Αξιολόγηση Θέματος:
  • 11 Ψήφοι - 2.82 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8
#99
(16-07-2015, 01:52 AM)MrVanHool Έγραψε: Πολύ σωστά. Έχουν αυξημένη τοπική επιβατική κίνηση, γιατί πέραν της μετεπιβίβασης στην Αθήνα ή τον Πειραιά κυρίως, υπάρχει το ΚΤΕΛ Αττικής, είτε των Μεγάρων είτε των Βιλλίων που εξυπηρετούν από Μάνδρα-Μαγούλα-Ελευσίνα, καλύτερα και σαφώς πιο γρήγορα την σύνδεση με το Μετρό (Δαφνί και σε 6' με διερχόμενο είσαι Αγ.Μαρ)
Αν ήξερα σαν επιβάτης της Μάνδρας-Μαγούλας-Άνω Ελευσίνας πως ανα 20' έχω λεωφορείο για Αγία Μαρίνα, θα σου έλεγα εγώ τι θα γινόταν...

Οι γραμμές θα είναι : 817 Στ.Αγ.Μαρίνα-Ελευσίνα-Μάνδρα , 863 Στ.Αγ.Μαρίνα-Ελευσίνα-Θριάσιο Νοσ.-Μάνδρα, 861 Στ.Αγ.Μαρίνα-Ελευσίνα-Μάνδρα-Οικ.Τιτάν και 865 Πλ.Κουμουνδούρου-Μάνδρα (μεικτό)
Η δρομολόγηση από Αφ έχει ως εξής :
xx 00 63
xx 10 17
χχ 20 63
χχ 30 63
χχ 40 17
χχ 50 63
χψ 00 17
(σαφώς η αναλογία των δρομολογίων 63 είναι παραπάνω από τα 17..)

ενώ από το Τέρμα (Μάνδρα) (εκτιμώμενη εναλλάξ δρομολόγηση από Ελευσίνα)
χχ 00 63 - χχ 40 63 Ελευσ
χχ 30 17 - χχ 50 17 Ελευσ
χχ 20 63 - χψ 00 63 Ελευσ
χχ 30 63 - χψ 10 63 Ελευσ
χψ 00 17 - χω 20 17 Ελευσ
χχ 35 61 - χχ 50 61 ΤΕ863 - χψ 30 61 Ελευσ
(το 861 υπολογίζεται σαν 63, -12 έως 15 λεπτά η αναχώρηση από Οικ.Τιτάν, παντώς συγχρονισμένο και στην κάθοδο)

Ο κλάδος του Ασπροπύργου (866 Στ.Αγ.Μαρίνα-Ασπρόπυργος και 881 Στ.Αγ.Μαρίνα-Ασπρόπυργος-Ρουπάκι) ως εξής από Αφ:
χχ 00 66
χχ 10 66
χχ 20 66
χχ 30 81
χχ 40 66
χχ 50 81

ενώ από Τέρμα (εκτιμώμενη συνδιασμένη δρομολόγησης από Πλ.Ασπροπύργου)

χχ 10 66 - χχ 15 Ασπροπ
χχ 20 66 - χχ 25 Ασπροπ
χχ 30 66 - χχ 35 Ασπροπ
χχ 25 81 - χχ 45 Ασπροπ
χχ 50 66 - χχ 55 Ασπροπ

Τα νέα Τοπ.Θριασίου, έγραψα πως θα είναι 805-855(ως έχουν)-879 (Ασπρόπυργος-Γκορυτσά-Ελευσίνα). Το 855 είναι άκρως επιτυχημένη γραμμή και δεν μεταβάλλεται καθόλου η δρομολόγηση της! Απλά η ''έδρα'' τους θα είναι ο Ασπρόπυργος πλέον, θα εναλλάσονται 805-879 (για να προστεθούν κάποια δρομολόγια στο 805 που έχει μείνει με ένα αμάξι τώρα) και η Ελευσίνα θα μείνει σαν Τέρμα μόνο για 845/71-878 (το 879 μπορεί να γίνει κυκλικό στην πλατειούλα στην Ηρ.Πολυτεχνείου, πριν κάνουν δεξιά στην Μουρίκη για παραλία τα Τοπικά τώρα, για εξοικονόμηση χρόνου)
Το 879 (με τα 3 δρομολόγια ανά κατεύθυνση διερχόμενα από την ΒΙΟ.ΠΕ Μαγούλας να καθυστερήσει πόσο αυτούς που πάνε στην Γκορυτσά από Αφ ή Τε?! Δεν θα πηγαίνει Μενίδι, τοπικό θα γίνει και για το Ελευσ-Ασπροπ θα υπάρχει το τρένο 15λεπτο 878, το ξαναέγραψα, δεν θα καθυστερεί κανέναν. Τοπικό!

Τα είπα όλα, ανέλυσα και το σκεπτικό μου επί της δρομολόγησης, τις καρτέλες που έχω φτιάξει όμως δεν μπορώ να τις ανεβάσω εδώ, παραπάει.. Να τις δείξω μπορώ, βεβαίως...

Αυτό δεν αποτελεί λύση. Ή μένει ο Κορμός της Ελευσίνας ως έχει (Α/Γ16), ή κατεβαίνουν τα Τοπικά στην Αγία Μαρίνα. Δεν γίνεται όλο το Θριάσιο Πεδίο από το κέντρο της Αθήνας να πρέπει να κάνει τουλάχιστον 3 μετεπιβιβάσεις! Δεν γίνεται πουθενά αυτό το πράγμα και κανείς δεν θα κάτσει να το κάνει. Γι'αυτό και δεν το συζητάω για την πρόταση μου για τα Τοπ.Θριασίου.
Το 856 πρέπει ΧΤΕΣ να σπάσει, το δε κάτω κομμάτι σαν 202 Χαραυγή-Υμηττός-Στ.Αγ.Ιωάννη (κυκλ) με 3 Solaris του ΑΜ ΕΛΛ (ανά 10') , και ίσως δεν έχει και νόημα καν...

