05-01-2016, 04:57 PM
(05-01-2016, 04:14 PM)oselotos Έγραψε: Α7: Στο σάιτ του Οασά γράφει ότι ακόμα μπαίνει Εξάρχεια.
Η μόνη "επαφή" που έχει το Α7 με τα Εξάρχεια, είναι η διέλευση από τη Χαριλάου Τρικούπη. Η αφετηρία του είναι στη Στουρνάρη (απέναντι από το Πολυτεχνείο) και δεν έχει επαφή καμία.
(05-01-2016, 04:14 PM)oselotos Έγραψε: Α13: Είμαι κάτοικος του Περιστερίου και έχω περιμένει πολλές φορές στη Λένορμαν. Δε μπορεί να καταργηθεί το Α13, ακόμα και αν το 12 περνάει κάθε 3 λεπτα. Ξέρεις πως πριν 9 χρόνια, στη Λένορμαν υπήρχαν 9 γραμμές:Οι μισές φύγαν όταν ήρθε το Μετρό και οι υπόλοιπες φύγαν χωρίς λόγο.Καλή συγκοινωνία δεν είναι αυτή που περιλαμβάνει πολλές γραμμές, ακανόνιστων διελεύσεων, αλλά μια με σταθερή συχνότητα.
Α13: ΟΜΟΝΟΙΑ-ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ
Β13:ΟΜΟΝΟΙΑ-ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ
Ε13: EXPRESS
A14: ΟΜΟΝΟΙΑ-ΝΕΑ ΖΩΗ
Β14: ΟΜΟΝΟΙΑ-ΑΓ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
730: ΟΜΟΝΟΙΑ-ΖΩΟΔΟΧΟΣ ΠΗΓΗ
731: ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ-ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ
821: ΟΜΟΝΟΙΑ-ΛΟΦΟΣ
και το 12
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ;
Για παράδειγμα η Βουλιαγμένης είχε την περίοδο προ επέκτασης Μετρό προς Ελληνικό την 171 που έβγαινε στη διασταύρωση με την Καλύμνου, το Β3 από Γρ. Λαμπράκη, το Α3 από διασταύρωση Ευρυάλης, το 210 απο Γερουλάνου, το 154 απο κόμβο Κύπρου και απέναντι έβγαιναν 155 και 247, το 109 από τη διασταύρωση Δωδεκανήσου και το Α4 από Κάτω Ηλιούπολη.
Αριθμός γραμμών: 9.
Πλήθος διελεύσεων.. Αν τα υπολογίσεις θα δεις ότι κάλυπτε και με το παραπάνω. Ωστόσο, ακανόνιστες! Περίμενες 15' σε αιχμή και σου ερχονταν τραινάκι κι έψαχνες που να μπεις.
Σε καλύπτει αυτή η συγκοινωνία; Αν ναι, τότε καλώς να επιστρέψει, αλλά με την υπάρχουσα διαθεσιμότητα σε προσωπικό και οχήματα μην περιμένεις κάτι καλύτερο από μισάωρα (στην καλύτερη) ανά γραμμή. Και χωρις συντονισμό.