13-02-2015, 10:52 PM
(13-02-2015, 09:11 PM)AquaSonic Έγραψε: Λιγοτερα απο 4η γραμμη μετρο θελει παντως σιγουρα. Αλλα ειπαμε αυτο ειναι αλλη ιστορια, ονειρα θερινης νυκτος...
Μίλησα για λεωφορειολωρίδα! Όχι για τη γραμμή 4 του Μετρό, για την οποία ενδεχομένως τα εγγόνια μου (αν κλείνω φέτος τα 21, κάντε πρόχειρους υπολογισμούς! ) να προλάβουν τις πρώτες τρύπες στην Κηφισίας.
(13-02-2015, 09:11 PM)AquaSonic Έγραψε: Φυσικα και δεν ειναι, αλλα μαζι Α7 550 Ε14 10 (συγχωρεστε με αν εχει καταργηθει κατι, εχω και 2 χρονια να τα φαω στην μαπα) με σωστη δρομολογιση εχεις λεωφορειο ανα σχεδον 4 λεπτα στο τεταρτο, και αντιστοιχα απο την κατω πλευρα της Συγγρου.
Τωρα απο κει και περα για μενα ολες οι λυσεις αυτες ειναι ημιμετρες. Οτι και να λεμε οι αρτηριες πρεπει να αποκτησουν σταθερη τροχια, υπογεια η υπεργεια. Απλα ειναι αυτο που λεμε δουλευεις με οτι εχεις.
Συντονισμός μεταξύ τους, απλά ανύπαρκτος! Πως θα μπορέσεις να συντονίσεις μία γραμμή που ξεκινάει από το Πολυτεχνείο (Α7) με μία γραμμή που ξεκινάει από τη Μαρίνα Φλοίσβου (550) και έχουν κοινή διαδρομή μετά την Πλ. Αμπελοκήπων (κόμβος Κηφισίας/Αλεξάνδρας) και μαζί τους μία γραμμή που ξεκινάει από τις Τζιτζιφιές και καταλήγει στην Πλ. Χαλανδρίου (10) και μία εξπρές γραμμή που έχει αφετηρία στο Σύνταγμα και καταλήγει στη Νερατζιώτισσα ή τον Ανατολικό Τερματικό Σταθμό του ΟΑΚΑ (Ε14) τις επίμαχες ώρες; Ακούγεται σαν ανέκδοτο...
Κανείς δε διαφωνεί στην αναγκαιότητα ύπαρξης ΜΣΤ σε έναν άξονα (Λ. Κηφισίας) που έχει μετατραπεί τα τελευταία χρόνια στον πιο εμπορικό της Αθήνας, έχοντας συγκεντρώσει τη δραστηριότητα μεγάλων επιχειρήσεων, εμπορικά κέντρα (ιδίως στην περιοχή του ΟΑΚΑ) και άλλες χρήσεις (μεγάλα ιδιωτικά νοσηλευτικά ιδρύματα, πρεσβείες κλπ). Αλλά "no money, no honey", οπότε το θέμα είναι τι παρεμβάσεις πρέπει να γίνουν ώστε να βελτιωθεί η συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση με πιο οικονομικές λύσεις.