(22-06-2015, 05:23 PM)Citaro Έγραψε: Κι εγώ θα ήμουν σύμφωνος με καλά τοπικά. Βρές μου όμως "καλά" τοπικά. Μέχρι και το 822 που είναι "καλό" τοπικό, την Κυριακή το αφήνουν με ένα όχημα από 05:00 - 09:00 και από 20:00 - 24:00.
Το μοτίβο δρομολόγησης σε όλα τα τοπικά είναι το εξής : Καθημερινή τόσα οχήματα ώστε να βγαίνει κουτσά - στραβά η συχνότητα, Σάββατο δύο οχήματα, Κυριακή ένα. Και ειδικά τις Κυριακές , όποτε έχει διάλειμμα το όχημα, έχει διάλειμμα και η γραμμή.
Ας δούμε και το 821 : 2 οχήματα τις καθημερινές με κατσαρή, ώστε να μένουν έξω όσο περισσότερο γίνεται. 2 οχήματα το Σάββατο, αλλά με το εξής μοτίβο : ΟΧΗΜΑ 1 04:30 - 12:30 και 16:30-00:30 και ΟΧΗΜΑ 2 06:00 - 22:00. Με συνέπεια να υπάρχει υπερδρομολόγηση το πρωϊ και το απόγευμα (10-15' συχνότητα, ενώ ούτε οι κορμοί πλέον δεν έχουν τέτοια δρομολόγια) και υποδρομολόγηση τις ώρες που λειτουργεί η αγορά (35' συχνότητα με ένα όχημα από 11:40 - 16:30. Την Κυριακή είναι γνωστό το σενάριο. Ένα όχημα και όσο δύναται να καθίσει.
Αντίθετα το 730 που είναι συνένωση γραμμών, έχει σαφώς πιό ομαλή ροή δρομολογίων. Γενική συχνότητα 20 - 25' όλες τις ώρες της ημέρας, και όχι "τζόκερ".
Σημείωση ότι δεν έχει καμία κατσαρή το 821! Απλά το ένα όχημα (καθημερινές) κάνει μία 8ωρη βάρδια και δύο 6ωρες μετά και κάθεται έξω 20 ώρες ενώ το άλλο δύο 8ωρες και κάθεται έξω 16 ώρες! Ουσιαστικά το όχημα που κάνει το 5:00 (μέχρι κέντρο) είναι το ίδιο που έχει τακτή αναχώρηση 23:45 το βράδυ από Αγ. Αντώνιο!