Η χρήση 12μ γίνεται αν χρειάζεται λόγω κόσμου και όχι αν η γραμμή είναι κορμός!
Το Α15 ως έχει κάνει καλή δουλειά αφού μόνο του σηκώνει την Αθηνών από το ύψος της Media Markt μέχρι το Μεταξουργείο. Το Γ16 πολύ αραιό και το Β15 χαιρετίσματα είναι λες και δεν υπάρχει!
Δεν κατανοώ γιατί με το ζόρι μία λεωφόρος πρέπει να εξυπηρετείται με γραμμή που θα είναι ντε και καλά κορμός χωρίς να μπαίνει σε γειτονιά. Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Ξεκολλάτε από τη λογική του κορμού που πάει όλο ευθεία.
Στην Αθηνών λοιπόν η κίνηση είμαι μέτρια και ο πολύς κόσμος είναι το ΤΕΙ! Εκεί λοιπόν έρχεται το χειμώνα να βοηθήσει το Β15/Ε15! Το καλοκαίρι που δεν γίνεται ο χαμός από το ΤΕΙ το Α15 τα βγάζει πέρα μόνο του εφόσον τηρεί τη συχνότητα που έχει (και ευτυχώς το κάνει). Το Α15 έχει πολύ κόσμο από το Δάσος αφού εκεί 803 και 731 είναι απίστευτα αραιά και και στη περίπτωση του 731 δεν συμφέρει καθόλου (βόλτα από Αττικό Νοσοκομείο, midi, πολύ ώρα να φτάσει στην Ανθούπολη που είναι πολύ μακριά από το κέντρο). Ουσιαστικά λοιπόν το Α15 εξυπηρετεί το Δάσος και την λεωφόρο Αθηνών με επιτυχία. Δηλαδή μία γραμμή κάνει δύο ''δουλειές''!
Όπως και το 813 που κάνει την εξυπηρέτηση της περιοχής Σωτηράκη στο Αιγάλεω, εξυπηρετεί το Βοτανικό και το αμαξοστάσιο και ταυτόχρονα δίνει σύνδεση Αμπελόκηπους με κέντρο και το κέντρο με όλες αυτά τα σημεία. Αν πέρναγε μπροστά στο μετρό στους Αμπελόκηπους θα έκανε μεγάλη επιτυχία βέβαια.
Πολλές προτάσεις εδώ είναι δημιουργία τοπικών επί τοπικών που πολλές φορές δεν έχουν επιτυχία και κάνουν ατελείωτες βόλτες στα στενά (πχ 811).
Αν μία γραμμή εξυπηρετεί πάνω από μία περιοχές και δρόμους και δεν έχει συγκεκριμένα προβλήματα (πχ κόλλημα στα στενά, έλλειψη βαρδιών, συνεχή προβλήματα επειδή κλείνει το κέντρο κλπ) δεν βλέπω το λόγο να τη σπάσουμε σε πολλές τοπικές και πάνω στις λεωφόρους άλλες γραμμές κορμούς βάζοντας τον κόσμο σε πολλές περιπτώσεις σε άσκοπες μετεπιβιβάσεις χωρίς συνήθως να υπάρχει ιδιαίτερο κέρδος σε οχήματα και βάρδιες.
Το Α15 ως έχει κάνει καλή δουλειά αφού μόνο του σηκώνει την Αθηνών από το ύψος της Media Markt μέχρι το Μεταξουργείο. Το Γ16 πολύ αραιό και το Β15 χαιρετίσματα είναι λες και δεν υπάρχει!
Δεν κατανοώ γιατί με το ζόρι μία λεωφόρος πρέπει να εξυπηρετείται με γραμμή που θα είναι ντε και καλά κορμός χωρίς να μπαίνει σε γειτονιά. Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Ξεκολλάτε από τη λογική του κορμού που πάει όλο ευθεία.
Στην Αθηνών λοιπόν η κίνηση είμαι μέτρια και ο πολύς κόσμος είναι το ΤΕΙ! Εκεί λοιπόν έρχεται το χειμώνα να βοηθήσει το Β15/Ε15! Το καλοκαίρι που δεν γίνεται ο χαμός από το ΤΕΙ το Α15 τα βγάζει πέρα μόνο του εφόσον τηρεί τη συχνότητα που έχει (και ευτυχώς το κάνει). Το Α15 έχει πολύ κόσμο από το Δάσος αφού εκεί 803 και 731 είναι απίστευτα αραιά και και στη περίπτωση του 731 δεν συμφέρει καθόλου (βόλτα από Αττικό Νοσοκομείο, midi, πολύ ώρα να φτάσει στην Ανθούπολη που είναι πολύ μακριά από το κέντρο). Ουσιαστικά λοιπόν το Α15 εξυπηρετεί το Δάσος και την λεωφόρο Αθηνών με επιτυχία. Δηλαδή μία γραμμή κάνει δύο ''δουλειές''!
Όπως και το 813 που κάνει την εξυπηρέτηση της περιοχής Σωτηράκη στο Αιγάλεω, εξυπηρετεί το Βοτανικό και το αμαξοστάσιο και ταυτόχρονα δίνει σύνδεση Αμπελόκηπους με κέντρο και το κέντρο με όλες αυτά τα σημεία. Αν πέρναγε μπροστά στο μετρό στους Αμπελόκηπους θα έκανε μεγάλη επιτυχία βέβαια.
Πολλές προτάσεις εδώ είναι δημιουργία τοπικών επί τοπικών που πολλές φορές δεν έχουν επιτυχία και κάνουν ατελείωτες βόλτες στα στενά (πχ 811).
Αν μία γραμμή εξυπηρετεί πάνω από μία περιοχές και δρόμους και δεν έχει συγκεκριμένα προβλήματα (πχ κόλλημα στα στενά, έλλειψη βαρδιών, συνεχή προβλήματα επειδή κλείνει το κέντρο κλπ) δεν βλέπω το λόγο να τη σπάσουμε σε πολλές τοπικές και πάνω στις λεωφόρους άλλες γραμμές κορμούς βάζοντας τον κόσμο σε πολλές περιπτώσεις σε άσκοπες μετεπιβιβάσεις χωρίς συνήθως να υπάρχει ιδιαίτερο κέρδος σε οχήματα και βάρδιες.