28-12-2014, 04:25 PM
(27-12-2014, 12:29 AM)mercedes1988 Έγραψε: Συμφωνώ για το 550 να κάνει τέρμα στην μαρίνα Αλίμου,όπως και το μελλοντικό 102 που αναφέρεις.Όσον αφορά το Ε1 που αναφέρεις,δεν το βλέπω να το βάζουν γιατί όταν πάει το τραμ στον Πειραιά θα καταργηθεί το Α1 και έτσι θα είναι το μόνο μέσο με τ΄οποίο θα πηγαίνει κάποιος απ΄τον Πειραιά στη Γλυφάδα.Αυτό έγινε με την κατάργηση του 110 στη Ν.Σμύρνη και το Π.Φάληρο και έτσι το τραμ γεμίζει στο καταργημένο τμήμα του 110 Σύνταγμα-Αχιλλέως.Εάν υπήρχε το 110 το τραμ θα ήταν ένα πραγματικά αποτυχημένο μέσο λόγω το ότι είναι αργό.Το Β2, άμα τερματίσει στο Φιξ καλύτερα κατάργηση.
Εννοείς το παλιό τρόλεϊ 10? Γιατί το 110 ουσιαστικά αντικατέστησε το τρόλεϊ αφότου ξηλώθηκαν οι γραμμές του και όσο κυκλοφορούσε παράλληλα με το τραμ του έπαιρνε αρκετό κόσμο, όπως λες.
Θα ήταν λάθος πιστεύω να μην υπάρχει ο κορμός 1 ακόμα και όταν φτάσει το τραμ στον Πειραιά, για τους εξής λόγους:
1. Υπάρχουν αρκετά σημεία με πολλή επιβατική κίνηση στη διαδρομή του που δεν εξυπηρετεί το τραμ (Φλοίσβος, στάσεις "Φόρος" και "Γέφυρα", Καλαμάκι)
2. Η συχνότητα των τραμ στην παραλιακή (Βούλα-ΣΕΦ) είναι 20' που πολύ απλά θα είναι ανεπαρκέστατη αν το τραμ μείνει μόνο του. Η προμήθεια νέων συρμών τραμ θα καθυστερήσει όπως φαίνεται τουλάχιστον 6 μήνες, οπότε τουλάχιστον για αυτό το διάστημα θα υπάρχουν ανεπαρκείς συχνότητες και ανεπαρκής χωρητικότητα στον άξονα της παραλιακής.
3. Τα λεωφορεία συνεχίζουν στην "καρδιά" του Πειραιά, ενώ το τραμ θα φτάνει μέχρι την πλατεία Καραϊσκάκη.
4. Το τραμ θα "ανεβαίνει" από Λαμπράκη και θα "κατεβαίνει" από την Εθνικής Αντιστάσεως, αντίθετα από τη διαδρομή που ακολουθούν τα λεωφορεία. Η απόσταση μεταξύ των 2 λεωφώρων είναι περίπου 700 μέτρα (διασχίζεις τον μισό Πειραιά) και αυτή η αποστάση είναι μεγαλύτερη για τον μέσο επιβάτη που ξεκινά τη διαδρομή του ή καταλήγει οπουδήποτε στο κέντρο του Πειραιά.
(27-12-2014, 03:48 PM)pvuccino Έγραψε: Παιδιά νομίζω το 550 καλό θα ήταν να το αφήσουμε εκεί ακριβώς που είναι ή αν γίνεται να μικρύνουμε τη διαδρομή, ΟΧΙ να τη μεγαλώσουμε! Καλό είναι σαν ιδέα θεωρητικά με την έννοια ότι και απελευθερώνεις το χώρο στο Τροκαντερό που πλέον ασφυκτιά, και βελτιώνεις τη σύνδεση Παραλιακής-Κέντρου/Μετρό που μετά την "τοπικοποίηση" του Ε22 έχει μειωθεί δραστικά και μπορείς να καταργήσεις το Β2 και να "δώσεις" τα οχήματα αλλού, ΑΛΛΑ:Όντως υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στην Κηφισίας (εκτός του Γηροκομείου, στον Φάρο, στο Δαχτυλίδι, στη διασταυρώσεις Αμαρουσίου-Μελισσίων, ακόμα και στο ύψος του Ζηρίνειου μέχρι Πλατεία Πλατάνου κάποιες φορές που συνεχίζεται το μποτιλιάρισμα και μετά από αυτή). Για να μην αναφερθούμε στους Αμπελοκήπους και στη διασταύρωση της Αλεξάνδρας και νοτιότερα (ειδικά στο Μετς, την Αρδηττού ακόμα και στην Καλλιρόης πολλές φορές).
