15-07-2015, 02:58 AM
Και ερχόμαστε εδώ για να μη βγαίνουμε off-topic.
Και τότε τι είναι; Γραμμές-κοτσάνια;
Το Β15 το δέχομαι, δεν έχει νόημα ύπαρξης. Όμως το Α15 το βλέπω σαν τον κορμό της Λ. Αθηνών. Βέβαια δεν μου αρέσει που ανεβαίνει στο Δάσος, μιας και θεωρώ πως μια γραμμή κορμός α) δε μπαίνει σε στενά, και β) πρέπει να έχει 18μετρα. Αν η γαμμή βελτιωθεί, τότε επιβάλλεται να μπαίνει στο κέντρο.
Απ' τις ελάχιστες φορές που έχω πάρει το ΑΒ10, μπορώ να πω πως ήταν μια χαρά, δίχως παρατράγουδα. Αν το πάμε Ακαδημία, πιστεύω πως θα δημιουργηθεί η πιο επιτυχημένη πρεζογραμμή ever!
Ας μείνει καλύτερα ως έχει, με το Β12 να τροποποιηθεί ωστε να τερματίζει πλησίον της Ομόνοιας.
(15-07-2015, 02:00 AM)MrVanHool Έγραψε: Τα Α/Β15 δεν αποτελούν γραμμές-κορμούς, οπότε δεν χρειάζεται να κατεβαίνουν Αθήνα. Μόλις γίνει η γραμμή που θα είναι κορμός της Καβάλας (μόνη της), μπορούμε να το ξαναδούμε..
Και τότε τι είναι; Γραμμές-κοτσάνια;

Το Β15 το δέχομαι, δεν έχει νόημα ύπαρξης. Όμως το Α15 το βλέπω σαν τον κορμό της Λ. Αθηνών. Βέβαια δεν μου αρέσει που ανεβαίνει στο Δάσος, μιας και θεωρώ πως μια γραμμή κορμός α) δε μπαίνει σε στενά, και β) πρέπει να έχει 18μετρα. Αν η γαμμή βελτιωθεί, τότε επιβάλλεται να μπαίνει στο κέντρο.
(15-07-2015, 02:00 AM)MrVanHool Έγραψε: Επίσης, το ΑΒ10 δεν αναφέρθηκε, που κάθε άλλο παρά αποτέλεσμα δεν έφερε η μεταφορά της Αφετηρίας από την Πλ.Βάθη. Όταν μείνει το Α10 και το Β12 μόνα στην Λιοσίων, και αυτό πρέπει να επιστρέψει στην Αθήνα, όχι απαραίτητα ξανά στην Αχαρνών..
Απ' τις ελάχιστες φορές που έχω πάρει το ΑΒ10, μπορώ να πω πως ήταν μια χαρά, δίχως παρατράγουδα. Αν το πάμε Ακαδημία, πιστεύω πως θα δημιουργηθεί η πιο επιτυχημένη πρεζογραμμή ever!
