές δεν είναι γιατί προσπαθεί ο ΟΑΣΑ και η ΟΣΥ να κάνουν σωστότερη συγκοινωνία αλλά γιατί πλέον είναι αδύνατον να καλυφθούν οι ανάγκες και λόγω ανθρώπινου δυναμικού και λόγω οχημάτων.

Οι γραμμές έπρεπε να είχαν τοπικοποιηθεί από την πρώτη μέρα που άνοιγαν οι σταθμοί σε κάθε άξονα. Ο κόσμος, στην πλειοψηφία του, εξαρχής έδειξε την προτίμηση του στο Μετρό και αναγνώρισε τα πλεονεκτήματά του. Οι υπόλοιποι θα μπορούσαν άνετα να εξυπηρετηθούν από μια γραμμή ανά άξονα με ενισχυμένα δρομολόγια. Επιπλεόν, αν είχαν γίνει οι τροποποιήσεις από την πρώτη μέρα που άνοιγαν οι σταθμοί θα είχαμε γλιτώσει τις διαμαρτυρίες κάθε δήμου (βλέπε τώρα 165, Β5), αφού οι αλλαγές θα εντασσόταν σε ένα νέο συνολικό πλαίσιο νέου συγκοινωνιακού σχεδιασμού όχι μετά που τους την άφηνες την γραμμή μέχρι Αθήνα και μετά όταν τους την έκοβες ένιωθαν ότι "έχαναν" συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση.

Για το 12 εννοείται ότι πρέπει να βγει με αρθρωτά. Όπως και να έχει όμως, το Α13 δεν έχει πλεόν κανένα νόημα να κατεβαίνει μέχρι Κέντρο ειδικά την στιγμή που λόγω της Αφετηρίας του στη Ζήνωνος σχεδόν όλοι όσοι το παίρνουν από Λένορμαν κατεβαίνουν Μεταξουργείο και κάνουν μετεπιβίβαση. Αντίθετα, το 12 σε πάει Ακαδημία/Σύνταγμα κατευθείαν χωρίς μετεπιβίβαση.

Όταν έχουμε μια εταιρεία (Ο.ΣΥ.) η οποία παρά την ετήσια κρατική επιχορήση μπαίνει μέσα οικονομικά σαφώς και θα μιλάμε για περικοπές. Παράλληλα, είναι γεγονός ότι υπάρχουν ακόμα γραμμές τοπικού χαρακτήρα που συνεχίζουν να πηγαίνουν μέχρι Κέντρο, γραμμές οι οποίες επικαλύπτονται απο άλλες και έχουν ελάχιστη επιβατική κίνηση, γραμμές που έχουν μεγαλύτερους χρόνους διαδρομής από αυτούς που χρειάζονται, γραμμές όπου θα μπορούσαν να έχουν περισσότερα σημεία αλλαγής ώστε τα ίδια δρομολόγια να επιτυγχάνονται με μικρότερο αριθμό βαρδιών, πράγματα που στοιχίζουν στα οικονομικά της Ο.ΣΥ. Αξίζει να σημειωθεί όμως ότι μέσα σε αυτό το κλίμα περικοπών έχουμε δει και τροποποιήσεις οι οποίες δεν είχαν κάποιο όφελος για την Ο.ΣΥ. (ή αν είχαν ήταν ελάχιστο) και ήταν απόλυτα σωστές λ.χ. Κόψιμο 163/Ενίσχυση 162, Επέκταση 109 στο Παλιό Αεροδρόμιο, Αναμόρφωση 444 και 501/527, Τροποποιήση 747 για Στ. Ανθούπολης και αν εφαρμοστόυν ποτέ οι υπόλοιπες αλλαγές έχει προγραμματιστεί η επέκταση 709/749 στον Προαστιακό.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 14-11-2009, 12:38 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 14-11-2009, 06:52 PM
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 14-11-2009, 06:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 20-11-2009, 03:07 PM
RE: - από abc - 20-11-2009, 04:40 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 20-11-2009, 07:04 PM
RE: - από Mercedes O405N2 - 20-11-2009, 08:45 PM
RE: - από Citaro - 22-11-2009, 11:59 AM
RE: - από Mercedes O405N2 - 22-11-2009, 03:31 PM
RE: - από abc - 20-11-2009, 09:00 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 29-11-2009, 05:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από panos81 - 07-12-2009, 10:56 AM
RE: - από Giannis - 07-12-2009, 03:10 PM
RE: - από N1Ellinikou - 07-12-2009, 05:30 PM
RE: - από panos81 - 07-12-2009, 09:49 PM
RE: - από Citaro - 11-12-2009, 01:15 AM
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express - από mercedes elbo - 09-01-2016, 02:19 AM
[Χωρίς Θέμα] - από panos81 - 07-12-2009, 09:52 AM
[Χωρίς Θέμα] - από N1Ellinikou - 11-12-2009, 03:56 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.552 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 407.679 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.586 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.860 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.719 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.403 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.646 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.769 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.299 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.361 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 32 Επισκέπτης (ες)