13-02-2015, 09:11 PM
(13-02-2015, 07:57 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Λεφτά υπάρχουν;Λιγοτερα απο 4η γραμμη μετρο θελει παντως σιγουρα. Αλλα ειπαμε αυτο ειναι αλλη ιστορια, ονειρα θερινης νυκτος...
(13-02-2015, 08:21 PM)Citaro Έγραψε: Δηλαδή, θέλεις να πείς ότι μια γραμμή-κορμός με δρομολόγηση αιχμής 13' είναι ... πρότυπο, αρκεί να τηρείται;; Να θυμίσω ότι η Κηφισίας φιλοξενεί αρκετές εκατοντάδες θέσεις εργασίας και οι οποίες τηρούν το ευρωπαϊκό ωράριο, με σχόλασμα μετά τις 5.30 - 6.00.
Επίσης, τολμώ να διαπιστώσω ότι τα Α7 και 550 δεν έχουν σοβαρά προβλήματα ώς προς την επάρκεια του δρομολογιακού τους χρόνου (κατά κανόνα). Κίνηση ή όχι, το 550 έχει 80 λεπτά να εκτελέσει μια διαδρομή. Ακόμη και 15' να καθυστερήσει, μπορεί να το επαναφέρει στην επιστροφή, καθώς η κίνηση είναι προς μία κατεύθυνση και όχι προς τις δύο.
Φυσικα και δεν ειναι, αλλα μαζι Α7 550 Ε14 10 (συγχωρεστε με αν εχει καταργηθει κατι, εχω και 2 χρονια να τα φαω στην μαπα) με σωστη δρομολογιση εχεις λεωφορειο ανα σχεδον 4 λεπτα στο τεταρτο, και αντιστοιχα απο την κατω πλευρα της Συγγρου.
Τωρα απο κει και περα για μενα ολες οι λυσεις αυτες ειναι ημιμετρες. Οτι και να λεμε οι αρτηριες πρεπει να αποκτησουν σταθερη τροχια, υπογεια η υπεργεια. Απλα ειναι αυτο που λεμε δουλευεις με οτι εχεις.