16-07-2015, 05:53 PM
(16-07-2015, 02:26 AM)MrVanHool Έγραψε: Τι να πω.. Δεύτερη φορά είναι περιττή.Να σοβαρευτείς εσύ και να σταματήσεις να λειτουργείς λες και ανακάλυψες τη μία και μοναδική αλήθεια για τη συγκοινωνία της Αθήνας!
Θα σταθώ στο 813 μόνο.. Είδαμε η γραμμάρα όταν πέρναγε από τους Αμπελόκηπους πως πήγαινε τίγκα! Αφού με άφησε απ'έξω στην Ιερά Οδό από την λαοθάλασσα που πήγαινε στους Αμπελόκηπους!
Άντε τότε, να ξανατραβήξουμε και το 024 στον Αγ.Ιωάννη, γιατί άδειασε και το 057 στην Δάφνη (εκεί να δεις συνδέσεις που έχουν και με μετρά και με λεωφορεία για ανταποκρίσεις.. Δικαιολογίες ένα σωρό! Τα έργα μετράνε.)
Σοβαρέψου και ξανασκέψου τι συγκοινωνία προτίνεις.. Πυκνή τοπική για σύνδεση με Μετρό ή την ασυλοποίηση του Πάγκαλου Αθήνα-Φυλή και ας είναι και κάθε 50 λεπτά?!
Δεν θέλεις, δεν πειράζει, μετά μην παραπονιέσαι για το Atlas που θα έχεις δικό σου..
Είπα πως αν πέρναγε μπροστά από το μετρό στους Αμπελόκηπους το 813 θα είχε επιτυχία αφού θα έπαιρνε κάποιο κόσμο προς κέντρο και έτσι θα αύξανε την επιβατική του κίνηση στο κομμάτι αυτό και θα βοηθούσε και το 230! Δεν είπα ότι θα γέμιζε στην Ιερά οδό επειδή θα πέρναγε από το μετρό στους Αμπελόκηπους.
Δε θα ξαναπώ ότι δεν έχει νόημα το συνεχές σπάσιμο γραμμών σε τοπικές αφού έχεις μία καλή γραμμή αυτή τη στιγμή που δίνει εξυπηρέτηση και στο Δάσος και στην Αθηνών! Απλά θέλουμε να χαλάσουμε μία γραμμή γιατί την είδαμε επιστήμονες που θα φτιάξουμε τη super συγκοινωνία!!
Επίσης σε κάποιες συγκεκριμένες περιπτώσεις ναι είναι προτιμότερο κάθε 50λ και να φτάνει στο μετρό όπως το 711 και όχι ένα άχρηστο τοπικό στον Προαστιακό κάθε ένα τέταρτο απλά γιατί μας κόλλησε ότι τα πάντα πρέπει να είναι τοπικά όσο πιο μικρά σε μήκος γίνεται.