Προχτές που το έγραψα, εννοούσα το αντίθετο, Στ.Χολαργού-Σχ.Χολαργού (κυκλική), με Αφετηρία στο ρεύμα προς Αθήνα, από Περικλέους, Σαρανταπόρου, έως την Φανερωμένη και αριστέρα Μεσογείων. Αλλά δεν το έγραψα επίσημα, γιατί πρέπει πρώτα να το ξαναπερπατήσω για να προτείνω..
Τρανό παράδειγμα τα 821-730, με το πρώτο ''κυρία'' με τα 15' και Express και το δεύτερο με 20' προγραμματισμένα και απών βάρδια αφού έχει και 5 αμάξια, οπότε ...
Και πάμε στους Χολαργούς.. Ας δεχτούμε σαν πρώτο δεδομένο ότι πλέον δεν έχουν μεγάλη διαφορά σε επιβατική κίνηση τα 416-418.
Να το δεχόμουν απλά, αν το είχες με Αφετηρία την Πλ.Χολαργού,416, Περικλέους, Σαρανταπόρου, 418, Στ.Χολαργού, 416. Αλλά εδώ είναι ένα μακαρόνι, καρμπόν σχεδόν οι σημερινές αποτυχημένες γραμμές για να μπαίνει και στα δυο ρεύματα στο 418 και να κατεβαίνει στην ''άχρηστη'' Άμυνα, ενώ η διαδρομή του 418 μπορεί κάλλιστα πλέον να καλυφθεί σαν κυκλική. Ποιος ο λόγος?
Και εμένα θα μου φαινόταν πολύ ωραίο να συνενωθεί με το 404, μπας και του ξαναδώσει το φως που ο ΟΑΣΑ του στέρησε, αλλά δεν θα πιάσει, μόνο να καταστρέψει παραπάνω τις γραμμές μπορεί να κάνει μια συνένωση. 418 με 2 Midάκια ανά φουλ 10', ομοίως και το 416 έως τον Στ.Χολαργού..
(21-06-2015, 01:47 AM)nikos1991 Έγραψε: Πρόταση ενοποίησης των λεωφορειακών γραμμών 416-418 σε μία: 416 ΣΤ. ΕΘΝ. ΑΜΥΝΑ - ΣΧΟΛ. ΧΟΛΑΡΓΟΥ - ΠΛ. ΧΟΛΑΡΓΟΥ με σκοπό την καλύτερη ενδοδημοτική εξυπηρέτηση και την αύξηση της επιβατικής κίνησης του σταθμού Χολαργός.Διαβάζω κατά καιρούς για συνενώσεις σε 051,057,209,235, σε λίγο θα διαβάσω και για το Γ10 με το 136!! Καμία τοπική γραμμή δεν λειτουργεί καλύτερα και αρμονικά σαν συνένωση απ'ότι τα τοπικά της κομμάτια χωριστά.
Η διαδρομή περιγράφεται στον παρακάτω Χάρτη
Η νέα γραμμή προσφέρει πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του δήμου, ενώ οι κάτοικοι πάνω στην παλιά διαδρομή του 418 θα έλκονται από τον σταθμό Χολαργός για να γλυτώσουν τον κύκλο εντός του δήμου μέχρι την Εθνική Άμυνα. Επίσης οι κάτοικοι πέριξ του δημαρχείου Χολαργού θα έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται από τον Στ. Χολαργός έναντι της Εθνικής Άμυνας που βρίσκεται πλησιέστερα. Τέλος μειώνεται κατά 7-10' ο κύκλος της νέας γραμμής έναντι του παλαιού αθροιστικού. Για λόγους ταχύτερης εκτέλεσης δρομολογίων και εξαιτίας της μέτριας επιβατικής κίνησης προτείνεται δρομολόγηση με Solaris midi, εκτός αν κριθεί αναγκαία η δρομολόγηση 12μετρου. Συνολικός κύκλος διαδρομής 55' και δρομολόγηση με 4 οχήματα.
Τρανό παράδειγμα τα 821-730, με το πρώτο ''κυρία'' με τα 15' και Express και το δεύτερο με 20' προγραμματισμένα και απών βάρδια αφού έχει και 5 αμάξια, οπότε ...
Και πάμε στους Χολαργούς.. Ας δεχτούμε σαν πρώτο δεδομένο ότι πλέον δεν έχουν μεγάλη διαφορά σε επιβατική κίνηση τα 416-418.
Να το δεχόμουν απλά, αν το είχες με Αφετηρία την Πλ.Χολαργού,416, Περικλέους, Σαρανταπόρου, 418, Στ.Χολαργού, 416. Αλλά εδώ είναι ένα μακαρόνι, καρμπόν σχεδόν οι σημερινές αποτυχημένες γραμμές για να μπαίνει και στα δυο ρεύματα στο 418 και να κατεβαίνει στην ''άχρηστη'' Άμυνα, ενώ η διαδρομή του 418 μπορεί κάλλιστα πλέον να καλυφθεί σαν κυκλική. Ποιος ο λόγος?
Και εμένα θα μου φαινόταν πολύ ωραίο να συνενωθεί με το 404, μπας και του ξαναδώσει το φως που ο ΟΑΣΑ του στέρησε, αλλά δεν θα πιάσει, μόνο να καταστρέψει παραπάνω τις γραμμές μπορεί να κάνει μια συνένωση. 418 με 2 Midάκια ανά φουλ 10', ομοίως και το 416 έως τον Στ.Χολαργού..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''