ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
Σήμερα θα μιλήσουμε για τους κορμούς της βόρειας Αττικής
Α8: Η γραμμή αυτή σχεδιάστηκε προφανώς για τις ημέρες που έχει απεργία ο Ηλεκτρικός. Έχει αναμονή γύρω στο τέταρτο και τις Κυριακές στη μισή ώρα. Αύξηση των δρομολογίων- ΑΝΑΜΟΝΗ ΣΤΑ 10 ΛΕΠΤΑ.
Β9: Πολύ καλή γραμμή με πολύ καλά δρομολόγια
Γ9: Καλή γραμμή, όμως φεύγεις σήμερα και φτάνεις το Πάσχα. Προτείνω να γίνει τοπική 722 με αφετηρία το σταθμό Άνω Πατήσια και την υπόλοιπη διαδρομή ίδια. ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΩΣ ΕΧΟΥΝ
Α10/Β10: Τόσα χρόνια μας κοροϊδεύουν. Λένε ότι το Α10 πάει Σταθμό Λαρίσης-Αχαρναί και το Β10 Σταθμό Λαρίσης- Αχαρναί μέσω Αριστοτέλους. Όμως οι στάσεις που το Α10 και το Β10 δεν είναι μαζί είναι 12, όταν πηγαίνει και τρεις όταν γυρίζει. ΚΟΨΙΜΟ Β10.
Τώρα το Α10 έχει δρομολόγιο κάθε 5 λεπτά και
α) Στάση Κάραβος- στροφή στην Αριστοτέλους
β) Στροφή στη Πάρνηθός
γ)Συνέχεια όπως πήγαινε ( ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ-ΜΠΟΣΚΙΖΑΣ-ΓΑΡΔΕΚΙΟΥ-ΤΕΡΜΑ)
δ) Τα υπόλοιπα λεωφορεία που μένουν από το κόψιμο του Β10, πάνε στο Α7
Γ10: Mετονομασία σε 710, για να θυμίζει το παλιό όνομα Γ10. ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΩΣ ΕΧΟΥΝ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
Συνεχίζω στους κορμούς της δυτικής Αττικής.
Α11/B11: Η μοναδική στάση, που δεν είναι το Β11 μαζί με το Α11 είναι η στάση Κανάρη, λίγο πριν το τέρμα ΚΟΨΙΜΟ Β11
Β12: ΩΣ ΕΧΕΙ
Γ12: Εδώ και δύο χρόνια αυτή η γραμμή πρέπει να κοπεί. Το καματερό έχει το 25, το 701 και το 705.
Α13:
α) Αύξηση δρομολογίων. ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ Γ12
β) Αφετηρία στη Κλαυθμώνος
B15: ΚΟΨΙΜΟ
Α15-Α16-Γ16-Β18-Γ18: ΩΣ ΕΧΟΥΝ
Σήμερα θα μιλήσουμε για τους κορμούς της βόρειας Αττικής
Α8: Η γραμμή αυτή σχεδιάστηκε προφανώς για τις ημέρες που έχει απεργία ο Ηλεκτρικός. Έχει αναμονή γύρω στο τέταρτο και τις Κυριακές στη μισή ώρα. Αύξηση των δρομολογίων- ΑΝΑΜΟΝΗ ΣΤΑ 10 ΛΕΠΤΑ.
Β9: Πολύ καλή γραμμή με πολύ καλά δρομολόγια
Γ9: Καλή γραμμή, όμως φεύγεις σήμερα και φτάνεις το Πάσχα. Προτείνω να γίνει τοπική 722 με αφετηρία το σταθμό Άνω Πατήσια και την υπόλοιπη διαδρομή ίδια. ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΩΣ ΕΧΟΥΝ
Α10/Β10: Τόσα χρόνια μας κοροϊδεύουν. Λένε ότι το Α10 πάει Σταθμό Λαρίσης-Αχαρναί και το Β10 Σταθμό Λαρίσης- Αχαρναί μέσω Αριστοτέλους. Όμως οι στάσεις που το Α10 και το Β10 δεν είναι μαζί είναι 12, όταν πηγαίνει και τρεις όταν γυρίζει. ΚΟΨΙΜΟ Β10.
Τώρα το Α10 έχει δρομολόγιο κάθε 5 λεπτά και
α) Στάση Κάραβος- στροφή στην Αριστοτέλους
β) Στροφή στη Πάρνηθός
γ)Συνέχεια όπως πήγαινε ( ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ-ΜΠΟΣΚΙΖΑΣ-ΓΑΡΔΕΚΙΟΥ-ΤΕΡΜΑ)
δ) Τα υπόλοιπα λεωφορεία που μένουν από το κόψιμο του Β10, πάνε στο Α7
Γ10: Mετονομασία σε 710, για να θυμίζει το παλιό όνομα Γ10. ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΩΣ ΕΧΟΥΝ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
Συνεχίζω στους κορμούς της δυτικής Αττικής.
Α11/B11: Η μοναδική στάση, που δεν είναι το Β11 μαζί με το Α11 είναι η στάση Κανάρη, λίγο πριν το τέρμα ΚΟΨΙΜΟ Β11
Β12: ΩΣ ΕΧΕΙ
Γ12: Εδώ και δύο χρόνια αυτή η γραμμή πρέπει να κοπεί. Το καματερό έχει το 25, το 701 και το 705.
Α13:
α) Αύξηση δρομολογίων. ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ Γ12
β) Αφετηρία στη Κλαυθμώνος
B15: ΚΟΨΙΜΟ
Α15-Α16-Γ16-Β18-Γ18: ΩΣ ΕΧΟΥΝ