06-01-2016, 11:38 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 06-01-2016, 11:48 PM από N1Ellinikou.)
(05-01-2016, 04:57 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Η μόνη "επαφή" που έχει το Α7 με τα Εξάρχεια, είναι η διέλευση από τη Χαριλάου Τρικούπη. Η αφετηρία του είναι στη Στουρνάρη (απέναντι από το Πολυτεχνείο) και δεν έχει επαφή καμία.
Καλή συγκοινωνία δεν είναι αυτή που περιλαμβάνει πολλές γραμμές, ακανόνιστων διελεύσεων, αλλά μια με σταθερή συχνότητα.
Για παράδειγμα η Βουλιαγμένης είχε την περίοδο προ επέκτασης Μετρό προς Ελληνικό την 171 που έβγαινε στη διασταύρωση με την Καλύμνου, το Β3 από Γρ. Λαμπράκη, το Α3 από διασταύρωση Ευρυάλης, το 210 απο Γερουλάνου, το 154 απο κόμβο Κύπρου και απέναντι έβγαιναν 155 και 247, το 109 από τη διασταύρωση Δωδεκανήσου και το Α4 από Κάτω Ηλιούπολη.
Αριθμός γραμμών: 9.
Πλήθος διελεύσεων.. Αν τα υπολογίσεις θα δεις ότι κάλυπτε και με το παραπάνω. Ωστόσο, ακανόνιστες! Περίμενες 15' σε αιχμή και σου ερχονταν τραινάκι κι έψαχνες που να μπεις.
Σε καλύπτει αυτή η συγκοινωνία; Αν ναι, τότε καλώς να επιστρέψει, αλλά με την υπάρχουσα διαθεσιμότητα σε προσωπικό και οχήματα μην περιμένεις κάτι καλύτερο από μισάωρα (στην καλύτερη) ανά γραμμή. Και χωρις συντονισμό.
ΕΙΠΑ ΕΓΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ;
Εγώ ρώτησα μόνο αν ξέρει ο mercentes elbo ότι την εποχή προ Μετρού υπήρχαν 9 γραμμές. Δεν είπα να επιστρέψουν. Διάβαζε καλά τι λέω άλλη φορα.
[edit mod: εισαγωγή παράθεσης (quote)]