15-02-2015, 01:18 AM
Μιας και λέει ο καθένας τις σκέψεις του για τον εμπορικό άξονα της Λ. Κηφισίας, ας γράψω κι εγώ τις δικές μου:
Ως βασική υπόθεση έχω την κατασκευή μετρό, όχι τα επόμενα 10 χρόνια, αλλά σε βάθος 30ετίας.
Αυτή τη στιγμή έχουμε αρκετά διαφορετικά και ασυντόνιστα μέσα να πατούν πάνω στον οδικό άξονα από τους Αμπελόκηπους μέχρι:
Γηροκομείο: 3, 14 (+12 διελεύσεις)
Aγία Βαρβάρα Χαλανδρίου: 10, 18 (+8 διελεύσεις)
Κολέγιο Ψυχικού: 610 (+2 διελεύσεις)
Σίδερα Χαλανδίου: 19 (+3 διελεύσεις)
Παράδεισο: Ε14 (+4 διελεύσεις)
Πλ. Πλατάνου 550, Α7 (Χ14) (13 διελεύσεις)
Αυτή τη στιγμή αν ξεκινήσουμε να κατασκευάσουμε ΤΡΑΜ στη νησίδα της Λ. Κηφισίας θα απαιτηθούν τουλάχιστον 5 χρόνια για μελέτες, προκηρύξεις και κατασκευή, θα αφαιρέσουμε 1 λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση (3 συνολικά στα σημεία που θα υπάρχουν και στάσεις), ενώ για την κατασκευή θα προκληθεί κυκλοφοριακό χάος. Όλα αυτά για ένα έργο που 20-25 χρόνια μετά την κατασκευή του θα είναι άχρηστο, λόγω της επικάλυψης από μετρό. Η πιο απλή και συνάμα οικονομικά αποδοτική λύση για μένα είναι η επέκταση του εναερίου από τα Σίδερα μέχρι την Πλ. Πλατάνου. Είναι μια εργασία που μπορεί να διαρκέσει περίπου ένα χρόνο, στον οποίο θα πρέπει οι Ο.ΣΥ να προβούν στην αγορά αρθρωτών τρόλεϊ (με μονή ή και διπλή άρθρωση), ανάλογα με τη μελέτη σκοπιμότητας που θα εκπονηθεί.Σε δεύτερο χρόνο η μεταφορά της αφετηρίας της γραμμής Α7 (τρόλεϊ 7 για ευκολία) στο Μουσείο, όπου υπάρχει άπλετος χώρος και η αμφίδρομη κίνηση στη Λ. Αλεξάνδρας. Αντίστοιχα πρέπει να κατασκευαστεί ένας στεγασμένος χώρος αναμονή τρόλεϊ, στο χώρο του πάρκου Φλοίσβου (ανώνυμη οδός κάθετη της Λ. Ποσειδώνος δίπλα στη στάση "Τροκαντερό", όπου θα σταθμεύουν τα τρόλεϊ 9 (τέως 550) και 10.
Δρομολόγηση:
εναλλάξ αναχωρήσεις από Τροκαντερό των τρόλεϊ 9 και 10, ώστε να υπάρχει βέλτιστη κάλυψη της ανόδου της Λ. Συγγρού.
εναλλάξ αναχωρήσεις από Πλ.. Πλατάνου των τρόλεϊ 7 και 9 για βέλτιστη κάλυψη της καθόδου της Λ. Κηφισίας.
Κόστος κατασκευής:
Κατασκευή εναερίου μήκους 6,5km διπλής γραμμής από Σίδερα μέχρι Πλ. Πλατάνου και 2,6 km διπλής γραμμής από τη Συγγρού μέχρι το Τροκαντερό.
Αγορά 50 νέων οχημάτων (18m ή 25m) με την εξής κατανομή: 15 για το τρόλεϊ 7 με 9' συχνότητα, 20 για το τρόλεϊ 9 με 9' συχνότητα, 4 για ενίσχυση του 10 σε 9' συχνότητα και 11 εφεδρικά - για κάλυψη του υπόλοιπου δικτύου (μια σοβαρή εταιρία δεν χρειάζεται 30% εφεδρείες, αλλά εδώ μιλάμε για τις Ο.ΣΥ).
Απόσβεση:
Τα τρόλεϊ έχουν διάρκεια ζωής περίπου 25-30 χρόνια, λόγω του αειθαλούς ηλεκτροκινητήρα. Αν σε 30 έτη έχουμε μετρό στη Λ. Κηφισίας θα μπορούμε να πούμε πως πολύ εύκολα πως η επένδυση έκλεισε τον κύκλο της και μπορεί πλέον να δώσει τη θέση της στο μετρό. Αντίστοιχα το κόστος κατασκευής και αποξήλωσης του εναερίου είναι πολύ μικρότερο από της εγκιβωτισμένης γραμμής του ΤΡΑΜ και των σταθμών που θα κατασκευαστούν.
