07-07-2010, 10:35 AM
Συμφωνω απολυτως... Οπως επισης και η 324 που δεν λενε να την πυκνωσουν για να μην πηγαινει ο κοσμος με το αυτοκινητο του στο σταθμο αλλα με το λεωφορειο και αφου ειναι τοπικη Παλληνης - Καντζας να εξυπηρετει τον κοσμο με σωστη συχνοτητα και οχι καθε 60-90 λεπτα. Ελεος δηλαδη που θελει τοση ωρα για να κανει το κυκλο της Παλληνης - Καντζας. Το 304 δηλαδη πως του φτανουν τα 60-70 λεπτα για να παει Νομισματοκοπειο - Βραυρωνα.
Οπως και η 315 κοπηκε αυθαιρετα και με το ετσι θελω τον οδηγων απο το Πικερμι και εχασε το νοημα της σαν γραμμη αφου ηταν η βασικοτερη γραμμη της Παλληνης, την οποια εαν θελαν να την σταματησουν να στριβει απο την εκκλησια της Παλληνης (οπου απαγορευοταν) θα μπορουσαν να την στριβαν απο την Eurobank ή το Γερμανο ή ακομα και να εμπαινε στην πανω παραλληλη της Μαραθωνος, να εβγαινε στον Αγιο Τρυφωνα και απο το φαναρι εκει να περναγε απεναντι στην Εθνικης Αντιστασεως.
Οπως και η 315 κοπηκε αυθαιρετα και με το ετσι θελω τον οδηγων απο το Πικερμι και εχασε το νοημα της σαν γραμμη αφου ηταν η βασικοτερη γραμμη της Παλληνης, την οποια εαν θελαν να την σταματησουν να στριβει απο την εκκλησια της Παλληνης (οπου απαγορευοταν) θα μπορουσαν να την στριβαν απο την Eurobank ή το Γερμανο ή ακομα και να εμπαινε στην πανω παραλληλη της Μαραθωνος, να εβγαινε στον Αγιο Τρυφωνα και απο το φαναρι εκει να περναγε απεναντι στην Εθνικης Αντιστασεως.