Ναι ωραία τα λέμε τώρα αλλά τότε υπήρχε άλλη λογική στην συγκοινωνία και πολλοί οδηγοί οπότε υπήρχε άνεση να βγαίνουν τόσες γραμμές προς κέντρο παράλληλα με το μετρό. Επίσης ο κόσμος χρειάστηκε ένα διάστημα να συνηθίσει το μετρό. Οπότε είναι εύκολο να λέμε τώρα ότι έπρεπε να είχαν κοπεί κατευθείαν αλλά μάλλον δεν είναι τόσο απλό. Στη διατήρηση παλιών ακτινικών γραμμών για καιρό παράλληλα με το μετρό (σε αρκετές περιοχές) είχε διατελέσει και η εμμονή των δημάρχων να τις κρατάνε. Ακόμα πολλές αλλαγές μπλοκάρουν λόγω αντιδράσεων σε δήμους (πχ Β5)
Τώρα ξαναλέω ότι κόψιμο του Α13 χωρίς ενίσχυση του 12 με 18μετρα δεν γίνεται. Δεν μιλάμε για το Περιστέρι αλλά για το Κολωνό που έχει κόσμο και δεν έχει μετρό. Όποιος δεν το πιστεύει ας κόψει μια βόλτα. Γιατί από το χάρτη εύκολα κόβεις γραμμές αλλά από κοντά είναι αλλιώς.
Άλλωστε ο λόγος που κόβονται τώρα γραμμές δεν είναι γιατί προσπαθεί ο ΟΑΣΑ και η ΟΣΥ να κάνουν σωστότερη συγκοινωνία αλλά γιατί πλέον είναι αδύνατον να καλυφθούν οι ανάγκες και λόγω ανθρώπινου δυναμικού και λόγω οχημάτων.
Τώρα ξαναλέω ότι κόψιμο του Α13 χωρίς ενίσχυση του 12 με 18μετρα δεν γίνεται. Δεν μιλάμε για το Περιστέρι αλλά για το Κολωνό που έχει κόσμο και δεν έχει μετρό. Όποιος δεν το πιστεύει ας κόψει μια βόλτα. Γιατί από το χάρτη εύκολα κόβεις γραμμές αλλά από κοντά είναι αλλιώς.
Άλλωστε ο λόγος που κόβονται τώρα γραμμές δεν είναι γιατί προσπαθεί ο ΟΑΣΑ και η ΟΣΥ να κάνουν σωστότερη συγκοινωνία αλλά γιατί πλέον είναι αδύνατον να καλυφθούν οι ανάγκες και λόγω ανθρώπινου δυναμικού και λόγω οχημάτων.