29-12-2014, 01:57 PM
(26-12-2014, 01:53 PM)panos1 Έγραψε: Έτσι, έχουμε:
Ε1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΓΛΥΦΑΔΑ EXPRESS
Χρόνος διαδρομής: 100'
Οχήματα: 11
Συχνότητα: 9'
Προσωπικά διαφωνώ. Πιστεύω πως το Α1 πρέπει να διατηρηθεί, ακόμα και όταν το τραμ φτάσει Πειραιά, έστω και αραιωμένο με 12μετρα οχήματα. Το Α1 σήμερα επικαλύπτει σημεία που δεν επικαλύπτει το τραμ. Αντίθετα, το τραμ μπορεί να θεωρηθεί ''οιονεί express'', μιας και οι στάσεις του είναι κάπως αραιές (και μπορούν να αραιώσουν περισσότερο) και κινείται σε αποκλειστικό διάδρομο.
Παράλληλα, πιστεύω πως το τέρμα πρέπει να είναι Βούλα. Χώρος υπάρχει, η διαδρομή Γλυφάδα-τέρμα Βούλας δεν είναι μεγάλη, ενώ τους καλοκαιρινούς μήνες εξυπηρετεί και την πλαζ Βούλας, εναν δημοφιλή προορισμό για τους πειραιώτες (πέρα από τα Βοτσαλάκια ). Προϋπόθεση βέβαια είναι το Α1 να μην μπαίνει στα στενά της Βούλας. Είναι καθαρά χάσιμο χρόνου.
(26-12-2014, 01:53 PM)panos1 Έγραψε: 550 ΜΑΡΙΝΑ ΑΛΙΜΟΥ - ΚΗΦΙΣΙΑ
Χρόνος διαδρομής: 180' (από 165')
Οχήματα: 20 (δεν είμαι σίγουρος ότι ήταν 18, αλλά πάντως +2 κρατάνε τη συχνότητα στα 9')
Συχνότητα: 9'
Η σκέψη για κατάργηση του Β2 και επέκτασης του 550 μου έχει περάσει απ' το μυαλό ουκ ολίγες φορές. Πράγματι, η Μαρίνα Άλιμου είναι ένα καλό σημείο για αφετηρίες, αλλά έχει ένα μεγάλο αρνητικό: το φανάρι εξόδου από την μαρίνα στην Παραλιακή. Και σε συνδυασμό με τα διπλανά κέντρα διασκέδασης, το καλοκαίρι ειλικρινά γίνεται της εκδιδομένης γυναικός. Μένει να δούμε πως θα τα πάει το 101 που βγαίνει απο εκεί τους θερινούς μήνες.
Επίσης, εάν επεκταθεί το 550, δε γνωρίζω τι αντίκτυπο θα έχει στα πετρέλαια. Θα φτάνουν ή θα πρέπει το όχημα να πηγαίνει στο πλησιέστερο Α/Σ για ανεφοδιασμό; Ήδη το Α2, κυρίως τα καλοκαίρια, έχει αυτό το πρόβλημα. Κατά την γνώμη μου, τα πράγματα είναι καλύτερο να μείνουν ως έχουν.
(26-12-2014, 01:53 PM)panos1 Έγραψε: 102 ΜΑΡΙΝΑ ΑΛΙΜΟΥ - ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ
Χρόνος Διαδρομής: 80' (από 140')
Οχήματα: 4 (από 6)
Συχνότητα: 20'
Πολύ καλή πρόταση, με την προϋπόθεση βέβαια πως το τραμ θα φτάσει πρώτα στον Πειραιά.
(28-12-2014, 04:25 PM)panos1 Έγραψε: Θα ήταν λάθος πιστεύω να μην υπάρχει ο κορμός 1 ακόμα και όταν φτάσει το τραμ στον Πειραιά, για τους εξής λόγους:
1. Υπάρχουν αρκετά σημεία με πολλή επιβατική κίνηση στη διαδρομή του που δεν εξυπηρετεί το τραμ (Φλοίσβος, στάσεις "Φόρος" και "Γέφυρα", Καλαμάκι)
2. Η συχνότητα των τραμ στην παραλιακή (Βούλα-ΣΕΦ) είναι 20' που πολύ απλά θα είναι ανεπαρκέστατη αν το τραμ μείνει μόνο του. Η προμήθεια νέων συρμών τραμ θα καθυστερήσει όπως φαίνεται τουλάχιστον 6 μήνες, οπότε τουλάχιστον για αυτό το διάστημα θα υπάρχουν ανεπαρκείς συχνότητες και ανεπαρκής χωρητικότητα στον άξονα της παραλιακής.
3. Τα λεωφορεία συνεχίζουν στην "καρδιά" του Πειραιά, ενώ το τραμ θα φτάνει μέχρι την πλατεία Καραϊσκάκη.
4. Το τραμ θα "ανεβαίνει" από Λαμπράκη και θα "κατεβαίνει" από την Εθνικής Αντιστάσεως, αντίθετα από τη διαδρομή που ακολουθούν τα λεωφορεία. Η απόσταση μεταξύ των 2 λεωφώρων είναι περίπου 700 μέτρα (διασχίζεις τον μισό Πειραιά) και αυτή η αποστάση είναι μεγαλύτερη για τον μέσο επιβάτη που ξεκινά τη διαδρομή του ή καταλήγει οπουδήποτε στο κέντρο του Πειραιά.
+1000!