Τα Τοπ.Θριασίου έχουν 18 οχήματα (το 861 υπάγεται στην δρομολόγηση των Τ.ΘΡΙ, ανεξάρτητα με το αν ''συμπτωματικά'' δεν εναλλάσονται και σε άλλες γραμμές του γκρουπ τα 2 οχήματα του) , το Γ16/866 έχει 8 και το Α16/876/865 έχει 10.

Δεν νομίζω πως πολλοί είναι που παίρνουν το ΚΤΕΛ έναντι του αστικού κυρίως λόγω ακριβότερου εισητηρίου αλλά και αραιότερων συχνοτήτων και του γεγονότος ότι περνάει μόνο από τους κεντρικούς άξονες και όχι μέσα από τις περιοχές όπως κάνουν τα 817, 862, 863. Άλλωστε, ακόμα και γεμάτο να τύχεις κάποιο λεωφορείο του ΚΤΕΛ στο Δάφνι σκέψου ότι έχουν σχεδόν τη μισή χωρητικότητα ενός αστικού 12μετρου και πόσους επιβάτες έχει πάρει από περιοχές πριν την Μάνδρα.

Η αναλογία 817-863 σήμερα είναι 1-1, στην αιχμή ανά 20' το καθένα συνδιαστικά 10' από ΑΦ/ΤΕ. Πέρα από αυτό πόσα λεωφορεία χρησιμοποιείς για το συγκρότημα 817-861/3;

Στον Ασπρόπυργο κατεβάζεις το 881 στο Μετρό το οποίο δεν έχει και ιδιαίτερη επιβατική κίνηση και αφήνεις το 855, το οποίο όντως έχει αρκετό κόσμο, ως τοπικό Ασπροπύργου. Αν πήγαινε μόνο το 866 Αγ. Μαρίνα με 10λεπτα, που το θεωρώ υπερβολή για τον Ασπρόπυργο, και το 881 γινόταν Τοπικό Ασπροπύργου με Αφετηρία στην ΑΦ805 με 1 όχημα θα άλλαζε κάτι;

Για το 879 ήδη θα το βάζεις να κάνει τη διαδρομή του 862 στην Άνω Ελευσίνα άμα ανεβαίνει και μέχρι την Βιομηχανική Ζώνη κάποιος που θα το πάρει από Παραλία Ελευσίνας για Γκορυτσά λ.χ θα κάνει ένα σωρό κύκλους. Θεωρώ ότι είναι καλύτερο από τα 4 αμάξια που θα διαθέσεις στο νέο 879 να δώσεις 2 στο 862 με συχνότητα ανά 25' και τα άλλα 2 στο 879 αλλά να πηγαίνει κατευθείαν Γκορυτσά/Ασπρόπυργο. Το 864 καλύτερα να μείνει ως έχει. Δικό του όχημα δεν απασχολεί παραμόνο παίρνει για μερικά δρομολόγια από τις άλλες γραμμές. Eπιπροσθέτως ο κύκλος από Θριάσιο Νοσοκομείο-Αποθήκες Μαγούλας-Θριάσιο Νοσοκομείο είναι περίπου 6 χλμ οπότε σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να φορτωθεί σε άλλη γραμμή έστω και για 3 δρομολόγια. Για το 878 ανά 15' φαντάζομαι εννοείς και κόψιμο του 711 ώστε να πάρεις 2 οχήματα από εκεί. Αλλά και πάλι δεν φτάνουν για να έχεις 15λεπτα αφού τα σημερινά 878/9 έχουν περίπου 4-5 οχήματα από τα Τ.ΑΧΑ και συχνότητα 30'-35' (εξαίρεση κάτι ελάχιστα 20'-25' τα πρωινά από Ελευσίνα).

Όσο για τις 2 μετεπιβιβάσεις (μία από το Τ.ΘΡΙ στο Τοπικό του Μετρό και μία από το Τροφοδοτικό του Μετρό στο Μετρό ή μία από το Τ.ΘΡΙ στον Κορμό και μία από τον Κορμό(Κουμουνδούρου) σε κάποια διερχόμενη γραμμή) γίνονταν από πάντα καθώς η Κουμουνδούρου δεν είναι κέντρο. Και με την πρόταση να μείνουν μόνο Α/Γ16 ως κορμοί θα γίνεται αλλά και σε μερικές περιπτώσεις και με την πρόταση να κατέβουν τα 817, 861, 863, 881 στην Αγ. Μαρίνα καθώς κάποιες περιοχές πάλι θα χρειάζονται διπλή μετεπιβίβαση π.χ. Άνω Ελευσίνα, Ψάρι, Λόφος Κυρίλλου και πλέον η Παραλία Ελευσίνας.

Για το 856 έχω κάποιες αμφιβολίες αν χωράνε τα Solaris από την Αίνου. Άμα χωράνε είναι η καλύτερη λύση να πάει Άγιο Ιωάννη.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 - από mercedes elbo - 16-07-2015, 04:43 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 407.337 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.503 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.815 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 688.610 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.694 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.382 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.635 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.726 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.296 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.280 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)