Καταρχάς καλησπέρα και χρόνια πολλά!
Το Β1 εξυπηρετεί τη σύνδεση της Τερψιθέας Γλυφάδας, της Αργυρούπολης και της Λ. Αλίμου με τον Πειραιά. Εάν υπάρξει κατάργησή της (καθόλου κακή σαν απόφαση), δεν έχει νόημα να δημιουργηθεί η 102 που προτείνεις, αφού η Αλίμου έχει το 142, που χρήζει βελτίωσης, και δε νομίζω ότι θα ωφελήσει σε κάτι η σύνδεση Τερψιθέας με Καλαμάκι.
Όσο για τη Β2, έναν κορμό δεν τον κάνουν ο αριθμός των στάσεων που έχει, αλλά το αν εξυπηρετεί τη σύνδεση της Αθήνας με κάποιο προάστιο, μέσω ενός βασικού οδικού άξονα (εν προκειμένω η Συγγρού και η Ποσειδώνος).
Αν καταργούνταν το Β2, η γραμμή 104 που προτείνεις είναι παντελώς άχρηστη ενώ υπάρχει η 142, ενώ για την 105 που προτείνεις, αδυνατώ να καταλάβω γιατί να κόψεις μία γραμμή που εξυπηρετεί κεντρικό σημείο (Ποσειδώνος) και να τη στείλεις μέσα από τα στενά (δε διευκρινίζεις κιόλας ποια, γιατί αν αναφέρεσαι σε μία διαδρομή παρόμοια με του 101 όταν πήγαινε μέχρι Πειραιά, τότε δε νομίζω πως σε αυτές τις γειτονιές θα υπάρξουν πάνω από 2-3 επιβάτες σε κάθε δρομολόγιο που θα το χρησιμοποιούν).
ΥΓ: Νταλίκα και Β1 δεν πάνε ποτέ μαζί! Και αν πήγαιναν, η γραμμή 102 που προτείνεις δεν έχει ανάγκη κάτι παραπάνω από midi ή βαριά 12μετρο.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
α) Πολλοί κορμοί στρίβουν σε στενά
β) Η αναμονή για το 142 είναι 40-50 λεπτά. Για αυτό χρειάζεται μια βοήθεια.
Όταν λέω νταλίκες εννοώ οχήματα.
Το Β1 εξυπηρετεί τη σύνδεση της Τερψιθέας Γλυφάδας, της Αργυρούπολης και της Λ. Αλίμου με τον Πειραιά. Εάν υπάρξει κατάργησή της (καθόλου κακή σαν απόφαση), δεν έχει νόημα να δημιουργηθεί η 102 που προτείνεις, αφού η Αλίμου έχει το 142, που χρήζει βελτίωσης, και δε νομίζω ότι θα ωφελήσει σε κάτι η σύνδεση Τερψιθέας με Καλαμάκι.
Όσο για τη Β2, έναν κορμό δεν τον κάνουν ο αριθμός των στάσεων που έχει, αλλά το αν εξυπηρετεί τη σύνδεση της Αθήνας με κάποιο προάστιο, μέσω ενός βασικού οδικού άξονα (εν προκειμένω η Συγγρού και η Ποσειδώνος).
Αν καταργούνταν το Β2, η γραμμή 104 που προτείνεις είναι παντελώς άχρηστη ενώ υπάρχει η 142, ενώ για την 105 που προτείνεις, αδυνατώ να καταλάβω γιατί να κόψεις μία γραμμή που εξυπηρετεί κεντρικό σημείο (Ποσειδώνος) και να τη στείλεις μέσα από τα στενά (δε διευκρινίζεις κιόλας ποια, γιατί αν αναφέρεσαι σε μία διαδρομή παρόμοια με του 101 όταν πήγαινε μέχρι Πειραιά, τότε δε νομίζω πως σε αυτές τις γειτονιές θα υπάρξουν πάνω από 2-3 επιβάτες σε κάθε δρομολόγιο που θα το χρησιμοποιούν).
ΥΓ: Νταλίκα και Β1 δεν πάνε ποτέ μαζί! Και αν πήγαιναν, η γραμμή 102 που προτείνεις δεν έχει ανάγκη κάτι παραπάνω από midi ή βαριά 12μετρο.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
α) Πολλοί κορμοί στρίβουν σε στενά
β) Η αναμονή για το 142 είναι 40-50 λεπτά. Για αυτό χρειάζεται μια βοήθεια.
Όταν λέω νταλίκες εννοώ οχήματα.