Ως βασική υπόθεση έχω την κατασκευή μετρό, όχι τα επόμενα 10 χρόνια, αλλά σε βάθος 30ετίας.
Αυτή τη στιγμή έχουμε αρκετά διαφορετικά και ασυντόνιστα μέσα να πατούν πάνω στον οδικό άξονα από τους Αμπελόκηπους μέχρι:
Γηροκομείο: 3, 14 (+12 διελεύσεις)
Aγία Βαρβάρα Χαλανδρίου: 10, 18 (+8 διελεύσεις)
Κολέγιο Ψυχικού: 610 (+2 διελεύσεις)
Σίδερα Χαλανδίου: 19 (+3 διελεύσεις)
Παράδεισο: Ε14 (+4 διελεύσεις)
Πλ. Πλατάνου 550, Α7 (Χ14) (13 διελεύσεις)
Αυτή τη στιγμή αν ξεκινήσουμε να κατασκευάσουμε ΤΡΑΜ στη νησίδα της Λ. Κηφισίας θα απαιτηθούν τουλάχιστον 5 χρόνια για μελέτες, προκηρύξεις και κατασκευή, θα αφαιρέσουμε 1 λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση (3 συνολικά στα σημεία που θα υπάρχουν και στάσεις), ενώ για την κατασκευή θα προκληθεί κυκλοφοριακό χάος. Όλα αυτά για ένα έργο που 20-25 χρόνια μετά την κατασκευή του θα είναι άχρηστο, λόγω της επικάλυψης από μετρό. Η πιο απλή και συνάμα οικονομικά αποδοτική λύση για μένα είναι η επέκταση του εναερίου από τα Σίδερα μέχρι την Πλ. Πλατάνου. Είναι μια εργασία που μπορεί να διαρκέσει περίπου ένα χρόνο, στον οποίο θα πρέπει οι Ο.ΣΥ να προβούν στην αγορά αρθρωτών τρόλεϊ (με μονή ή και διπλή άρθρωση), ανάλογα με τη μελέτη σκοπιμότητας που θα εκπονηθεί.Σε δεύτερο χρόνο η μεταφορά της αφετηρίας της γραμμής Α7 (τρόλεϊ 7 για ευκολία) στο Μουσείο, όπου υπάρχει άπλετος χώρος και η αμφίδρομη κίνηση στη Λ. Αλεξάνδρας. Αντίστοιχα πρέπει να κατασκευαστεί ένας στεγασμένος χώρος αναμονή τρόλεϊ, στο χώρο του πάρκου Φλοίσβου (ανώνυμη οδός κάθετη της Λ. Ποσειδώνος δίπλα στη στάση "Τροκαντερό", όπου θα σταθμεύουν τα τρόλεϊ 9 (τέως 550) και 10.
Δρομολόγηση:
εναλλάξ αναχωρήσεις από Τροκαντερό των τρόλεϊ 9 και 10, ώστε να υπάρχει βέλτιστη κάλυψη της ανόδου της Λ. Συγγρού.
εναλλάξ αναχωρήσεις από Πλ.. Πλατάνου των τρόλεϊ 7 και 9 για βέλτιστη κάλυψη της καθόδου της Λ. Κηφισίας.
Κόστος κατασκευής:
Κατασκευή εναερίου μήκους 6,5km διπλής γραμμής από Σίδερα μέχρι Πλ. Πλατάνου και 2,6 km διπλής γραμμής από τη Συγγρού μέχρι το Τροκαντερό.
Αγορά 50 νέων οχημάτων (18m ή 25m) με την εξής κατανομή: 15 για το τρόλεϊ 7 με 9' συχνότητα, 20 για το τρόλεϊ 9 με 9' συχνότητα, 4 για ενίσχυση του 10 σε 9' συχνότητα και 11 εφεδρικά - για κάλυψη του υπόλοιπου δικτύου (μια σοβαρή εταιρία δεν χρειάζεται 30% εφεδρείες, αλλά εδώ μιλάμε για τις Ο.ΣΥ).
Απόσβεση:
Τα τρόλεϊ έχουν διάρκεια ζωής περίπου 25-30 χρόνια, λόγω του αειθαλούς ηλεκτροκινητήρα. Αν σε 30 έτη έχουμε μετρό στη Λ. Κηφισίας θα μπορούμε να πούμε πως πολύ εύκολα πως η επένδυση έκλεισε τον κύκλο της και μπορεί πλέον να δώσει τη θέση της στο μετρό. Αντίστοιχα το κόστος κατασκευής και αποξήλωσης του εναερίου είναι πολύ μικρότερο από της εγκιβωτισμένης γραμμής του ΤΡΑΜ και των σταθμών που θα κατασκευαστούν.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608