13-02-2015, 12:59 AM
(28-12-2014, 04:25 PM)panos1 Έγραψε: 3. Τα λεωφορεία συνεχίζουν στην "καρδιά" του Πειραιά, ενώ το τραμ θα φτάνει μέχρι την πλατεία Καραϊσκάκη.
4. Το τραμ θα "ανεβαίνει" από Λαμπράκη και θα "κατεβαίνει" από την Εθνικής Αντιστάσεως, αντίθετα από τη διαδρομή που ακολουθούν τα λεωφορεία. Η απόσταση μεταξύ των 2 λεωφώρων είναι περίπου 700 μέτρα (διασχίζεις τον μισό Πειραιά) και αυτή η αποστάση είναι μεγαλύτερη για τον μέσο επιβάτη που ξεκινά τη διαδρομή του ή καταλήγει οπουδήποτε στο κέντρο του Πειραιά.
Πάντως όσον αφορά το τραμ, (αν και λίγο off topic) με τη χάραξη που (εσφαλμένα) επιλέχτηκε ίσως θα ήταν προτιμότερο τα οχήματα να μην τερματίζουν στην Πλ.Καραϊσκάκη, αλλά από Βασ.Γεωργίου να στρίβουν κατευθείαν στην Εθν.Αντιστάσεως και να επιστρέφουν Βούλα ως κυκλικά. Αν και μ' αυτόν τον τρόπο αποκόπτεται η σύνδεση με ΗΣΑΠ και Προαστιακό, (κυρίως το δεύτερο, γιατί με τον ΗΣΑΠ συνδέεται στο Φάληρο) δημιουργείται η δυνατότητα στους επιβάτες επί της Γρ.Λαμπράκη και της Βασ.Γεωργίου (που είναι και τα πολυπληθέστερα σημεία) να ταξιδέψουν προς την Παραλιακή, έστω και με μια μικρή περιπορεία. Κάτι που σίγουρα δεν πρόκειται να συμβεί αν τους υποβάλλουμε σε μετεπιβίβαση και αναμονή στην Πλατ.Καραϊσκάκη! Αφού η χάραξη είναι ούτως ή άλλως μονή και κυκλική, γιατί να μη χρησιμοποιηθεί έτσι; Δεν πιστεύω ότι στο τραμ, που έχει στάνταρ χρόνους διέλευσης από την κάθε στάση και δεν εμπλέκεται σε κίνηση, θα δημιουργηθούν προβλήματα αναξιοπιστίας όπως στις κυκλικές λεωφορειακές γραμμές. Ίσως τότε να μπορούσε όντως να καταργηθεί το Α1, αφού φυσικά έφτιαχναν οι συχνότητες του τραμ. Όσο για την "Καρδιά του Πειραιά" αυτή δεν είναι ούτε η Τερψιθέα ούτε το Χατζηκυριάκειο, αλλά το Δημοτικό Θέατρο! Κι αυτό σε περίπτωση κυκλικής δρομολόγησης θα εξυπηρετείται απόλυτα.