Ας μην καταλήγουμε και στο άλλο άκρο, δηλαδή να φτάσουμε στις "μακαρονογραμμές" των 80s τύπου Πειραιάς-Ν.Ερυθραία, Πειραιάς-Αγ.Στέφανος κτλ. Αυτές οι γραμμές καταργήθηκαν για ένα λόγο: Γιατί χάνονταν με τις ώρες στην κίνηση, με αποτέλεσμα να θέλουν 3 ώρες + για να ολοκληρώσουν τη διαδρομή τους, τινάζοντας έτσι το όποιο πρόγραμμα δρομολόγησης στον αέρα. Να μου πεις δεν υπάρχουν και διαδρομές μεγαλύτερες; Υπάρχουν! Τα 122/140/304/305 είναι μακράν πιο "μακρυνάρια". Αλλά επειδή δεν διέρχονται από το κέντρο και σπανίως πέφτουν σε κίνηση, (το 140 νομίζω μόνο στο Παγκράτι) και πιο αξιόπιστα είναι και λιγότερο κουραστικά για τον οδηγό! Ενώ ειδικά το 550 ειδικά στην Κηφισίας κολλάει με τις ώρες! Τις προάλλες περίμενα στο Γηροκομείο στην κάθοδο και μέσα σε 5 λεπτά πέρασαν ούτε ένα, ούτε δύο, άλλα 5(!!!) 550!! Και παραδόξως ήταν ΟΛΑ ΓΕΜΑΤΑ!! Ούτε που μπορώ να φανταστώ τι κόλλημα πρέπει να έφαγαν από την Κηφισιά για να έρθουν έτσι "παρεούλα!" Ούτε πόση ώρα μετά θα περίμενες για να ξανάρθει 550! Αυτή η γραμμή΄θέλει "στένεμα", ΟΧΙ ξεχείλωμα!
Ωστόσο αυτά τα προβλήματα είναι δεδομένα και επηρεάζουν όλες τις γραμμές της Κηφισίας και ήδη το 550 έχει προγραμματισμένα 80-85' ανά κατεύθυνση ακριβώς λόγω αυτών των προβλημάτων. Τυχόν εφαρμογή μιας μικρής επέκτασης στην παραλιακή δε θα επιδυνώσει ούτε θα επηρεάσει αυτά τα προβλήματα. Αν είναι να γίνει κάτι για αυτά, ας περνάνε τα λεωφορεία "κάτω" από το Δαχτυλίδι και ας πηγαίνουν κάτω από τον κόμβο της Κατεχάκη (αρκεί να μετακινηθεί η στάση λίγα μέτρα νωρίτερα) - δεν βλέπω τι άλλο μπορεί να γίνει.
Η παραλιακή ανάμεσα στο Τροκαντερό και το Έδεμ παρ΄ όλο που κάποιες φορές έχει αρκετή κίνηση, δεν αντιμετωπίζει μποτιλιαρίσματα και τα λεωφορεία κάνουν 3-5 λεπτά για να διανύσουν την απόσταση ανά κατεύθυνση.
(27-12-2014, 04:54 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μήπως αυτό συμβαίνει γιατί -διορθώστε με αν κάνω λάθος- Συγγρού (πέρα από ένα μικρό τμήμα από το ύψος της Αμβρ. Φραντζή και μετά), Καλλιρόης, Αρδηττού και το μεγαλύτερο μέρος της Λ. Κηφισίας, δεν έχουν λεωφορειολωρίδα! Βασικοί οδικοί άξονες της Αθήνας, οι οποίοι δεν καλύπτονται από το Μετρό, δεν έχουν φροντίσει να έχουν αποκλειστική λωρίδα λεωφορείων/τρόλεϊ, για να υπάρχει ταχύτερη διέλευση των λεωφορείων και των τρόλεϊ
Όχι ότι θα τηρούνταν, βέβαια. Και φαίνεται και από τη Λ. Αλεξάνδρας, που, παρά την παρέμβαση που έγινε για να διαμορφωθεί η λεωφορειολωρίδα με πράσινο χρώμα, ώστε να ξεχωρίζει και να μη γίνεται τόσο ελκυστική σε παραβίαση, με το που πέρασαν οι πρώτες εβδομάδες, οι οδηγοί συμπεριφέρονται σαν να μη συμβαίνει τίποτα και εισέρχονται κανονικά και ειδικά τις ώρες που έχει αυξημένη κυκλοφορία.
Επιβάλλεται να δημιουργηθούν περισσότερες λεωφορειολορίδες και, αν επιτηρούνταν από κάμερες, δε θα υπήρχαν παραβιάσεις τους από ΙΧ.