07-01-2016, 01:17 AM
(06-01-2016, 11:38 PM)oselotos Έγραψε: ΕΙΠΑ ΕΓΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ;
Εγώ ρώτησα μόνο αν ξέρει ο mercentes elbo ότι την εποχή προ Μετρού υπήρχαν 9 γραμμές. Δεν είπα να επιστρέψουν. Διάβαζε καλά τι λέω άλλη φορα.
Προφανώς και γνωρίζω τι πέρναγε από την Λένορμαν μέχρι το 2004, οπότε και άνοιξε ο Άγιος Αντώνιος. Μάλιστα, εκτός από το 731 που περιορίστηκε άμεσα στον Άγιο Αντώνιο οι υπόλοιπες γραμμές (κακώς) συνέχιζαν να φτάνουν ως την Αθήνα σπαταλώντας οδηγούς και οχήματα αλλά και μειώνοντας το επίπεδο εξυπηρέτησης των επιβατών των τοπικών τμημάτων κάθε γραμμής καθώς λόγω των μεγάλων διαδρομών ήταν επιρρεπείς σε καθυστερήσεις. Το 2008 ΟΡΘΩΣ περικόπηκε το τμήμα Άγιος Αντώνιος-Αθήνα των Α14 (νυν 822), Β14 (νυν 823), 730, 821, 840 (το τμήμα της στο Λόφο Αξιωματικών συνενώθηκε με το 730). Έπειτα, την 1/1/2011 έστω και καθυστερημένα σωστά κόπηκε και το Β13 και έγινε τοπικό 748. Κανονικά θα έπρεπε όλα τα παραπάνω και η τοπικοποιήση του Α13 να γίνουν από την πρώτη μέτα λειτουργίας του Αγίου Αντωνίου και στην Λένορμαν να μείνει το μόνο το 12 με αυξημένα δρομολόγια.
Τώρα, για το σχόλιο του Μάριου υποθέτω ότι πήγαινε για την φράση σου "ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ;" και στόχευε να καταδείξει, μέσα από το παράδειγμα της Λ. Βουλιαγμένης προ της επέκτασης του Μετρό στο Ελληνικό, ότι για να υπάρχει σωστή εξυπηρέτηση είναι προτιμότερο να υπάρχουν όσο το δυνατόν λιγότερες γραμμές με καλύτερες συχνότητες παρά πολλές γραμμές με αραιότερες συχνότητες οι οποίες είναι αδύνατον να συντονιστούν.