15-01-2015, 02:09 AM
(14-01-2015, 04:00 PM)Citaro Έγραψε: 3. Από την άλλη, ο ΟΑΣΑ αντί του παλιού Α4 και του 154 τί πρόσφερε στην Αργυρούπολη; Πρόσφερε ένα 164 που ξεκινάει από το πουθενά - και πολύ σωστά λένε οι προηγούμενοι ότι η Πλ. Καλογήρων είναι το σημείο αναφοράς της περιοχής - περνάει μέσα από την Ηλιούπολη και φτάνει καταϊδρωμένο στην Αργυρούπολη και μάλιστα από την 3η στάση Κύπρου και πάνω. Και καλά η χάραξη του δρομολογίου, από συχνότητες;
Αν δεν κοβόταν το 154, η τουλάχιστον αν γινόταν πιό συχνό το 164 σε σχέση με το Α4 και ο κόσμος δεν θα είχε παράπονο. Γιατί η αλήθεια είναι ότι σε απόλυτους χρόνους η διαδρομή προς Αθήνα επιμηκύνθηκε. Αν εξαιρέσεις τις ώρες αιχμής, ο συνδυασμός αναμονή 164 + μετεπιβίβαση και αναμονή Μετρό είναι χειρότερος σε χρόνο απ' ότι η απευθείας σύνδεση του νέου 165. Στη δε επιστροφή, ο επιβάτης παλιότερα είχε την επιλογή του 154 και του Α4 (ο,τι πέρναγε). Σήμερα τίποτα. Κάθε 15' το 164 και καμία πρόσβαση προς Αργυρούπολη από τη μισή Βουλιαγμένης.
4. Συμπερασματικά, αν είχε φερθεί έξυπνα ο ΟΑΣΑ θα είχαμε αποφύγει τα πισωγυρίσματα. Έπρεπε να κρατήσει ζωντανό το 154 και, με ένα όχημα παραπάνω, θα ήταν ευχαριστημένοι όλοι. Τώρα που άφησε την περιοχή με ...κάτι 12μετρα μία στο τέταρτο και μέσω ... Λαμίας, ήρθαν και διεκδίκησαν α λά ελληνικά. Εύχομαι πάντως να αποτύχει η γραμμή (τεχνηέντως εκεί το πάνε, κάνοντάς την κυκλική στο ...Σύνταγμα), να γίνουν τελείως μπάχαλο τα δρομολόγια, να γίνουν οι αναμονές στον Αγ. Δημήτριο μισάωρες και μετά να τους ξαναδώ.
Με την προηγούμενη κατάσταση ο κάτοικος της Κύπρου είχε ένα Α4 με παρόμοιες συχνότητες με το 164, το οποίο όμως δεν ήταν τόσο προβλέψιμο τις Καθημερινές καθώς μπορούσε έυκολα να μπλέξει στο κέντρο (π.χ. πορείες). Το 154 είχε απαξιωθεί αρκετά εδώ και καιρό και έφτανε ακομά και βάραγε ακόμα και 25λεπτα στην αιχμή συν το γεγονός ότι δεν επανδρωνόταν κανονικά και είχε ακόμα χειρότερη συχνότητα. Άρα, πρακτικά και πάλι υπήρχε μόνο το Α4.
Επίσης, καλύτερη συχνότητα το 164 δεν νομίζω ότι χρειαζόταν. Με τις σημερινές συχνότητες τα 12μετρα δεν έχουν αντιμετωπίζουν πρόβλημα. Άλλωστε, από τότε που άνοιξε η επέκταση του μετρό στο Ελληνικό η επιβατική κίνηση των Α4 και 154 μειώθηκε δραστικά. Που πήγαν οι επιβάτες τους; Η Τερψιθέα (Κ. Αθανάτου) έχει ταχύτερη πρόσβαση στο μετρό μέσω του Ελληνικού (124) και ο Άγιος Τρύφωνας έχει και το 205 για μετρό, όσοι είναι στην αρχή της Κύπρου ή στην Γεωργίου Παπανδρέου συμφέρει να περπατήσουν λίγο μέχρι τον Στ. Αλίμου για να πάρουν κατευθείαν το μετρό και για οι κατοίκοι γύρω από την αρχή της Σοφοκλή Βενιζέλου είναι πολύ κοντά στον Στ. Ηλιούπολης. Το 154 ορθώς πήγε Ελληνικό. Είναι χρονοβόρο για τον κάτοικο της Γούναρη να φτάνει μέχρι Άλιμο για να δει μετρό ένω έχει αρκετά πιο κοντά του. Οπότε, πρακτικά έχουν μέινει μόνο οι κάτοικοι της Κύπρου που είναι μακριά από το μετρό και ότι έχει η Κάτω Ηλιούπολη.
Όσο για την Αφετηρία ο Άγιος Δημήτριος είναι πόλος έλξης λόγω του mall, ίσως και μεγαλύτερος από την Πλατεία Καλογήρων. Όπως και να έχει όμως, από τον Σεπτέμβριο και μετά, που έχουμε ενιαία εισητήρια-κάρτες η επιβατική κίνηση του Α4 μετά τον Άγιο Δημήτριο ήταν ελάχιστη.
Για το 165, κατά την γνώμη μου, καλά κάνουν στις ΣΑ και ελπίζω μετά τις εκλογές να έχει την τύχη του 212 στην Δάφνη. Άλλωστε άμα "πετύχει" το 165 μετά όλοι οι δήμοι θα ζητήσουν επαναφορά των λεωφορείων τους στο κέντρο.