31-12-2015, 07:54 PM
(31-12-2015, 07:18 PM)oselotos Έγραψε: Καλησπέρα σε όλους.
Για αρχή θέλω να προτείνω κάποια πράγματα για τους κορμους της λεωφόρου Ποσειδώνος. ( Α1-Β1-Α2-Β2)
α) Η αναμονή του Α1 σε ώρα αιχμής καθημερινά είναι 10-12 λεπτά, ενώ του Β1 είναι 30-35 λεπτά. Η αναμονή του Α2 είναι 15 λεπτά, ενώ του Β2 είναι 20 λεπτά.
β) Ποτέ δε κατάλαβα σε τι χρησιμεύει ο κορμός Β1. Ξεκινάει από το Πειραιά και αφού κάνει 34 στάσεις παρέα με το Α1, στρίβει στην Αλίμου, περνάει τη Αργυρουπόλεως και καταλήγει στη Άνω Γλυφάδα που έχει πολλά τοπικά από μόνη της. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΚΟΨΙΜΟ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ Β1. ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΗ 102. Η νέα αυτή γραμμή, θα ξεκινάει από την αρχή της καλαμακίου και μέσω της λεωφόρου Αλίμου θα φτάνει στο σταθμό Άλιμο. Από εκεί θα συνεχίζει Αργυρουπόλεως και θα καταλήγει στο παλιό τέρμα του Β1. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΡΙΚΝΩΘΕΙ Η ΓΡΑΜΜΗ 101 ( ΑΛΙΜΟΣ-ΣΤ. ΑΛΙΜΟΥ αντί Ελληνικό.
γ) Αν κοπεί το Β1, οι νταλίκες της γραμμής, θα δοθούν στο νέο λεωφορείο 102, ενώ μερικές θα δοθούν στη γραμμή Α2
δ) Ο κορμός Β2 έχει πολύ λίγες στάσεις, για να είναι κορμός. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΚΟΨΙΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΤΑ ΛΕΩΦΩΡΕΙΑ:
-- 104: ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ-ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ . Το λεωφορείο αυτό θα ξεκινάει από το σταθμό Ελληνικό και διασχίζοντας την Λ. Αλίμου θα φτάνει στο σημείο τέρματος του Β2. Αυτό το λεωφορείο θα εξυπηρετεί και τους λουόμενους του καλοκαιριού.
---105: AKAΔΗΜΙΑ-ΔΕΛΤΑ-ΑΛΙΜΟΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ. Το λεωφορείο αυτό διασχίζοντας τη Συγγρού θα φτάνει στο δέλτα Φαλήρου. Από εκεί, θα μπαίνει λίγο στα στενά του Αλίμου. Στη συνέχεια θα βγαίνει πίσω στη Ποσειδώνος και θα καταλήγει Γλυφάδα.
ε) ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ 105, ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΟΡΜΟΣ Β2, ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ 105, ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ Β2
στ) ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΟ ΚΟΨΙΜΟ ΤΟΥ ΚΟΡΜΟΥ Γ1 ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ
Καταρχάς καλησπέρα και χρόνια πολλά!
Το Β1 εξυπηρετεί τη σύνδεση της Τερψιθέας Γλυφάδας, της Αργυρούπολης και της Λ. Αλίμου με τον Πειραιά. Εάν υπάρξει κατάργησή της (καθόλου κακή σαν απόφαση), δεν έχει νόημα να δημιουργηθεί η 102 που προτείνεις, αφού η Αλίμου έχει το 142, που χρήζει βελτίωσης, και δε νομίζω ότι θα ωφελήσει σε κάτι η σύνδεση Τερψιθέας με Καλαμάκι.
Όσο για τη Β2, έναν κορμό δεν τον κάνουν ο αριθμός των στάσεων που έχει, αλλά το αν εξυπηρετεί τη σύνδεση της Αθήνας με κάποιο προάστιο, μέσω ενός βασικού οδικού άξονα (εν προκειμένω η Συγγρού και η Ποσειδώνος).
Αν καταργούνταν το Β2, η γραμμή 104 που προτείνεις είναι παντελώς άχρηστη ενώ υπάρχει η 142, ενώ για την 105 που προτείνεις, αδυνατώ να καταλάβω γιατί να κόψεις μία γραμμή που εξυπηρετεί κεντρικό σημείο (Ποσειδώνος) και να τη στείλεις μέσα από τα στενά (δε διευκρινίζεις κιόλας ποια, γιατί αν αναφέρεσαι σε μία διαδρομή παρόμοια με του 101 όταν πήγαινε μέχρι Πειραιά, τότε δε νομίζω πως σε αυτές τις γειτονιές θα υπάρξουν πάνω από 2-3 επιβάτες σε κάθε δρομολόγιο που θα το χρησιμοποιούν).
ΥΓ: Νταλίκα και Β1 δεν πάνε ποτέ μαζί! Και αν πήγαιναν, η γραμμή 102 που προτείνεις δεν έχει ανάγκη κάτι παραπάνω από midi ή βαριά 12μετρο.