Αξιολόγηση Θέματος:
  • 31 Ψήφοι - 2.97 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
(26-12-2014, 01:53 PM)panos1 Έγραψε: Έτσι, έχουμε:

Ε1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΓΛΥΦΑΔΑ EXPRESS
Χρόνος διαδρομής: 100'
Οχήματα: 11
Συχνότητα: 9'

Προσωπικά διαφωνώ. Πιστεύω πως το Α1 πρέπει να διατηρηθεί, ακόμα και όταν το τραμ φτάσει Πειραιά, έστω και αραιωμένο με 12μετρα οχήματα. Το Α1 σήμερα επικαλύπτει σημεία που δεν επικαλύπτει το τραμ. Αντίθετα, το τραμ μπορεί να θεωρηθεί ''οιονεί express'', μιας και οι στάσεις του είναι κάπως αραιές (και μπορούν να αραιώσουν περισσότερο) και κινείται σε αποκλειστικό διάδρομο.

Παράλληλα, πιστεύω πως το τέρμα πρέπει να είναι Βούλα. Χώρος υπάρχει, η διαδρομή Γλυφάδα-τέρμα Βούλας δεν είναι μεγάλη, ενώ τους καλοκαιρινούς μήνες εξυπηρετεί και την πλαζ Βούλας, εναν δημοφιλή προορισμό για τους πειραιώτες (πέρα από τα Βοτσαλάκια Tongue ). Προϋπόθεση βέβαια είναι το Α1 να μην μπαίνει στα στενά της Βούλας. Είναι καθαρά χάσιμο χρόνου.

(26-12-2014, 01:53 PM)panos1 Έγραψε: 550 ΜΑΡΙΝΑ ΑΛΙΜΟΥ - ΚΗΦΙΣΙΑ

Χρόνος διαδρομής: 180' (από 165')
Οχήματα: 20 (δεν είμαι σίγουρος ότι ήταν 18, αλλά πάντως +2 κρατάνε τη συχνότητα στα 9')
Συχνότητα: 9'

Η σκέψη για κατάργηση του Β2 και επέκτασης του 550 μου έχει περάσει απ' το μυαλό ουκ ολίγες φορές. Πράγματι, η Μαρίνα Άλιμου είναι ένα καλό σημείο για αφετηρίες, αλλά έχει ένα μεγάλο αρνητικό: το φανάρι εξόδου από την μαρίνα στην Παραλιακή. Και σε συνδυασμό με τα διπλανά κέντρα διασκέδασης, το καλοκαίρι ειλικρινά γίνεται της εκδιδομένης γυναικός. Μένει να δούμε πως θα τα πάει το 101 που βγαίνει απο εκεί τους θερινούς μήνες.

Επίσης, εάν επεκταθεί το 550, δε γνωρίζω τι αντίκτυπο θα έχει στα πετρέλαια. Θα φτάνουν ή θα πρέπει το όχημα να πηγαίνει στο πλησιέστερο Α/Σ για ανεφοδιασμό; Ήδη το Α2, κυρίως τα καλοκαίρια, έχει αυτό το πρόβλημα. Κατά την γνώμη μου, τα πράγματα είναι καλύτερο να μείνουν ως έχουν.

(26-12-2014, 01:53 PM)panos1 Έγραψε: 102 ΜΑΡΙΝΑ ΑΛΙΜΟΥ - ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ
Χρόνος Διαδρομής: 80' (από 140')
Οχήματα: 4 (από 6)
Συχνότητα: 20'

Πολύ καλή πρόταση, με την προϋπόθεση βέβαια πως το τραμ θα φτάσει πρώτα στον Πειραιά.

(28-12-2014, 04:25 PM)panos1 Έγραψε: Θα ήταν λάθος πιστεύω να μην υπάρχει ο κορμός 1 ακόμα και όταν φτάσει το τραμ στον Πειραιά, για τους εξής λόγους:

1. Υπάρχουν αρκετά σημεία με πολλή επιβατική κίνηση στη διαδρομή του που δεν εξυπηρετεί το τραμ (Φλοίσβος, στάσεις "Φόρος" και "Γέφυρα", Καλαμάκι)

2. Η συχνότητα των τραμ στην παραλιακή (Βούλα-ΣΕΦ) είναι 20' που πολύ απλά θα είναι ανεπαρκέστατη αν το τραμ μείνει μόνο του. Η προμήθεια νέων συρμών τραμ θα καθυστερήσει όπως φαίνεται τουλάχιστον 6 μήνες, οπότε τουλάχιστον για αυτό το διάστημα θα υπάρχουν ανεπαρκείς συχνότητες και ανεπαρκής χωρητικότητα στον άξονα της παραλιακής.

3. Τα λεωφορεία συνεχίζουν στην "καρδιά" του Πειραιά, ενώ το τραμ θα φτάνει μέχρι την πλατεία Καραϊσκάκη.

4. Το τραμ θα "ανεβαίνει" από Λαμπράκη και θα "κατεβαίνει" από την Εθνικής Αντιστάσεως, αντίθετα από τη διαδρομή που ακολουθούν τα λεωφορεία. Η απόσταση μεταξύ των 2 λεωφώρων είναι περίπου 700 μέτρα (διασχίζεις τον μισό Πειραιά) και αυτή η αποστάση είναι μεγαλύτερη για τον μέσο επιβάτη που ξεκινά τη διαδρομή του ή καταλήγει οπουδήποτε στο κέντρο του Πειραιά.

+1000!
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 14-11-2009, 12:38 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 14-11-2009, 06:52 PM
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 14-11-2009, 06:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 20-11-2009, 03:07 PM
RE: - από abc - 20-11-2009, 04:40 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 20-11-2009, 07:04 PM
RE: - από Mercedes O405N2 - 20-11-2009, 08:45 PM
RE: - από Citaro - 22-11-2009, 11:59 AM
RE: - από Mercedes O405N2 - 22-11-2009, 03:31 PM
RE: - από abc - 20-11-2009, 09:00 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 29-11-2009, 05:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από panos81 - 07-12-2009, 10:56 AM
RE: - από Giannis - 07-12-2009, 03:10 PM
RE: - από N1Ellinikou - 07-12-2009, 05:30 PM
RE: - από panos81 - 07-12-2009, 09:49 PM
RE: - από Citaro - 11-12-2009, 01:15 AM
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express - από N1Ellinikou - 29-12-2014, 01:57 PM
[Χωρίς Θέμα] - από panos81 - 07-12-2009, 09:52 AM
[Χωρίς Θέμα] - από N1Ellinikou - 11-12-2009, 03:56 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.552 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 407.680 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.588 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.860 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.719 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.403 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.646 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.769 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.299 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.362 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 39 Επισκέπτης (ες)